Gjest snoopy_93 Skrevet 17. oktober 2015 #21 Skrevet 17. oktober 2015 Da burde vi gifte oss Den perfekte match. To sosiopatiske kannibaler passer godt sammen. Tenk så praktisk. Vi trenger ikke kostyme på halloween. Vi bare er oss selv Hahahah! Så kan vi få kanibal sosiopat barn sammen og leve i sus og dus <3
Gjest Cartman Skrevet 17. oktober 2015 #22 Skrevet 17. oktober 2015 Hahahah! Så kan vi få kanibal sosiopat barn sammen og leve i sus og dus <3 Vi kan få mange barn, da vi sparer mye penger på matvarer. Andre drar til Strømstad, vi drar til likhuset. Kortreist mat er så populært for tida, så vi er bare trendy. <3
Gjest snoopy_93 Skrevet 17. oktober 2015 #23 Skrevet 17. oktober 2015 Vi kan få mange barn, da vi sparer mye penger på matvarer. Andre drar til Strømstad, vi drar til likhuset. Kortreist mat er så populært for tida, så vi er bare trendy. <3 Oh my god! Ler så jeg ramler av stolen! Høres ut som en plan!
Gjest Franke Ann Skrevet 17. oktober 2015 #24 Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Godt det var flere som fikk sosiopat. Ble litt nervøs der et øyeblikk, begynte å tenke på alle de døde prostituerte jeg har begravd nede i kjelleren. Heldigvis bare en tulletest. Endret 17. oktober 2015 av obstanazi
Gjest Cartman Skrevet 17. oktober 2015 #25 Skrevet 17. oktober 2015 Oh my god! Ler så jeg ramler av stolen! Høres ut som en plan! Da kjører vi på. Hvor mange gjester skal vi ha på bryllupet? Skal vi servere "fingermat" ^^
Gjest Cartman Skrevet 17. oktober 2015 #26 Skrevet 17. oktober 2015 Godt det var flere som fikk sosiopat. Ble litt nervøs der et øyeblikk, begynte å tenke på alle de døde prostituerte jeg har begravd nede i kjelleren. Heldigvis bare en tulletest. Praktisk. Du kan jo lage deg en skikkelig kjøttsuppe uten buljong. Gamlemåten er alltid best
Gjest snoopy_93 Skrevet 17. oktober 2015 #27 Skrevet 17. oktober 2015 Da kjører vi på. Hvor mange gjester skal vi ha på bryllupet? Skal vi servere "fingermat" ^^ Så mange det er plass til! Fingermat høres bra ut ^^,
Gjest Cartman Skrevet 17. oktober 2015 #28 Skrevet 17. oktober 2015 Så mange det er plass til! Fingermat høres bra ut ^^, Fingermat med litt ferskpresset sitronsaft og en liten kvast persille til hovedrett. Etterfulgt av en himmelsk kopp rød te.Teen er en blanding av Earl grey og en hemmelig ingrediens, som er en familiehemmelighet. Familiehemmeligheter holder vi på. Jeg har ingen lik i skapet
Gjest snoopy_93 Skrevet 17. oktober 2015 #29 Skrevet 17. oktober 2015 Fingermat med litt ferskpresset sitronsaft og en liten kvast persille til hovedrett. Etterfulgt av en himmelsk kopp rød te.Teen er en blanding av Earl grey og en hemmelig ingrediens, som er en familiehemmelighet. Familiehemmeligheter holder vi på. Jeg har ingen lik i skapet Hahahah! Vi inviterer hele KG!
Gjest Cartman Skrevet 17. oktober 2015 #30 Skrevet 17. oktober 2015 Hahahah! Vi inviterer hele KG! Men tenk deg alle de kritiske spørsmålene. Tror ikke jeg orker det. Blir bare trist av tanken. Kan vi ikke heller invitere jihadister og indere. Jihadister spiser det meste unntatt svin og indere liker te. Da kan jeg få litt skryt og ikke bare kritikk. Mitt sosiopatiske selvbilde får fort en sprekk
Gjest snoopy_93 Skrevet 17. oktober 2015 #31 Skrevet 17. oktober 2015 Men tenk deg alle de kritiske spørsmålene. Tror ikke jeg orker det. Blir bare trist av tanken. Kan vi ikke heller invitere jihadister og indere. Jihadister spiser det meste unntatt svin og indere liker te. Da kan jeg få litt skryt og ikke bare kritikk. Mitt sosiopatiske selvbilde får fort en sprekk Men jeg kan støtte deg på den mest sosiopatiske måten jeg kan?
Gjest snoopy_93 Skrevet 17. oktober 2015 #32 Skrevet 17. oktober 2015 Men tenk deg alle de kritiske spørsmålene. Tror ikke jeg orker det. Blir bare trist av tanken. Kan vi ikke heller invitere jihadister og indere. Jihadister spiser det meste unntatt svin og indere liker te. Da kan jeg få litt skryt og ikke bare kritikk. Mitt sosiopatiske selvbilde får fort en sprekk Du, jeg kom på en ting.. Hva slags kjole skal jeg bruke? Skal vi ha en fet kake med mange "hemmelige" ingredienser? Fargetema osv?
Gjest Cartman Skrevet 17. oktober 2015 #34 Skrevet 17. oktober 2015 Du, jeg kom på en ting.. Hva slags kjole skal jeg bruke? Skal vi ha en fet kake med mange "hemmelige" ingredienser? Fargetema osv? Tror du bør gå for en rød kjole. Røde flekker synes ikke så godt på rød kjole. Det er et gammelt kjerringråd. Vi kan gå for en kake eller så kan vi servere Cartmans himmelske berlinerboller. Berlinerbollene er fylt med en nydelig og fersk rød saus. Bollene tar man intravenøst. På den måten kan vi snakke mer og smatte mindre. Man bør riktignok få sjekket blodtypen sin, før man spiser Cartmans berlinerboller.
Gjest Cartman Skrevet 17. oktober 2015 #35 Skrevet 17. oktober 2015 Men jeg kan støtte deg på den mest sosiopatiske måten jeg kan? Kanskje du kan kjøpe Jeffrey Dahmers lille kokebok Tror den kan hjelpe meg videre i livet
Gjest Cartman Skrevet 17. oktober 2015 #36 Skrevet 17. oktober 2015 Cartman og Snoopy_93! Du er invitert i bryllupet Hva slags vin kan jeg tilby deg. Syrah vin eller "husets" vin. Sistnevnte er en kraftig vin med rund smak og stram lukt.
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 17. oktober 2015 #38 Skrevet 17. oktober 2015 Du er invitert i bryllupet Hva slags vin kan jeg tilby deg. Syrah vin eller "husets" vin. Sistnevnte er en kraftig vin med rund smak og stram lukt. Takk takk! Jeg tar meg heller et glass vann. Men ellers takk for omtanken.
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 19. oktober 2015 #39 Skrevet 19. oktober 2015 You ARE a Sociopath! oaprendizverde.com.br Umm, we're kind of sorry (and scared) to say this, but according to this test, you ARE a sociopath! Greit å få det avklart! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå