Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt på nettsider, men fant ingenting som matcha 100% med min drøm.

Det er vel kanskje nærmere mareritt, for jeg våkner opp og er redd.

Drømt utrolig mange ganger nå at jeg kjører bil, selvom jeg ikke har lappen verken i virkeligheten eller i drømmen, men jeg greier å kjøre selvom.
Noen ganger litt sånn småfeil, men hver gang jeg er nærme på å bli tatt av politet sånn som at de står langs vegen og "peiler" folk inn for kontroll, så tar de aldri meg inn for kontroll. Og jeg kjører videre, men pleier da å våkne opp og er redd.

Er det noen som har lyst til å prøve å tyde? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømt utrolig mange ganger nå at jeg kjører bil, selvom jeg ikke har lappen verken i virkeligheten eller i drømmen, men jeg greier å kjøre selvom.

Noen ganger litt sånn småfeil, men hver gang jeg er nærme på å bli tatt av politet sånn som at de står langs vegen og "peiler" folk inn for kontroll, så tar de aldri meg inn for kontroll. Og jeg kjører videre, men pleier da å våkne opp og er redd.

Jeg kan ikke noe om drømmetydning i den forstand at det skulle bety noe spesielt at du drømte nettopp det du drømte. Men jeg vet at mareritt oppstår i perioder med stress og/ eller angst av forskjellig slag

Anonymous poster hash: 935fe...ed3

• Liker 2
Gjest Gjest_Balian de Ibelin
Skrevet

Drømmer betyr ingenting

• Liker 1
Skrevet

Ofte er slike drømmer ikke annet enn "øvelseskjøring" for hjernen. I drømme kan du teste ut situasjoner med eventuelle konsekvenser, for å kunne stille mer forberedt om en slik situasjon skulle oppstå irl. Dette var tolkning nummer en, og den mest sannsynlige.

Tolkning nummer to er at det skjer ting i livet ditt, som du blir kastet ut i, uten at du føler at du har tilstrekkelig kompetanse til å mestre det, men at du trolig vil kunne komme ovenpå likevel med litt miks og triks. Fake it until you make it. Ny jobb eller nytt studie på gang her, eller? :nigo:

Tredje alternativet tar jeg ikke her, for det forutsetter at jeg sitter inne med mer bakgrunnsinformasjon om deg, enn jeg har.

Anonymous poster hash: f7ffb...9ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...