Gå til innhold

Kronstad DPS i Bergen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har fått en time hos psykolog Hjermann ved Kronstad DPS I Bergen og lurer på om noen har erfaringer herfra.

Setter pris på tilbakemelding :)

Anonymous poster hash: a4da2...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har gått til Kronstad DPS siden 2009. Kronstad DPS dekker to bydeler. Sentrum og området rundt Lagunen/Flesland.

Anonymous poster hash: 8716d...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går der og har veldig gode erfaringer derfra, men alt avhenger jo av hvilken behandler du får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Erica

Jeg går også til Kronstad DPS. Er vel ikke overbegeistret hverken for poliklinikk eller døgnavdeling... Vanskelig å få gehør for å bytte til en kompetent terapeut på mine diagnoser fordi terapeuten jeg har gått til i 6 år "kjenner meg best"; det er nettopp det h*n ikke gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Kronstad og hadde nøyaktig det samme problemet som Erica, det var klin umulig å få bytte behandler til tross for at jeg verken kom overens med eller hadde tillit til min terapeuts kompetanse. Da jeg ble henvist til DPS trodde jeg at jeg skulle møte mennesker som virkelig forstod meg og mitt, men slik var det virkelig ikke. Kanskje det er slik ved andre DPS også og jeg er sikker på at mange får behandling, men for min del gjorde det bare vondt verre å gå i "behandling"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...