Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #1 Skrevet 24. september 2004 så denne dagens episode, visstnok nr 1000 men den var i 16/9 format, og det var så dårlig syntes jeg! men det skal visstnok bli slik etter jul, dette var bare en forsmåk.. syntes det var så dårlig jeg, noen fler med meg?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. september 2004 #2 Skrevet 24. september 2004 Er ikke det helt normalt widescreenformat, samme som de bruker på alle filmer om dagen da? Jeg har ikke sett episoden (ser ikke på Cæsar), men jeg kan ikke skjønne hva som er så fælt med 16:9...
Gjest 1111 Skrevet 24. september 2004 #3 Skrevet 24. september 2004 Jeg trodde det bare var for i dag jeg :klø: vel, syns ikke akkurat det nye formatet passer til hotel cæsar.
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #6 Skrevet 25. september 2004 trodde og det bare var i dag... siden det var episode nr 1000. det var jo også litt merkelig musikk og farge?? viss det ikke bare var min tv som var feil innstilt da...
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2004 #7 Skrevet 25. september 2004 La ikke en gang merke til at det var et annet format jeg! Men fargene var underlige! Egentlig var jo hele episoden underlig! K
Sita Skrevet 25. september 2004 #8 Skrevet 25. september 2004 La ikke en gang merke til at det var et annet format jeg! Men fargene var underlige! Egentlig var jo hele episoden underlig! K enig...må vel legge til at jeg ikke er noen cæsar fan, men noe har jeg da sett
Linselus Skrevet 25. september 2004 #9 Skrevet 25. september 2004 Jeg trodde TV2 for øyeblikket la om til 16:9 sånn "til vanlig" jeg, iallfall forteller TV'en min meg nesten hver gang jeg stopper innom TV2 at den går over til 16:9 automatisk (hvis noen skjønte hva jeg mente med det), altså vil jeg tro at det ikke er forbigående at HC er i 16:9.
Gjest cæsarfan Skrevet 25. september 2004 #10 Skrevet 25. september 2004 Jeg ser fast på Cæsar men jeg må innrømme at jeg synes denne episoden var helt teit!
~sikka~ Skrevet 25. september 2004 #11 Skrevet 25. september 2004 Syntes ikke det var noe problem med formatet, helt greit for meg at det er 16:9 ass. Men fargene og alt var kjemperare igår.....
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #12 Skrevet 25. september 2004 ja serien i går var litt spessiell, litt sånn usannsynlig, menmen det det var jo bare for å markere 1000 episoden, og det er bare denne ene gangen. men jo jeg leste inne på sidene dems at detvar en prøvesmak i går på 16/9 formatet, men så vil det gå tilbake til det "vanlige" igjen fremtil jul også kommer det til å bli værende i 16/9 format... det er greit nok det men jeg synes ikke hotel cæsar passet i det.... forresten det med fargene var vel litt av settingen under det som skjedde på serien i går at georg kom tilbake og slik... gjest som startet tråden
Gjest Virvel Skrevet 25. september 2004 #13 Skrevet 25. september 2004 Jeg har widescreen, så jeg synes alt burde være i 16/9-format. Det som irriterer meg er at eventuell teksting gjerne blir lagt i den svarte stripen nederst, slik at når jeg stiller inn tven på 16/9, forsvinner teksten.
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #14 Skrevet 25. september 2004 Teit. Er jo ikke alle som har widescreen heller da. Dessuten var hele episoden teit igår
Gjest Tex Skrevet 25. september 2004 #15 Skrevet 25. september 2004 Så da var det flere enn meg som reagerte på fargene i går... Ser aldri på Cæsar, men jentungen gjør.....
Grooo Skrevet 25. september 2004 #16 Skrevet 25. september 2004 Jeg har widescreen' date=' så jeg synes alt burde være i 16/9-format. Det som irriterer meg er at eventuell teksting gjerne blir lagt i den svarte stripen nederst, slik at når jeg stiller inn tven på 16/9, forsvinner teksten.[/quote'] Samme her.... Syntes episoden i går var rar, men den var jo litt bra også da.. Hehe.. Morsom var den. Men jeg er ganske skuffet over at ikke Eva våknet og kom inn i stua...
Gjest 1111 Skrevet 25. september 2004 #17 Skrevet 25. september 2004 Syntes episoden i går var rar' date=' men den var jo litt bra også da.. Hehe.. Morsom var den. Men jeg er ganske skuffet over at ikke Eva våknet og kom inn i stua...[/quote'] Jeg var og skuffet over at eva ikke kom inn :-(
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 25. september 2004 #19 Skrevet 25. september 2004 På grunn av de merkelige fargene så May helt grønn ut i ansiktet da hun skulle kline intenst med Jens August. Han så likblek ut- men de gjør han ellers også. Sex-scenen med May og Jens-August var vel kanskje det heteste og mest ektespilt Hotel Cæsar har fått til hittil?
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #20 Skrevet 25. september 2004 å neio da, sett bedre sex scene enn den tidligere i serien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå