Gå til innhold

Hvilket for bruker dere til hunden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte bare på hvilket for dere bruker til hundene deres. Vi har brukt Hills, men det lukter så sinnsykt av avføringen og de er store som kuruker, tenkte kanskje at det var lurt og bytte da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt Eukanuba, Royal Canin og Hill`s.

Eukanuba likte han ikke.

Bruker Hill`s nå, er egentlig veldig fornøyd. Han spiser faktisk nesten hver dag nå!!!

Skrevet

Bruker Labb og har vært godt fornøyd med det hele tiden.

Skrevet

Vil bare tipse deg om denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...vote=viewresult

Skal følge med her, for jeg har hatt min valp på allergifôr i noen uker. Siden det antageligvis ikke er fôrallergi hun har, kommer vi til å kjøpe vanlig fôr til henne om et par uker. Lurer på hva slags type vi skal kjøpe... Har prøvd Labb og Hill's tidligere. Labb synes vi fungerte greit, Hill's ble det utrolig mye avføring av, så vi styrer unna det.

Vurderer Oliver's, Eukanuba eller ProPlan... :roll:

Skrevet

pedigree...blandet med litt våtfor. Blir enormt mye avføring av det, og tror det handler om forsammensetningen generelt i tørrfor!! Mye tom næring som bare "renner rett gjennom".

Gir av og til rått kjøtt, som kylling/høne, innmat, vom mm. og da kan jeg love deg forskjell! Hunden elsker det og avføringen er minimal! Tror rått kjøtt er mer "naturlig" for en hunds fordøyelse, men, hey, hva vet vel jeg :)

Skrevet

Bruker Eukanuba. Det eneste fôret vi har prøvd så langt som det virker som om hun synes smaker ok...

Skrevet

Vi bruker Oliver`s og er veldig fornøyd med det. Endelig spiser han opp maten sin. Og så er er det greit å få det levert på døra.

Skrevet

Er visst et relativt nytt merke. Rimeligere enn Labb når man kjøper 6stk 15 kg sekker (ca 236,- pr sekk). I Bergen fåes det kjøpt hos Myrbø Dyrepensjonat.

Ble anbefalt av Golden-oppdretter.

Fin avføring som ikke lukter mer en den jo må :-)

Skrevet

Bruker et australsk merke som er utrolig bra - Innova!

Noen som vet om det finnes i Norge?

Skrevet
Er visst et relativt nytt merke. Rimeligere enn Labb når man kjøper 6stk 15 kg sekker (ca 236,- pr sekk). I Bergen fåes det kjøpt hos Myrbø Dyrepensjonat.

Ble anbefalt av Golden-oppdretter.

Fin avføring som ikke lukter mer en den jo må :-)

ok, og hva heter det?

Skrevet

Hills, med lam og ris

Er virkelig fornøyd, men hadde sikkert vært det med mange andre også :)

Lurer litt på Labb også.

Hilsen Ella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...