Gå til innhold

Jeg tror jeg blir fadet ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er skikkelig irriterende!

Var på date med en fyr som gikk skikkelig bra. God kjemi, pratet hele tiden, var lett kroppskontakt på hans initativ. Fikk melding når han var kommet hjem om at han hadde hatt det veldig hyggelig. Så han virket jo veldig intressert. 

Dette var på torsdag. Fikk noen snaps i helgen og sendte noen som han respondrete på. Men han skrev ikke til meg hele helgen, men jeg så at han stadig var aktiv på datingappen vi møttes på. På søndag spurte jeg han om han hadde hatt det kjekt i helgen og det ble litt smalltalk. Skrev til slutt at jeg synest det var veldig hyggelig å møte han og at jeg kunne tenke meg å gjøre det en gang til, men at jeg følte at han virket litt usikker på det. Avsluttet med at sånne datingapper er litt useriøse, og at jeg ikke tok det tungt om han ikke ville møtes igjen. Jeg la altså opp til at han kunne avvise meg uten at jeg ville bli fornærmet.

Fikk et diffust svar tilbake. Han hadde hatt det veldig hyggelig, men at han hadde mye å gjøre om dagen, og at vi skulle ta det litt når timeplanen åpnet seg opp, avsluttet med et smilefjes. På den ene siden skriver han jo direkte at jo, vi skal jo møtes igjen, på den andre siden føler jeg det er en dårlig unnskyldning for å avvise meg. Kan godt være at han virkelig er travel. Mest tror jeg at han har litt mye å gjøre, men ikke så mye, men at han foreløpig er litt avventende fordi han har mange andre dates og at han vil vurdere dette først før han bestemmer seg for om jeg skal få en date nr. 2. Herregud, følest ut som jeg konkurrer om Ungkaren :P

Grunnen til jeg tror dette er hans stadige aktivitet på datingappen uten at han skriver til meg, eller at han er innom, men venter med å svare meg ganske lenge. For det første svarte han meg ikke før på mandag om han ville treffes, deretter svarte han på noe jeg skrev som ikke var et spørsmål, jeg svarte, fikk svar ganske mange timer etterpå (men ser at han var aktiv i mellomtiden) han kommenterte det jeg skrev, utan å stille meg noen spørsmål tilbake. Jeg kommenterte dette igjen, dette var på mandag og han har ikke skrevet noe etter det. I tillegg har jeg ikke fått en eneste snaps siden søndag og jeg har sendt han noen få (en per dag de tre siste dagene) som han har ikke har respondert på. Sånt kan gjerne være tilfeldig, men før vi møttes stilte han meg masse spørsmål og sendte meg flere snaps om dagen og svarte på alle jeg sendte, selv om det ikke var spørsmål. Og, det verste er at jeg ser at snapscoren hans har økt med over 500 på under 2 døgn, noe som er vanvittig mye! Han har i utgangspunktet en ganske beskjeden score, så det er ganske merkelig. Med tanke på at han ikke sender noe til meg, sier det litt. Jeg tror rett og slett han sjonglerer veldig mange damer akkurat nå og snapper dem. 

Så, nå er jeg egentlig ganske oppgitt og føler for å trekke meg ut av hele greiene. Jeg har iallfall bestemt meg for å ikke sende flere snaps nå eller ikke skrive mer. Vil droppe hele fyren. Har utrolig lyst å bare slette han fra snapchat og appen right away, men jeg føler det er veldig passiv-aggressiv oppførsel. Føler kanskje at han "vinner" og jeg blir den dramatiske om jeg gjør dette. Plutselig bare kutte kontakten når han har sagt at vi skal treffes igjen. I tillegg må det tas med i vurdering at jeg risikerer å møte på han, da vi potensielt tar samme busslinje til hverdag. Særlig nattbussene som det ikke går så mange av, jeg skal ut de 3 neste helgene og jeg vet nok at han også kommer til å gjøre det, så da risikerer jeg også å møte på han i en setting der det er masse folk på bussen + alkohol i bildet. Og det blir litt kleint viss jeg bare har sletta han. 

Samtidig så vil jeg jo gå og irritere meg over at han ikke skrivere eller snapper til meg om jeg har han. Men jeg tenker jo at dette vil gå over etterhvert. Samtidig øker det jo sjansen for at han tar kontakt igjen, tenker særlig om det ikke går som han håper med de andre datene. Og jeg vil jo egentlig ikke det heller egentlig... Føler han virkelig fader meg ut og det synest jeg er så utrolig teit gjort når jeg la opp til at han kunne avvise meg. 

Mulig jeg er litt overdramatisk, det er jo bare en date og det er en useriøs datingapp. Synest bare det er så kjipt at det har blitt sånn når han virket så på og vi hadde en super første date. 

Noen innspill? Bør jeg slette han nå, skal jeg vente og se? 

Anonymous poster hash: f7639...e2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sånn at det må være kjærlighet og evig troskap ved første blikk for deg? Gi han nå litt tid, da dere har bare vært på en date!

Anonymous poster hash: cdc0a...349
  • Liker 4
Skrevet

Oisann, hehe :) Jeg skjønner godt hysteriet ditt, har vært der selv. Det eneste jeg vil råde deg til nå er å puste med magen, slappe helt av (ja, jeg vet det er sinnsykt vanskelig, har som sagt vært i samme båt selv) og rett og slett prøve å bruke tiden din på noe annet enn å overtenke og overanalysere og sjekke snapchat-scoren hans o.l. 

Prøv å hold hodet kaldt nå, ikke slett han fra sosiale medier (det har jeg gjort flere ganger "in the heat of the moment", for så å angre som en hund etterpå og føle meg overdramatisk og barnslig). Ikke sjekk når han sist var aktiv på datingsiden. 

Og: husk at dere bare har møttes en gang, det er virkelig fryktlig tidlig å bli så hysterisk ;) 

Anonymous poster hash: 63a27...81e
  • Liker 1
Skrevet

Vet du hva-hver eneste gang jeg har hatt en litt dårlig magefølelse har det vist seg å stemme. Tror faktisk ikke man skal undervurdere den altså. Jeg synes faktisk vi fortjener bedre enn å gå rundt å være usikker jeg.

Anonymous poster hash: 5e82c...3e9

• Liker 4
Skrevet

Er det sånn at det må være kjærlighet og evig troskap ved første blikk for deg? Gi han nå litt tid, da dere har bare vært på en date!

Anonymous poster hash: cdc0a...349

Nei, jeg skjønner jo at man ikke har forpliktelser tidlig i en datingfase. Altså, før vi har vært på så mange dates kan han gjerne gå på andre dates, men det er hvordan kontakten har avtatt og viljen til å holde en samtale gående som bekymrer meg. Jeg føler ikke han egentlig er så intressert i flere dates, så da synest jeg han like gjerne kunne ha sagt det rett ut da jeg spurte. Jeg føler han har en rangering og stiller meg langt bak i rekken, og at kontakten viser det deretter. 

Skrevet

Oisann, hehe :) Jeg skjønner godt hysteriet ditt, har vært der selv. Det eneste jeg vil råde deg til nå er å puste med magen, slappe helt av (ja, jeg vet det er sinnsykt vanskelig, har som sagt vært i samme båt selv) og rett og slett prøve å bruke tiden din på noe annet enn å overtenke og overanalysere og sjekke snapchat-scoren hans o.l. 

Prøv å hold hodet kaldt nå, ikke slett han fra sosiale medier (det har jeg gjort flere ganger "in the heat of the moment", for så å angre som en hund etterpå og føle meg overdramatisk og barnslig). Ikke sjekk når han sist var aktiv på datingsiden. 

Og: husk at dere bare har møttes en gang, det er virkelig fryktlig tidlig å bli så hysterisk ;)

Anonymous poster hash: 63a27...81e

Huff ja, det er jo det jeg prøver på og ta det med ro og puste med magen. Jeg vet det er teit å analysere snapchat-scoren, men jeg synest det er så utrolig påfallende at den har steget så mye på 2 døgn, også har han samtidig ikke sendt meg en eneste på disse to døgnene, selv om jeg har sendt noen. Jeg føler faktisk han unngår å sende meg snaps med vilje. I forrige uke fikk jeg blant anna snaps som han sikkert sendte til flere, blant anna om han skulle på trening eller var på vei på jobb. Nå har jeg ikke fått det heller, så da begynner jeg å stusse veldig.  Så jeg føler meg så uinteressant for han :( Om man får 1 poeng for hver snaps man sender og hver snaps man mottatt så har han jo motatt/sendt snaps med 500 de to siste døgnene, så det er jo liksom ikke det at han ikke er aktiv med appen. 

Men ja, jeg tenker jeg venter med å slette han. Jeg gir han tid til over helgen. Om jeg ikke har hørt fra han, verken en eneste snap eller han har skrevet noe til mandag, så sletter jeg han, for da sender han tydlige signal om at han ikke er interessert. 

Skrevet

Vet du hva-hver eneste gang jeg har hatt en litt dårlig magefølelse har det vist seg å stemme. Tror faktisk ikke man skal undervurdere den altså. Jeg synes faktisk vi fortjener bedre enn å gå rundt å være usikker jeg.

Anonymous poster hash: 5e82c...3e9

Ja det synest jeg også, det får være grenser på hvor mye usikkerhet man skal gidde å gå rundt med. 

Skrevet

og det er skikkelig irriterende!

Var på date med en fyr som gikk skikkelig bra. God kjemi, pratet hele tiden, var lett kroppskontakt på hans initativ. Fikk melding når han var kommet hjem om at han hadde hatt det veldig hyggelig. Så han virket jo veldig intressert. 

Dette var på torsdag. Fikk noen snaps i helgen og sendte noen som han respondrete på. Men han skrev ikke til meg hele helgen, men jeg så at han stadig var aktiv på datingappen vi møttes på. På søndag spurte jeg han om han hadde hatt det kjekt i helgen og det ble litt smalltalk. Skrev til slutt at jeg synest det var veldig hyggelig å møte han og at jeg kunne tenke meg å gjøre det en gang til, men at jeg følte at han virket litt usikker på det. Avsluttet med at sånne datingapper er litt useriøse, og at jeg ikke tok det tungt om han ikke ville møtes igjen. Jeg la altså opp til at han kunne avvise meg uten at jeg ville bli fornærmet.

Fikk et diffust svar tilbake. Han hadde hatt det veldig hyggelig, men at han hadde mye å gjøre om dagen, og at vi skulle ta det litt når timeplanen åpnet seg opp, avsluttet med et smilefjes. På den ene siden skriver han jo direkte at jo, vi skal jo møtes igjen, på den andre siden føler jeg det er en dårlig unnskyldning for å avvise meg. Kan godt være at han virkelig er travel. Mest tror jeg at han har litt mye å gjøre, men ikke så mye, men at han foreløpig er litt avventende fordi han har mange andre dates og at han vil vurdere dette først før han bestemmer seg for om jeg skal få en date nr. 2. Herregud, følest ut som jeg konkurrer om Ungkaren :P

Grunnen til jeg tror dette er hans stadige aktivitet på datingappen uten at han skriver til meg, eller at han er innom, men venter med å svare meg ganske lenge. For det første svarte han meg ikke før på mandag om han ville treffes, deretter svarte han på noe jeg skrev som ikke var et spørsmål, jeg svarte, fikk svar ganske mange timer etterpå (men ser at han var aktiv i mellomtiden) han kommenterte det jeg skrev, utan å stille meg noen spørsmål tilbake. Jeg kommenterte dette igjen, dette var på mandag og han har ikke skrevet noe etter det. I tillegg har jeg ikke fått en eneste snaps siden søndag og jeg har sendt han noen få (en per dag de tre siste dagene) som han har ikke har respondert på. Sånt kan gjerne være tilfeldig, men før vi møttes stilte han meg masse spørsmål og sendte meg flere snaps om dagen og svarte på alle jeg sendte, selv om det ikke var spørsmål. Og, det verste er at jeg ser at snapscoren hans har økt med over 500 på under 2 døgn, noe som er vanvittig mye! Han har i utgangspunktet en ganske beskjeden score, så det er ganske merkelig. Med tanke på at han ikke sender noe til meg, sier det litt. Jeg tror rett og slett han sjonglerer veldig mange damer akkurat nå og snapper dem. 

