Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par uker siden trente jeg bl.a. markløft (som jeg har gjort i 1 1/2år uten problemer) og fikk etterpå veldig vondt i korsryggen. Har hatt det siden og det blir ikke bedre. Har ikke trent markløft etter dette og har vært forsiktig i andre øvelser. Er ganske sikker på at det var markløft som gjorde det.

Hva kan jeg gjøre for å bedre det? Det gjør vondt hele tiden, men mest når jeg bøyer meg. Er redd jeg har gjort noe som ikke bedrer seg av seg selv...

Anonymous poster hash: dea8d...58c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et par uker siden trente jeg bl.a. markløft (som jeg har gjort i 1 1/2år uten problemer) og fikk etterpå veldig vondt i korsryggen. Har hatt det siden og det blir ikke bedre. Har ikke trent markløft etter dette og har vært forsiktig i andre øvelser. Er ganske sikker på at det var markløft som gjorde det.

Hva kan jeg gjøre for å bedre det? Det gjør vondt hele tiden, men mest når jeg bøyer meg. Er redd jeg har gjort noe som ikke bedrer seg av seg selv...

Anonymous poster hash: dea8d...58c

Gå til lege

Anonymous poster hash: ee8a7...45e

Skrevet

Vondt i musklatur eller i "beinet"?

Vondt i musklaturen: kontakt en flink fysio

Vondt i selve "beinet" i ryggen: kontakt lege

• Liker 1
Skrevet

Det kan fort ha blitt en låsning i et ledd. Jeg vil anbefale deg å gå til kiropraktor. Kiropraktorer er autorisert til å ta røntgenbilder, og kan ta et røntgenbilde først for å se om det har blitt noen skade på beinbygningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...