AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Del Skrevet 14. oktober 2015 Hei, Jeg har fått en time hos psykolog Hjermann ved Kronstad DPS I Bergen og lurer på om noen har erfaringer herfra. Setter pris på tilbakemelding Anonymous poster hash: a4da2...659 Anonymous poster hash: a4da2...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Del Skrevet 14. oktober 2015 Ja, jeg har gått til Kronstad DPS siden 2009. Kronstad DPS dekker to bydeler. Sentrum og området rundt Lagunen/Flesland.Anonymous poster hash: 8716d...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 14. oktober 2015 #3 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg går der og har veldig gode erfaringer derfra, men alt avhenger jo av hvilken behandler du får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Erica Skrevet 14. oktober 2015 #4 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg går også til Kronstad DPS. Er vel ikke overbegeistret hverken for poliklinikk eller døgnavdeling... Vanskelig å få gehør for å bytte til en kompetent terapeut på mine diagnoser fordi terapeuten jeg har gått til i 6 år "kjenner meg best"; det er nettopp det h*n ikke gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg gikk på Kronstad og hadde nøyaktig det samme problemet som Erica, det var klin umulig å få bytte behandler til tross for at jeg verken kom overens med eller hadde tillit til min terapeuts kompetanse. Da jeg ble henvist til DPS trodde jeg at jeg skulle møte mennesker som virkelig forstod meg og mitt, men slik var det virkelig ikke. Kanskje det er slik ved andre DPS også og jeg er sikker på at mange får behandling, men for min del gjorde det bare vondt verre å gå i "behandling" Anonymous poster hash: a4da2...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå