AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg har planer om å svømme som alternativ trening et par ganger i måneden. Jeg har ikke svømt på åresvis, kun plasket litt rundt i fjorden og slikt. Jeg var og svømte i basseng for første gang siden ungdomsskolen forrige uken. Men altså, alt man skal ha av problemer.. Jeg slet med at bikinitrusen holdt på å falle av med en gang jeg prøvde å svømme bitte litte granne fort... Vannet tok tak i den, og jeg fikk helt angst for å lage skandale. Det å komme seg opp av bassenget uten at trusen falt av var også en utfordring.. Da jeg var der var det kun damer i bikini der, men ingen av dem svømte for å trene. Det så mer ut som de bare småplasket med ungene. Er det greit å gå i badedrakt? Da må jeg isåfall kjøpe inn dette. Eller er det helt se-der-svømmer-bestemor? Og hva med svømmebriller? Jeg bruker linser, så kan ikke få så mye klorvann i øynene. Badehette? Er det lov? Har langt lysblondt hår, vil gjerne ta vare på det.. Anonymous poster hash: 400f7...698 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Du har for stor størrelse. Forøvrig trener jeg i badedrakt fra arenaAnonymous poster hash: 0f4e7...1f7 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Du har for stor størrelse. Forøvrig trener jeg i badedrakt fra arenaAnonymous poster hash: 0f4e7...1f7 Problemet er at mindre størrelser gnager seg inn i skinkene og gir meg dobbeltskinke. Jeg har stor rumpe og smal midje, så det er utrolig vanskelig å finne noe som passer. Alt blir for lite nederst og for stort øverst. Anonymous poster hash: 400f7...698
tørkestativ Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Badedrakt, badehette og briller er absolutt "lov". Det er ikke praktisk å trene i bikini hadde ikke tenkt negativt hvis jeg så en med badedrakt Endret 14. oktober 2015 av tørkestativ 6
Gjest Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Bikini er for soling og plasking. Bruker badedrakt når jeg svømmer, og badehette+briller er selvsagt lov. Min svømmehall selger det i kiosken tilogmed!
Ciara Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Selvsagt kan man bruke badedrakt når man svømmer! 2
Zzyzx Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 Skal man svømme for å trene så er det mye mer fornuftig med badedrakt, og det er mer "lov" enn bikini i min verden. Jeg bruker badedrakt, svømmebriller og badehette når jeg svømmer for å trene. Man må jo ingenting, men jeg liker å bruke badehette både for å beskytte håret, og fordi jeg mister en del hår. Er jo greit om jeg ikke røyter ned hele bassenget. 1
Mynona Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg har svømt aktivt, og alltid brukt en proff. drakt til det formålet. Anonymous poster hash: a87d3...ada 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #10 Skrevet 14. oktober 2015 Det er derfor man bruker badedrakt til svømming bikini er for stranden og spa. Anonymous poster hash: 70907...38f 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #11 Skrevet 14. oktober 2015 Problemet er at mindre størrelser gnager seg inn i skinkene og gir meg dobbeltskinke. Jeg har stor rumpe og smal midje, så det er utrolig vanskelig å finne noe som passer. Alt blir for lite nederst og for stort øverst. Anonymous poster hash: 400f7...698 Jeg har også rumpe, men gir da vel f i hvordan den ser ut når jeg svømmer.Anonymous poster hash: 0f4e7...1f7 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #12 Skrevet 14. oktober 2015 Bikinien din er for stor. Den strekker seg når den blir våt Anonymous poster hash: 1d2f0...3b6
Wiggins Skrevet 14. oktober 2015 #13 Skrevet 14. oktober 2015 De andre har vel sagt det rimelig klart: Du må svømme i badedrakt hvis du skal trene. Den er tross alt konstruert for å svømme fort. Hvis du har sett på svømmekonkurranser, har du noengang sett en kvinnelig deltaker i bikini? Svømmebriller: Selvsagt skal du bruke det. Med svømmebriller kan du ha hodet under vann når du puster ut, og dermed slippe å bli så anstrengt i nakken. Hvis du svømmer bryst gjør du det slik: Legg hodet ned i vannet og pust ut med nesa i det du samler hendene og fører dem fram. Når hendene skilles løfter du hodet opp og puster inn. Badehette: Det er bra at folk med langt hår bruker badehette. Så slipper andre å få lange hår i munnen mens de svømmer. 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #14 Skrevet 14. oktober 2015 Der jeg svømmer, bruker 90% badedrakt. Jeg synes selv det er mest praktisk.Anonymous poster hash: 9bfa6...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #15 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har også rumpe, men gir da vel f i hvordan den ser ut når jeg svømmer.Anonymous poster hash: 0f4e7...1f7 Jeg driter i hvordan det ser ut når jeg er i vannet. Men bikinien er kjøpt for å bruke på stranden, og da er man hovedsaklig mer ute av vannet enn i. Og da er det rimelig kjipt å gå rundt med en bikini som helt tydelig gnager seg godt inn i skinkene. Jeg hadde en handlerunde i vår, og prøvde vel alle bikinier i hele byn, før jeg fant en som ikke ga meg dobbeltskinke.. Da blir det badedrakt Skal svømme med kjæresten, så var litt bekymret for å være eneste i badik. Vil ikke at han skal skjemmes over å bli sett med meg. Anonymous poster hash: 400f7...698
