Gå til innhold

Jeg vil ha barn snart, men han er ikke klar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen er litt uenige om når vi ønsker å få barn. Jeg kunne tenke meg begynne å prøve om 1 års tid, men det er ikke han klar for. Vi har bestemt oss for å ta praten senere når dette evt bli aktuelt og jeg har sagt at jeg er villig til å vente på ham. Tror også han er villig til å fremskyve litt for min skyld. Vi er forresten begge i midten av 20 årene.

Noen andre som har hatt samme problematikk? Hva kom dere frem til?

Anonymous poster hash: fa074...f25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Bor dere i lag? Hva er årsaken til at han ikke er klar? 

Mye som spiller inn her.

Anonymous poster hash: 56e79...769
  • Liker 4
Skrevet

Jeg og typen er litt uenige om når vi ønsker å få barn. Jeg kunne tenke meg begynne å prøve om 1 års tid, men det er ikke han klar for. Vi har bestemt oss for å ta praten senere når dette evt bli aktuelt og jeg har sagt at jeg er villig til å vente på ham. Tror også han er villig til å fremskyve litt for min skyld. Vi er forresten begge i midten av 20 årene.

Noen andre som har hatt samme problematikk? Hva kom dere frem til?

Anonymous poster hash: fa074...f25

Dere bør også snakke sammen om hvordan dere begge ser på en situasjon som kan oppstå plutselig: at du uplanlagt blir gravid. Mange blir det, da prevensjon ikke alltid hindrer graviditet.

Anonymous poster hash: c9a5e...1b6

• Liker 1
Skrevet

Er du dama til Mats? Han kom med en tråd med motsatt problemstilling i går eller forgårs. Dama hans ville ha barn nå, han var ikke klar.

Skrevet

Jeg tenker at dette er en veldig vanlig problemstilling. Ofte er vel kvinner klar litt før menn. Snakk med han om hvorfor hanvil utsette. Prøv å møtes på halvveien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...