Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #1 Skrevet 24. september 2004 Kommer meg ikke inn på nettbutikken til H&M (skal bare kikke, lover)... Bildet av dama med "Fall Collection" eller hva det står er der, men linkene øverst på siden er borte (der man kommer til H&M Rowells Shop bl.a) Nederst i browseren står det: (plassert bak en liten varseltrekant med utropstegn inni) Feil på siden Er det da min nettleser (IE) eller H&M`s nettsider det er noe galt med? Noen som kan hjelpe?
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #3 Skrevet 24. september 2004 Gikk inn på Hennes & Mauritz sine sider. Jeg har Opera 7.54, og de spurte om jeg ville "oppgradere" til explorer 6...
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #4 Skrevet 25. september 2004 Sukk.... :-? VIL inn på nettbutikken. Noen innstillinger jeg må forandre?
Catzy Skrevet 25. september 2004 #5 Skrevet 25. september 2004 Mulig du må legge inn Javaapplet-mulighet. Gå først på Tools -> Internet Options -> Advanced og sjekk hva som står under Java. Huk av for "Use Java 2 v. 1.4 ... Hvis det punktet ikke eksisterer (skal stå over Multimedia), så kan du gå på Sun sine sider og laste ned Java virtual machine. http://www.java.com/en/index.jsp > trykk på den gule knappen øverst til høyre, der det står Get it now og gjør det som det står videre. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå