AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Noen som har erfaring med det? Er det slik at man må betale en viss sum hver mnd i avtalt antall måneder, eller kan man hvis man får råd nedbetale resten av summen tidligere? Noen som vet? Er det ålreit å gjøre det på den måten (tross dyrere vare alt i alt), eller er det best å heller spare opp på forhånd og betale hele summen der og da? Anonymous poster hash: 2b286...c33
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Ja. Men da må du ha kontroll på det, for det skal ikke mange "glemsler" til før du må betale hele beløpet i ett. Deles vel opp i 3 eller 4 tror jeg, også koster det litt ekstra for tjenesten. Helt ok, gjort det når jeg har handlet tidligere, men som sagt; ha kontroll! For det er fort gjort at det baller på seg og plutselig blir det mange betalinger i mnden. Anonymous poster hash: b099a...3d8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Selvfølgelig er det mye bedre å spare opp og kjøpe ting når du har råd til det i stedet for å kjøpe på avbetaling. Anonymous poster hash: 1c877...a12 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Selvfølgelig er det mye bedre å spare opp og kjøpe ting når du har råd til det i stedet for å kjøpe på avbetaling. Anonymous poster hash: 1c877...a12 hvorfor er det selvfølgelig? Trenger egentlig varen NU. Det ødelegger og forsinker mange prosjekter om jeg må bruke 3-4 mnd på sparing først. Anonymous poster hash: 2b286...c33
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 hvorfor er det selvfølgelig? Trenger egentlig varen NU. Det ødelegger og forsinker mange prosjekter om jeg må bruke 3-4 mnd på sparing først. Anonymous poster hash: 2b286...c33 Hvis du ønsker å gjøre det på den dyre måten er jo det ditt valg. Avbetaling er idioti, men om du har bestemt deg for det så er det da ingen vits i å spørre her om det er dumt.Anonymous poster hash: 1c877...a12 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 hvorfor er det selvfølgelig? Trenger egentlig varen NU. Det ødelegger og forsinker mange prosjekter om jeg må bruke 3-4 mnd på sparing først. Anonymous poster hash: 2b286...c33 Hvilke prosjekter? Hobbyer du har, eller noe som gjør deg lykkelig? Såfall kan avbetaling være "lurt" for din personlige lykke eller sinnstilstand, men økonomisk smart er det ikke sålenge det løper renter eller gebyrer hvis du tar det på avbetaling Hvis det er ifbm næringsvirksomhet og du trenger gjenstanden til å gjøre noe som kan generere inntekter, da er det en annen sak, da kan det også være økonomisk smart. Men kanskje er det såpass grisete rentenivå at du kunne sikkert funnet billigere finansiering på annet vis, men det hadde kanskje krevd en innsats av deg inkl forretningsplan, budsjettering etcAnonymous poster hash: 2533b...5e8
KlarnaNO Skrevet 15. oktober 2015 #7 Skrevet 15. oktober 2015 Hei! Vi kom over spørsmålet ditt og hjelper deg gjerne med mer informasjon om delbetalingsmulighetene når du handler med Klarna. Når man velger å delbetale med Klarna så finnes det litt ulike måter. Avhengig av nettbutikken du ønsker å handle fra kan vi tilby kunder å dele opp betalingen med faste innbetalinger over 3, 6, 12, eller 24 måneder, eller så kan du velge en mer fleksibel måte der du selv velger hvor mye du vil betale hver måned. Og du kan selvsagt nårsomhelst betale gjenstående gjelden. Du kan lese mer om hvordan delbetaling hos Klarna fungerer på følgende adresse: https://www.klarna.com/no#part-payment Mvh, Anders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå