Gå til innhold

Ditt optimale tips for blankt hår??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åkei, her skal håret skinne! :sminkedokke:

Shampo, hårkur, glansvask, spray, skum, voks, gele, kjerringråd... Hva som helst.

Hva gjør du for at håret ditt skal bli skinnende blankt? Det Beste Produktet??

Har selv blondt, typisk skandinavisk (fint og relativt tynt) hår.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har hørt at kamille-uttrekk i siste skyllevann skal gjøre blondt hår blankt og enda "renere blondt". (Mørkhårede er anbefalt rosmarin siden kamillen (holdt på å skrive cameliaen :ler: ) tydeligvis er litt blekende)

Ellers er Redken Outshine veldig fin. :sjarmor:En myk, kremete stylingkrem i pumpeflaske som man bare fordeler i tørt hår. Håret skinner virkelig når kremen har tørket.

Gjest Tristessa
Skrevet

Redken vinyl glam er en god spraygloss som virkelig gir blankt hår. Bare synd at den er i sprayformat, siden jeg synes det er litt vanskelig å få fordelt jevnt...

Skrevet

Jeg så en film med Sandra Bullock igår - skulle gitt mye for å få et så blankt og fint hår som henne. Har også prøvd diverse sprayer - bruker Kerastase (orange) sin spray for elektrisk/tørt hår, men som Tristessa sier så er det vanskelig å få fordelt sprayen jevnt og fint.

Får følge med på rådene som fohåpentligvis dukker opp her :wink:

Skrevet
Redken vinyl glam er en god spraygloss som virkelig gir blankt hår. Bare synd at den er i sprayformat' date=' siden jeg synes det er litt vanskelig å få fordelt jevnt...[/quote']

Den tok frisøren min på meg sist jeg var der. Håret ble kjempeblankt og fint!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Salt trekker fuktigheten ut av hårtet og gjør det tørt og sprøtt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...