Gå til innhold

Likar jenter store bryst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sidan benkpress og anna brysttrening synast vere den mest omtykte og utbreidde forma for trening blant gutar og mannfolk, samstundes som dei hovudsakleg trenar for å oppnå ein meir tillokkande kropp, betyr dette at jenter tykkje vel om store og kraftige brystmusklar?

Eg meiner, kvifor elles skulle gutar ta til å bruke så mykje tid på å oppnå eit stort bryst? Mange har også eit uforholdsmessig stort bryst i høve til resten av kroppen.

Døme A:

http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/630055208_1/Men-s-Sexy-Short-sleeve-O-neck-Tight-Fit-T-shirt-TEE-Top-Made-of-Lycra.jpg

Døme B:

http://imagecdn.bodybuilding.com/img/user_images/growable/2014/04/11/86015301/profilepic/XyBqdYWPnrpHhySfPefRpZnyILtneDMwEwDd-180x180.jpg

Døme C:

http://i.imgur.com/vTdGf.jpg

Anonymous poster hash: 13e46...9bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke snakke for andre enn meg selv, men 1 og 3 er mer enn jeg synes er fint. Og nr 3 er direkte stygt.

Anonymous poster hash: 05f03...820

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Nei, det er altfor mye. Men nå trener vel ikke disse nødvendigvis pga damer.

Skrevet

Jeg likte ingen av dem. Eksempel B var grotesk.

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke snakke for andre enn meg selv, men 1 og 3 er mer enn jeg synes er fint. Og nr 3 er direkte stygt.Anonymous poster hash: 05f03...820

Rettelse, 2 er direkte stygt. (jeg kan visst ikke telle)

Anonymous poster hash: 05f03...820

Skrevet

De du linker til gjør vel ikke stort annet enn å trene, gå på diett og å knaske steroider? En egosentrisk livsstil som neppe er forenlig med f eks et familieliv.. Selv er jeg gift med en mann som mangler den ene brystmuskelen og det bryr meg fint lite ☺

• Liker 2
Skrevet

"Likar jenter store bryst?"

-Kun når de sitter på nyttårskalkunen :spise:

Kalkunbryst er himla godt! :)

Anonymous poster hash: a4b54...eee
  • Liker 4
Skrevet

Jeg synes de som helt tydelig har ignorert store deler av kroppen under styrketreningen ser temmelig merkelige ut. Det ser ut som om noen har revet en Hulk-figur i to og plassert overdelen på to fyrstikker.

• Liker 5
Skrevet

Nr 3 er vel en mann som bruker anabole steroider.

En mann (eller dame for den saks skyld) som trener styrke bør trene variert for å få en jevn muskulatur. Hjelper ikke å trene guns hvis du aldri trener rygg (f.eks ved nedtrekk, markløft, slynge) eller bein (knebøy f.eks) for det blir ikke fint eller bra for kroppen.

Ser mer enn nok menn som aldri trener bein og dermed har pistrete bein og er svær oventil. Det funker ikke.

Anonymous poster hash: c5f84...df7

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Frk.K, mod.

Skrevet

Nei jeg syntes det er ekkelt, uproposjenert og turnoff og tror at dette med muskler og bryst er noe menn innbiller seg at de må ha for å være alfa, siden alfahanner i apeflokken slo seg på brystet for å skremme vekk / få respekt og mange andre dyrearter også fremhever brystet når de skal skremme eller parre. Mange fuglearter og reptilarter, og sikkert en god del pattedyr man ikke observerer det like sterkt på.

Anonymous poster hash: 7d653...912
Skrevet

Nei. Ingen av de var fine.

Veltrent kropp, ja takk. Men ikke overdimensjonert. En kropp som viser at du er i fysisk god form er fint.

Anonymous poster hash: 501b9...b45
Skrevet

Fordi brystmusklene responderer godt på steroidebruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...