AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Del Skrevet 14. oktober 2015 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/analsex/liten-analdusj/ Ser de selger en sånn på kondomeriet. Er det veldig nødvendig? Bruker dere sånn? Anonymous poster hash: ff0dd...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. oktober 2015 #2 Del Skrevet 14. oktober 2015 Nope. Aldri brukt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhLydia Skrevet 14. oktober 2015 #3 Del Skrevet 14. oktober 2015 Aldri prøvd det nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Del Skrevet 14. oktober 2015 Ja, det har jeg prøvd, og kommer aldri til å bruke det igjen! Ble skikkelig uggen i magen av det, og fikk renneræv mens vi hadde analsex. Skikkelig sexy Anonymous poster hash: 06cec...79f 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Del Skrevet 14. oktober 2015 Prøvde det. Dessverre er det så lytt her, at mannen var ikke keen på analsex etter å ha hørt det brake i doskåla etter jeg hadde brukt analdusjen. Anonymous poster hash: 6ce9d...d7c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #6 Del Skrevet 14. oktober 2015 ja, jeg bruker det hver gang. litt greit å vite at man faktisk er helt ren der bak. Har ikke lyst på noen overraskelser i senga for å si det sånn. Anonymous poster hash: e486f...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 14. oktober 2015 #7 Del Skrevet 14. oktober 2015 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/analsex/liten-analdusj/ Ser de selger en sånn på kondomeriet. Er det veldig nødvendig? Bruker dere sånn? Anonymous poster hash: ff0dd...d85 Ballongsprøyte 65ml 1stk - Apotek 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 14. oktober 2015 #8 Del Skrevet 14. oktober 2015 Ja bruker det alltid før analsex,liker å være ren der bak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Del Skrevet 14. oktober 2015 Bruker det alltid. Er greit å være helt ren der bak, spesielt hvis det blir noe action med tunge!Anonymous poster hash: ddf98...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #10 Del Skrevet 14. oktober 2015 Alltid. Det at noe av vannet kan komme ut under analsex betyr at du har sprøytet inn for mye vann uten å få det ut. Det har heldigvis aldri hendt meg, men det som derimot har hendt er at jeg dro på trening morgenen etter jeg hadde hatt analsex(og dermed også analdusj), og mens jeg løp på tredemølla klarte jeg ikke holde meg og jeg dreit vann som bare faen. Ikke diare, bare vann med lukten og følelsen av diare. HELDIGVIS var det ingen rundt meg da.......... Anonymous poster hash: 741df...d1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #11 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg pleier å settte meg på do og late som jeg driter etter dusjinga... Da kommer det masse vann ut, kan du se!! Aldri hatt noe søl eller uhell under eller etter analsex. Anonymous poster hash: 8f90c...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 15. oktober 2015 #12 Del Skrevet 15. oktober 2015 Bruker det (nesten) hver gang jeg skal ha analsex. Ikke helt nødvendig, men blir sikrere på at det er helt rent. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #13 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg bruker det ikke om magen er OK. Men dersom jeg føler meg skitten på grunn av klissete bæsj eller treg mage eller andre ting som gjør at jeg ikke føler meg helt fresh så er det frem med analdusj før all sex.Anonymous poster hash: 9ba5d...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #14 Del Skrevet 20. juli 2024 LiseOslo skrev (På 15.10.2015 den 8.36): Bruker det (nesten) hver gang jeg skal ha analsex. Ikke helt nødvendig, men blir sikrere på at det er helt rent. 🙂 «Skal ha analsex»? Hvordan vet man at man SKAL ha analsex? Anonymkode: 91a2a...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattehimmel Skrevet 23. juli 2024 #15 Del Skrevet 23. juli 2024 Aldri nødvendig her. Om dietten er god og magen fungerer som den skal så er det jo tomt i det aktuelle område, foruten om, vel, når det ikke er det. Man da kjenner en jo at noe er i gjære. Hos oss så spør jeg bare om det passer med analsex nå. Enten så svarer han ja, ellers så svarer han ikke akkurat i dag. Og jeg innretter meg deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #16 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 19.42): «Skal ha analsex»? Hvordan vet man at man SKAL ha analsex? Anonymkode: 91a2a...c89 Man spør partneren vel. Kanskje når man ligger i sofaen på kvelden og ser på tv, føler seg litt lysten på akkkurat det, og spør partneren om hun eller han også er lysten på analsex. Da kan kvinnen (evt mannen) gå og gjøre nødvendige rengjøringer oppi der før leggetid, og gjøre seg klar, fordi han/hun vet hun skal ha analsex den kvelden.... Ikke verre enn det, men vet at man "skal" ha det, fordi det er avtalt og spurt om. Anonymkode: 78563...3fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #17 Del Skrevet 24. juli 2024 Nei, aldri brukt det. Analsex tar vi på sparket. Glid og kjør på! Er det dager jeg er bløt i baken har jeg ikke analsex! Aldri hatt noe drit på staken! Anonymkode: 8b45f...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå