AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #21 Del Skrevet 15. oktober 2015 KUDOS! Man skal aldri finne seg i sexuell trakassering! Anonymous poster hash: b53d5...83f Den var til deg som sa "førstemann til månen". Anonymous poster hash: b53d5...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #22 Del Skrevet 15. oktober 2015 Dette er ganske klassisk. Alle jenter havner i en sånn situasjon en dag. Man tror man kan være venner med menn, men in the end er det bare sexen de er ute etter. Ikke bruk menn (kompiser) til å hjelpe deg med praktiske ting når de tilbyr seg i øst og vest. Tydelig tegn på at han vil være nær deg og håper på noe mer.Anonymous poster hash: b53d5...83f Har ikke BRUKT han til noen ting! Og jeg har som sagt betalt han ganske bra for ting han har gjort i leiligheten min. Forventer ikke noe gratis jeg. Husker jeg satt og skulle bestille håndverker,han kom innom meg på kontoret mens jeg satt på Mitt Anbud og sa at det var bare tull for han kunne fikse det for meg billigere. Hvorfor sa han det da liksom? Nei jeg skal holde meg unna menn. Skulle ønske det gikk an å være venner med de men det går jo tydeligvis ikke. Jeg har selv blitt avvist av menn mange ganger, men reagerer da ikke med å bli sur! Man må tåle å få et nei tenker jeg hvertfall. Dette er ganske drøy oppførsel av en mann på 47 år. (som forøvrig har vært singel siden 1990, og har innrømt å ha kjøpt seg horer i Øst-Europa) TS Anonymous poster hash: 2a217...c0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 15. oktober 2015 #23 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Tror dette er noe som skiller menn og kvinner. Om noen har vært snille mot meg så føler jeg meg forpliktet til å gjengjelde snillheten spesielt når det ikke koster meg mye tid. Kvinner derimot ser ikke ut til å føre et slikt internt regnskap. Kunne aldri latt noen gjøre alt mulig for meg om de kun gjorde det for å bli likt av meg og jeg ikke likte dem tilbake. Så hjerterå er jeg bare ikke. Endret 15. oktober 2015 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #24 Del Skrevet 15. oktober 2015 Har ikke BRUKT han til noen ting! Og jeg har som sagt betalt han ganske bra for ting han har gjort i leiligheten min. Forventer ikke noe gratis jeg. Husker jeg satt og skulle bestille håndverker,han kom innom meg på kontoret mens jeg satt på Mitt Anbud og sa at det var bare tull for han kunne fikse det for meg billigere. Hvorfor sa han det da liksom? Nei jeg skal holde meg unna menn. Skulle ønske det gikk an å være venner med de men det går jo tydeligvis ikke. Jeg har selv blitt avvist av menn mange ganger, men reagerer da ikke med å bli sur! Man må tåle å få et nei tenker jeg hvertfall. Dette er ganske drøy oppførsel av en mann på 47 år. (som forøvrig har vært singel siden 1990, og har innrømt å ha kjøpt seg horer i Øst-Europa) TS Anonymous poster hash: 2a217...c0f Ta det med ro. -Jeg- mener ikke at du har BRUKT ham. Jeg har stått i dine sko engang og vært like overrasket over min mannlige bekjent. Poenget er at -han- føler seg brukt. Greia er at han har selv satt seg i situasjonen ved å tilby deg masse greier, som du har oppfattet som at han vil være hyggelig. Men for ham har det ikke vært å bare være snill. For ham har dette vært å legge inn aksjer. Derav kommer skuffelsen og sinnet mot deg nå. Det er han som har feilet her. Jeg prøver bare å gjøre deg obs på at det finnes flere menn som er sånn, slik at du neste gang kan ha dette i bakhodet når en mann plutselig blir overdrevent vennlig uten 'tilsynelatende' å vente noe tilbake. Uansett bør du også plukke opp det at han vil fingre deg, han har uttrykt at han liker deg og han har kjøpt horer. Mange ting i en mann man ikke vil ha og bør holde avstand fra. Anonymous poster hash: b53d5...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 16. oktober 2015 #25 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har vært litt sånn en gang, og dermed lært at det ikke lønner seg å "investere" for mye i en kvinne. Med fare for å høres bitter ut. Men altså, jeg har lært av mine erfaringer, og det tror jeg at både jeg og kvinner som jeg møter i framtiden vil tjene på (altså, at man unngår situasjoner som beskrevet i denne tråden). Derfor synes jeg det er litt sånn eh.. snodig at fyren er 47 år, og ikke har skjønt greia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #26 Del Skrevet 16. oktober 2015 Den var til deg som sa "førstemann til månen".Anonymous poster hash: b53d5...83f Jo takk! Sånne menn må man bare "tie i hjel" med en gang. HI, hadde bare holdt meg unna han i fremtiden. Hvis han kommer med frekkheter kan du jo spørre: Hva mener du egentlig nå? Kan du utdype? Har du konkrete eksempler på hva jeg kan gjøre annerledes? Sett han skikkelig fast. Han har garantert ikke et svar på dette. Anonymous poster hash: 57e67...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #27 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jo takk! Sånne menn må man bare "tie i hjel" med en gang. HI, hadde bare holdt meg unna han i fremtiden. Hvis han kommer med frekkheter kan du jo spørre: Hva mener du egentlig nå? Kan du utdype? Har du konkrete eksempler på hva jeg kan gjøre annerledes? Sett han skikkelig fast. Han har garantert ikke et svar på dette. Anonymous poster hash: 57e67...90f Takk for tips til deg, og alle dere andre. Dere er snille Har ikke hørt noe fra kompisen etter i går, så prøver å ikke bry meg. Syns bare det er så rart, vi var SÅ gode venner, til tross for stor aldersforskjell. De fleste hadde kanskje ikke brydd seg så mye om noen sa slikt til de, men jeg skal innrømme at jeg er EKSTREMT nærtagende og gråter for alt.. hvis menn sier noe til meg da. Dette er slitsomt og jeg vet jeg bør ta tak i det , men sliter kanskje litt med å sette grenser for meg selv. TS Anonymous poster hash: 2a217...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #28 Del Skrevet 16. oktober 2015 Du skulle latt han fingre deg.Anonymous poster hash: 5655a...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 16. oktober 2015 #29 Del Skrevet 16. oktober 2015 han ser nok på deg som en luremus, å nå er han furt! slapp av alle menn er ikke sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå