Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har vært på visning I går. En leilighet til leie, jeg fant ved finn.no.Leis ut av en man ved noe utleie selskap. Jeg så på finn.no idag og da så jeg at den var utleid?

Hæ på en dag?!!

Anonymous poster hash: e39d4...dce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har vært på visning I går. En leilighet til leie, jeg fant ved finn.no.Leis ut av en man ved noe utleie selskap. Jeg så på finn.no idag og da så jeg at den var utleid?

Hæ på en dag?!!

Ofte må man faktisk slå til med en gang

Noen kan ha skrevet kontrakt med det samme de var på visningen

Anonymous poster hash: 31f98...8a0

Skrevet

Ofte må man faktisk slå til med en gang

Noen kan ha skrevet kontrakt med det samme de var på visningen

Anonymous poster hash: 31f98...8a0

Jo det gjøre alle de som var der til å med meg. Vi skrev en lignende leie kontrakt sånn at megleren og dem som skulle lei velge!

Skrevet

Jo det gjøre alle de som var der til å med meg. Vi skrev en lignende leie kontrakt sånn at megleren og dem som skulle lei velge!

Om det var flere på visning blir jo en leilighet vanligvis leid ut med det samme.

Anonymous poster hash: c80ce...152

Skrevet

Om det var flere på visning blir jo en leilighet vanligvis leid ut med det samme.

Hva mener du '' med det samme ''

Skrevet

Hva står det egentlig i kontrakten? Utleier/utleiemegler kan ikke skrive leiekontrakt med flere. En leiekontrakt forplikter både utleier og leietaker.

• Liker 1
Skrevet

Hæ på en dag?!!

Attraktive leiligheter går vanligvis rett etter visning. Det skjer gjerne ved at utleier setter opp en "rangert liste" over de leietakerne han ønsker og begynner å ringe rundt og tilby dem leiligheten. Hvis du ikke hørte noe så var det noen "mer attraktive" leietakere som takket ja :) 

• Liker 1
Skrevet

Hva står det egentlig i kontrakten? Utleier/utleiemegler kan ikke skrive leiekontrakt med flere. En leiekontrakt forplikter både utleier og leietaker.

Nei. Det stå jo kun om hvem leie taker er. Info om meg bare.

Skrevet

Nei. Det stå jo kun om hvem leie taker er. Info om meg bare.

Tror ikke det var en leiekontrakt dere skrev under på :) Det var nok bare en navneliste slik at utleieren kunne ringe rundt etterpå :)

• Liker 2
Skrevet

Hva mener du '' med det samme ''

Enten at de velger en på visningen som får leie eller at de tenker seg litt om og ringer noen timer seinere til den de velger. Derfor hadde de den listen alle fikk skrive seg på. De ringte nok til den de valgte like etter visningen, skrev så kontrakt samme kveld eller neste morgen og satte da utleid på annonsen for å slippe mer mas.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...