Gå til innhold

sportsbh fra Change

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en jente med litt store bryster og kjøpte derfor en sportsbh på Change. Prøvde den først i en størrelse, men den ble litt for liten i cupen. Gikk derfor opp en størrelse, men den var litt løs rundt. Dama på Change sa at det bare var å ta på strammere hakk, så ville det ordne seg. 

Nå prøvde jeg den i dag på en dansetime, og jeg må si jeg er veldig skuffa. Hadde på hakk 2 av 3, godt strammet i stroppene. Og puppene holdt seg ikke særlig i ro akkurat.. De kommer nesten ut underst. Men nå som jeg har brukt den, får jeg vel ikke igjen penger eller byttet.. Har noen opplevd noe lignende? Kjipt for en student å kaste 500 kr ut av vinduet, særlig mtp at dama i butikken sa at det bare var å stramme inn.. Noe som tydeligvis IKKE fungerte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor str bruker du? Shock Absorber duger, men spørs på str da

Skrevet

Har hatt en derfra selv, likte den ikke. Vet dessverre ikke om du får noe igjen siden du har brukt den, men kan anbefale casall heroic til store pupper :)

Anonymous poster hash: 06a03...794
Skrevet

Hvor stor str bruker du? Shock Absorber duger, men spørs på str da

Jeg bruker 90E ca. Skal sjekke ut den! 

Har hatt en derfra selv, likte den ikke. Vet dessverre ikke om du får noe igjen siden du har brukt den, men kan anbefale casall heroic til store pupper :)

Anonymous poster hash: 06a03...794

Okey :) Skal sjekke ut den også! Fikk kontakt med Change på facebook, og de ba meg vaske den og gå tilbake og snakke med butikken. I og med at hun anbefalte meg å kjøpe en bh som var for stor..

Skrevet

Shock absorber er fantastisk! :)

Anonymous poster hash: 20122...54d

Skrevet

Shock absorber er fantastisk! :)

Anonymous poster hash: 20122...54d

Jeg bruker den for løping, de har ulike typer. Ikke prøvd de andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...