Så, nå er jeg egentlig ganske oppgitt og føler for å trekke meg ut av hele greiene. Jeg har iallfall bestemt meg for å ikke sende flere snaps nå eller ikke skrive mer. Vil droppe hele fyren. Har utrolig lyst å bare slette han fra snapchat og appen right away, men jeg føler det er veldig passiv-aggressiv oppførsel. Føler kanskje at han "vinner" og jeg blir den dramatiske om jeg gjør dette. Plutselig bare kutte kontakten når han har sagt at vi skal treffes igjen. I tillegg må det tas med i vurdering at jeg risikerer å møte på han, da vi potensielt tar samme busslinje til hverdag. Særlig nattbussene som det ikke går så mange av, jeg skal ut de 3 neste helgene og jeg vet nok at han også kommer til å gjøre det, så da risikerer jeg også å møte på han i en setting der det er masse folk på bussen + alkohol i bildet. Og det blir litt kleint viss jeg bare har sletta han. 

Samtidig så vil jeg jo gå og irritere meg over at han ikke skrivere eller snapper til meg om jeg har han. Men jeg tenker jo at dette vil gå over etterhvert. Samtidig øker det jo sjansen for at han tar kontakt igjen, tenker særlig om det ikke går som han håper med de andre datene. Og jeg vil jo egentlig ikke det heller egentlig... Føler han virkelig fader meg ut og det synest jeg er så utrolig teit gjort når jeg la opp til at han kunne avvise meg. 

Mulig jeg er litt overdramatisk, det er jo bare en date og det er en useriøs datingapp. Synest bare det er så kjipt at det har blitt sånn når han virket så på og vi hadde en super første date. 

Noen innspill? Bør jeg slette han nå, skal jeg vente og se? 

det er litt useriøst med datingapp men du er der jo selv? han er stadig pålogget men det er jho du også siden du ser han er pålogget.

du har møtt han EN gang og det er litt for tidlig å begynne å gnåle om slikt

• Liker 1
Skrevet

Hvis han hadde vært like interessert i deg som du er i han, hadde du hørt fra ham regelmessig, og han hadde prioritert deg foran alt det andre.

Velg en som gir deg oppmerksomhet, ikke en du må gjete, og som knapt husker at du eksisterer.

Anonymous poster hash: 68dd6...dce
  • Liker 2
Skrevet

Det har ikke gått en uke en gang. Javel så sitter han fortsatt på Tinder å leter etter jenter, så du var ikke den umiddelbare "The One"-matchen for han. Hva så? Andre fisker i havet, og det at han sonderer terrenget og bruker tid betyr heller ikke automatisk at han ikke kan begynne å like deg etterhvert.
Du får bare gi det tid og se an, men ikke vente på han eller belage dagen og lykken din på han.
Hva om han er en av de som bare vil ha sex uansett? Og derfor er så mye på tinder? Da skal du bare være glad du er kvitt han :)

Anonymous poster hash: d7e51...c1c
  • Liker 3
Skrevet

TS her. 