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #16 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg driter i hvordan det ser ut når jeg er i vannet. Men bikinien er kjøpt for å bruke på stranden, og da er man hovedsaklig mer ute av vannet enn i. Og da er det rimelig kjipt å gå rundt med en bikini som helt tydelig gnager seg godt inn i skinkene. Jeg hadde en handlerunde i vår, og prøvde vel alle bikinier i hele byn, før jeg fant en som ikke ga meg dobbeltskinke.. Da blir det badedrakt Skal svømme med kjæresten, så var litt bekymret for å være eneste i badik. Vil ikke at han skal skjemmes over å bli sett med meg. Anonymous poster hash: 400f7...698 skjemmes han over det ville jeg revurdert hele forholdet Anonymous poster hash: d03d4...1c8 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #17 Skrevet 15. oktober 2015 Når jeg svømmer, så fniser jeg litt inni meg av de som bruker bikini, for å være helt ærlig. Det er så lite praktisk! Finnes noen gode bikinitopper (type treningstopper) og truser da. De går an! Jeg har nettopp vært på svømmekurs (lærer), der vi var 27 stykker i badedrakt og ei i rosa trekantbikini. Mange av øvelsene ble vanskelige for henne å gjennomføre ;-) Så: kjøp deg en god badedrakt hvis du har tenkt å svømme litt framover. Såå mye mer komfortabelt!Anonymous poster hash: 05885...175 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #18 Skrevet 15. oktober 2015 Har du lest på oppslagene i svømmehallen? Der står det som standar informawjon til alle i alle offentlige bad, at håret skal enten knyttes opp eller om håret er for kort, så skal man bruke badehette. Ingenting er eklere enn å svømme for så å få andre sitt hår enten i ansiktet eller mellom egne fingre. Badedrakt er langt å foretrekke. Det hender at de ansatte i svømmehallen *vår^ ber jenter om å gå opp av basenget fordi de går med bikinier som er så små og faller helt eller delvis av, til underholdning for enkelte andre i basenget. Når du ikke har fått med deg informasjonen om hår, har du da fått med deg info/oppslag ang dusjing med såpe før bading? Anonymous poster hash: d9027...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #19 Skrevet 15. oktober 2015 Har du lest på oppslagene i svømmehallen? Der står det som standar informawjon til alle i alle offentlige bad, at håret skal enten knyttes opp eller om håret er for kort, så skal man bruke badehette. Ingenting er eklere enn å svømme for så å få andre sitt hår enten i ansiktet eller mellom egne fingre. Badedrakt er langt å foretrekke. Det hender at de ansatte i svømmehallen *vår^ ber jenter om å gå opp av basenget fordi de går med bikinier som er så små og faller helt eller delvis av, til underholdning for enkelte andre i basenget. Når du ikke har fått med deg informasjonen om hår, har du da fått med deg info/oppslag ang dusjing med såpe før bading?Anonymous poster hash: d9027...bb9 Jeg har ikke vært i svømmehallen ennå, forrige svømming var på hotell, så hva de har av oppslag og regler vet jeg ikke. Selvsagt vet jeg man skal dusje og vaske seg godt før man går i bassenget... Akkurat det er da barnelærdom. Man har da svømming på skolen hvor man får opplæring i slikt. Var badehetteregel i skolebassenget, men er ikke det i de svømmehallene med sklier og slikt jeg har vært i nærleiken av. Anonymous poster hash: 400f7...698
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #20 Skrevet 15. oktober 2015 Har du lest på oppslagene i svømmehallen? Der står det som standar informawjon til alle i alle offentlige bad, at håret skal enten knyttes opp eller om håret er for kort, så skal man bruke badehette. Ingenting er eklere enn å svømme for så å få andre sitt hår enten i ansiktet eller mellom egne fingre. Badedrakt er langt å foretrekke. Det hender at de ansatte i svømmehallen *vår^ ber jenter om å gå opp av basenget fordi de går med bikinier som er så små og faller helt eller delvis av, til underholdning for enkelte andre i basenget. Når du ikke har fått med deg informasjonen om hår, har du da fått med deg info/oppslag ang dusjing med såpe før bading?Anonymous poster hash: d9027...bb9 I svømmehallen jeg bruker ofte, står det niks og nada om hår eller hetter. Og ja, jeg har sjekket. Og noen nevner at å vaske seg skikkelig før svømming er barnelærdom. Ja, det er det, men likevel er det ganske mange som ignorerer dette grundig, har jeg lagt merke til. I alle aldersgrupper, fra usikre tenåringer til pensjonister. Jeg føler meg nesten uglesett som faktisk står splitter naken i dusjen og vasker meg både her og der. Anonymous poster hash: 834f6...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå