Gå til innhold

Bygge stort herskapelig hus:tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Holder på å kjike på hus og lurer på hva slags rom som er smartest å ha i første etasje og hva som er best å ha i andre. Har dere noen ideer? Har aldri bygt før så setter pris på alle erfaringer. Kan skrive ned hva jeg kunne tenkt meg . i første etasje vil jeg ha gang og litt åpen hall , trapp , kjøkken med kjøkkenøy, bod ,spisestue, TV stue og evt en stue der peisen skal vere, bad , soverrom med walk in closet og tilhørende bad + kanskje ett soverrom til ..Andre etasje :3 soverrom , to bad , stor TV stove, vaskerom.

Anonymous poster hash: 8e045...4d5

Skrevet

Jeg personlig ville hatt vaskerommet i 1 etg. Man må bære klærne opp (ned kan man ha sjakt), men det er greit å kunne ha inngang direkte til vaskerommet. Nå vet ikke jeg noe om du har barn men på våte dager er det greit å sende de den veien. Og muligheten til å henge klær ut om sommeren. Ellers så høres det andre greit ut;-)

Skrevet

Holmgaard fra Boligpartner er et flott hus. Liker spesielt trappeløsningen...veldig herskapelig preg:-)

Vi skal i gang med å bygge selv nå men blir dessverre ikke så stort flott hus på oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...