Magefølelsen min var nok riktig, jeg blir fadet ut. Har ikke hørt et ord siden sist jeg skrev og nå er det snart gått 1 uke siden vi har hatt kontakt. Selv om han ikke har hatt tid til å møtes så går det jo an å ta kontakt i mellomtiden for å opprettholde interessn. Føler det viser veldig sterkt at han ikke er interessert. Har fått 4 snaps av han, men det er nok fellessnaps som han har sendt til alle på lista si. Sendte en siste snap i dag etter 3 dager der jeg ikke har sendt noe, og selvfølgelig ingen respons. Alle mine forsøk på kontakt blir ignorert, føler meg ganske teit. Nå har jeg fjernet han som venn fra snapchat, så da slipper han snappene som han uansett tydligvis ikke har interesse av lenger. Da jeg ikke vil være helt passiv-aggressiv i stilen har jeg beholdt han på datingappen, for jeg vil ikke at han skal tro at jeg tar det så tungt. Siden jeg har på innstillingene at jeg kan motta snaps fra alle, så tviler jeg på at han merker at jeg har fjernet han som venn. Jeg kommer til å få fellessnappene og åpne det, men aldri sende noe tilbake. Så føler han seg kanskje teit etterhvert. :fnise:

Nå har jeg en mulig date til uka og snakker med andre på Tinder, så skal nok fort glemme han fyren. Håper smått på å møte han på bussen en gang jeg ser smashing ut og har med en kjekkas hjem, så kan han angre :fnise:  

• Liker 2
Skrevet

Jævlig irriterende det der! Opplevde nylig samme greia.. Han var kjempe interessert, sa til og med att jeg måtte si ifra om jeg syntes han maste, følte virkelig att vi hadde mye til felles og en god kjemi. Så BOM! Ingen svar.. spurte etter noen dager om det var noe galt. Fikk bare ett unnvikende svar om att det var det ikke. Prøvde å holde samtalen gående men merket att han ikke var helt "med". Så skrev jeg att jeg skjønte jo att det var noe og att jeg bare ønsker ett ordentlig svar. Vi hadde hatt såpass mye og intens kontakt att det følte jeg att jeg fortjente. Men på ny fikk jeg bare svar att det ikke var noe. 5 dager senere var han i ett forhold på fb. Begynner faktisk å miste troen på mannfolk nå. Når selv de som virker snillest viser seg å være sånn

Anonymous poster hash: edb19...581

Skrevet

Jævlig irriterende det der! Opplevde nylig samme greia.. Han var kjempe interessert, sa til og med att jeg måtte si ifra om jeg syntes han maste, følte virkelig att vi hadde mye til felles og en god kjemi. Så BOM! Ingen svar.. spurte etter noen dager om det var noe galt. Fikk bare ett unnvikende svar om att det var det ikke. Prøvde å holde samtalen gående men merket att han ikke var helt "med". Så skrev jeg att jeg skjønte jo att det var noe og att jeg bare ønsker ett ordentlig svar. Vi hadde hatt såpass mye og intens kontakt att det følte jeg att jeg fortjente. Men på ny fikk jeg bare svar att det ikke var noe. 5 dager senere var han i ett forhold på fb. Begynner faktisk å miste troen på mannfolk nå. Når selv de som virker snillest viser seg å være sånn

Spurte du rett ut? Føler at jeg er i lignende situasjon når jeg leser dette her. Er så utrolig kjipt når du tror det går bra, men så nei-da! Føler med deg  :hug:

Anonymous poster hash: 8d640...7a9

Skrevet

Spurte du rett ut? Føler at jeg er i lignende situasjon når jeg leser dette her. Er så utrolig kjipt når du tror det går bra, men så nei-da! Føler med deg :hug:

Anonymous poster hash: 8d640...7a9

Haha ja🙈 ville ikke gjort det for noen år siden, men er på ett punkt i livet hvor jeg ikke orker å kaste bort tid på ting som ikke føler noe sted! Skrev att jeg merket det var noe og att det var helt greit om han hadde ombestemt seg om hva han ville. Jeg ønsket bare å vite. Utrolig feigt å svare att det ikke var noe når man til og med blir spurt. Synes det viser att man har lite respekt for andres følelser. Hadde som sagt hatt mye kontakt.

• Liker 2
Skrevet

Alt var bedre før disse applikasjonene kom. De får jo bare kvinner til å overanalysere ennå mer.

Anonymous poster hash: 89711...9a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...