Gå til innhold

ikea kjøkken spørsmål

Konvall

Anbefalte innlegg

Skal lage Kjøkkenøy med Laxarby brunsort dører til benkeskap.

Må jeg ha dekkplater på sidene og bak om jeg velger brunsort skrogfarge istedenfor hvite skrog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal lage Kjøkkenøy med Laxarby brunsort dører til benkeskap.

Må jeg ha dekkplater på sidene og bak om jeg velger brunsort skrogfarge istedenfor hvite skrog?

Jeg veit ikke, men jeg mener Ikea.no skal ha en chat på dagtid, du kan spørre der i morgen?

Anonymous poster hash: 52820...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det må du jo egentlig ikke. Det er ingen synlige hull eller skruer på sidene av skrogene om det er det du tenker på. Det vil nok kanskje bli finest med en en plate som går helt ned til gulvet, noe skrogene ikke gjør. Da må du jo ha lister under. 

Anonymous poster hash: fac0e...d99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersnella

Anbefaler virkelig å sette på dekksider. Det får et mye mer rælete uttrykk uten. Dekksider er gjør at det ser mer sammensatt og solid ut rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også anbefalt dekksider. Eventuelt ekstra fronter til bruk på sidene. Ser ikke mye fint ut uten, selv om fargen kanskje stemmer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på dekksider! Det blir desidert finest. Over tid kan man også risikere at frontene og skrogene endrer farge ulikt ved aldring. Husk at når du bygger kjøkkenøy, så bør du ikke sette skapskrogene rett på gulvet. Da kan du risikere å ikke få åpnet dørene fordi de subber i gulvet! Vi bygde en ramme av lekter, slik at sokkelen ble 5 cm høy. Dekksidene kan gå helt ned til gulvet hvis du ønsker det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...