AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 For et par uker siden trente jeg bl.a. markløft (som jeg har gjort i 1 1/2år uten problemer) og fikk etterpå veldig vondt i korsryggen. Har hatt det siden og det blir ikke bedre. Har ikke trent markløft etter dette og har vært forsiktig i andre øvelser. Er ganske sikker på at det var markløft som gjorde det. Hva kan jeg gjøre for å bedre det? Det gjør vondt hele tiden, men mest når jeg bøyer meg. Er redd jeg har gjort noe som ikke bedrer seg av seg selv...Anonymous poster hash: dea8d...58c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 For et par uker siden trente jeg bl.a. markløft (som jeg har gjort i 1 1/2år uten problemer) og fikk etterpå veldig vondt i korsryggen. Har hatt det siden og det blir ikke bedre. Har ikke trent markløft etter dette og har vært forsiktig i andre øvelser. Er ganske sikker på at det var markløft som gjorde det. Hva kan jeg gjøre for å bedre det? Det gjør vondt hele tiden, men mest når jeg bøyer meg. Er redd jeg har gjort noe som ikke bedrer seg av seg selv...Anonymous poster hash: dea8d...58c Gå til lege Anonymous poster hash: ee8a7...45e
J_9 Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Vondt i musklatur eller i "beinet"? Vondt i musklaturen: kontakt en flink fysio Vondt i selve "beinet" i ryggen: kontakt lege 1
Wiggins Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Det kan fort ha blitt en låsning i et ledd. Jeg vil anbefale deg å gå til kiropraktor. Kiropraktorer er autorisert til å ta røntgenbilder, og kan ta et røntgenbilde først for å se om det har blitt noen skade på beinbygningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå