AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Kjøpte meg nylig en nydelig bh, men nå som jeg har brukt den i 2 dager, så kjenner jeg at jeg får utrolig vondt av den. Det føles ut som om jeg har et gnagsår som blir pirka på hele tida når jeg beveger meg. Når jeg sjekker stedet som gjør vondt, kan jeg ikke se annet enn at et lite punkt er bittelitt rødt, og nå som jeg har sett på bh-en, ser jeg problemet. Kantene på bh-en, innvendig, har en smal stripe med sånn tynn og myk plastikk på, og det er over hele kanten på hele bh-en, både oppe og nede. Dette er første gang jeg har sett en bh med sånn tynn stripe med plastikk på kantene, og nå skjønner jeg jo at det er derfor jeg har så vondt. Plastikken driver og drar på huden (akkurat som når du tar et viskelær og ''visker'' på handa, det gjør kjempe vondt etterhvert) Lurer bare på hvorfor i alle dager sånne bh-er fins og hva som er poenget med denne plastikken på kanten. Har dere noen gang sett en sånn bh? Anonymous poster hash: 37f45...b0b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Ja og har ingen problemer med det.Anonymous poster hash: c04fe...0f5
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Tror de fleste av mine bh'er har slikt Aldri hatt problemer pga de iallefall, men om de ikke sitter godt pga passform så gnager de noen ganger foran også 1
Cathj Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg tror den plastkanten sitter der for at BH-en skal sitte ordentlig der den skal. Har du mulighet til å ta av stroppene, f.eks., så sitter denne plastkanten der slik at BH-en skal holde seg oppe også uten stropper. Det kan høres ut som du har en BH med for stor diameter, som gjør at den glir opp og ned ved bruk som fører til at plasten gnager. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg tror den plastkanten sitter der for at BH-en skal sitte ordentlig der den skal. Har du mulighet til å ta av stroppene, f.eks., så sitter denne plastkanten der slik at BH-en skal holde seg oppe også uten stropper. Det kan høres ut som du har en BH med for stor diameter, som gjør at den glir opp og ned ved bruk som fører til at plasten gnager. Faktisk så hadde jeg den på det strammeste, og det var da jeg merka ubehag, men nå som jeg ikke har den på det strammeste føler jeg det er mye bedre Ts Anonymous poster hash: 37f45...b0b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Faktisk så hadde jeg den på det strammeste, og det var da jeg merka ubehag, men nå som jeg ikke har den på det strammeste føler jeg det er mye bedre Ts Anonymous poster hash: 37f45...b0b Du skal aldri ha en ny BH på det strammeste Anonymous poster hash: e3222...08a 4
Kvist Skrevet 15. oktober 2015 #7 Skrevet 15. oktober 2015 Den er nok for stor til deg. Kjøp mindre omkrets og større cup neste gang så slipper du gnaging. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå