AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 For ei dame over 30 som aldri har hatt kjæreste? Er greit ansiktspen, men er litt tjukk. Er høyt utdannet og har egne meninger. Klarer meg selv, men savner selskap og kos. Liker å vise omsorg for de som betyr noe for meg. Er ikke egentlig sjenert, men er dårlig til å starte samtaler med menn jeg synes er attraktive. Vil ha en mann jeg har mye til felles med, men det er vanskelig å finne noen som ikke allerede er i et forhold. Har ikke ons, men liker sex og savner det. Kan jeg klare å finne noen, tror dere? Hvor skal man lete? Hadde det vært turn off for dere menn å få vite at ei voksen dame aldri hadde hatt en ordentlig kjæreste?Anonymous poster hash: 6749b...b94
Okapi Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Tror ikke det burde være noe problem, sånn bortsett fra indirekte i det det åpenbart har gjort med selvtilliten din.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Hva mener du egentlig med "er litt tjukk". Hva er BMI, evt. høyde og vekt? Denne er litt morsom å prøve: http://www.bmivisualizer.com/ Synes du høres ut som en bra person jeg. Spesielt hvis du i tillegg til det andre du har skrevet er morsom og har en sunn livsstil med moderat trening. Endret 14. oktober 2015 av PseudonymBruker
SiMa Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Hvis du ser deg rundt vil du se at de som har kjærester er like varierte i størrelse som de uten. (Til og med som overvektig kan du blir gift, det vet jeg av egen erfaring.)
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Tror ikke det burde være noe problem, sånn bortsett fra indirekte i det det åpenbart har gjort med selvtilliten din. Det er ikke så lett å holde selvtilliten oppe når det aldri går min vei. Blæ... Synes egentlig jeg er ei ganske bra dame, men det hjelper ikke så mye ser det ut til.Anonymous poster hash: 6749b...b94
Okapi Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Det er ikke så lett å holde selvtilliten oppe når det aldri går min vei. Blæ... Synes egentlig jeg er ei ganske bra dame, men det hjelper ikke så mye ser det ut til.Anonymous poster hash: 6749b...b94 Hva gjør du for å finne deg en kjæreste da?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 Hva gjør du for å finne deg en kjæreste da? Akkurat nå, fint lite. Men har periodevis prøvd sukker og til og med tinder. Fant meg en ny fritidsaktivitet for en stund siden, no luck. Liker ikke å gå på byen, så det unngår jeg helst.Anonymous poster hash: 6749b...b94
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 Den der modellen på bmi-vizualiseren var litt misvisende. Jeg veier 70kg, men følte ikke den så ut som meg før jeg hadde lagt inn 100kg - Ikke TS Anonymous poster hash: 8cb70...89a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 Den der modellen på bmi-vizualiseren var litt misvisende. Jeg veier 70kg, men følte ikke den så ut som meg før jeg hadde lagt inn 100kg - Ikke TS Anonymous poster hash: 8cb70...89a Prøvde og den, veier også 70 kg, men synes proporsjonene ble veldig feil. Jeg fikk tynne ben og stor mage og små pupper, jeg har store pupper, smal midje, og stor rompe og kraftige lår. Anonymous poster hash: 45c31...232
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #10 Skrevet 14. oktober 2015 Bruk Facebook. Folk kaster bort penger på forskjellige dateingsider. Har faktisk ikke peiling på hvor mange single venner jeg har og hvor mange single venner dem igjen har. Stikkord: felles bekjente. En grunn til og kunne sende et hei uten og virke helt stalker. Anonymous poster hash: e210f...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå