AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg synes smøroster som baconost, skinkeost osv. er godt av og til, men jeg synes fort det blir veldig kjedelig. Kan liksom ikke toppe det med agurk, tomat, paprika osv. Hvordan kan jeg gjøre den mer spennende? Og kan de brukes på andre måter en på brød/knekkebrød? Anonymous poster hash: 67ad5...7ca
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 Aller først.Hvorfor kan du ikke toppe det med agurk,tomat,paprika osv? Jeg gjør i hvert fall det. Og det finnes forsåvidt smøroster som har mere spennende smak enn bacon,skinke etc. Andre ting det kan brukes til er f.eks å lage deg wraps med f.eks lomper. Anonymous poster hash: 47593...24a 2
Gjest Ennasus Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 rist brødskiva og ta på et par tynne skiver ost og et par skiver vossafår. Putt i mikron i et par sekund så osten og vossafåren blir "svett", men ikke smeltet blir på en måte skinkeost istedet for smør..
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg synes smøroster som baconost, skinkeost osv. er godt av og til, men jeg synes fort det blir veldig kjedelig. Kan liksom ikke toppe det med agurk, tomat, paprika osv. Hvordan kan jeg gjøre den mer spennende? Og kan de brukes på andre måter en på brød/knekkebrød? Anonymous poster hash: 67ad5...7ca Smøreost med pepperoni eller salami, smaker himmelsk på brødskive som har vært noen sekunder i microen (Gjerne med noen salamiskiver + rød paprika under smøreosten, og oregano oppå smøreosten) Anonymous poster hash: 621d6...58b 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Aller først.Hvorfor kan du ikke toppe det med agurk,tomat,paprika osv? Jeg gjør i hvert fall det. Og det finnes forsåvidt smøroster som har mere spennende smak enn bacon,skinke etc. Andre ting det kan brukes til er f.eks å lage deg wraps med f.eks lomper. Anonymous poster hash: 47593...24a Jeg synes liksom ikke det helt passer sammen:P Men jeg hadde nettopp persille på da, det var nå godt i alle fall:) Jeg finner også stort sett bare de vanlige med bacon, reker, skinke, osv., men butikken jeg har her er ikke så stor da. Smøreost med pepperoni eller salami, smaker himmelsk på brødskive som har vært noen sekunder i microen (Gjerne med noen salamiskiver + rød paprika under smøreosten, og oregano oppå smøreosten) Anonymous poster hash: 621d6...58b Varm smørost på brødskive?O_o Jaja, skader vel ikke å prøve Anonymous poster hash: 67ad5...7ca Anonymous poster hash: 67ad5...7ca
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg synes liksom ikke det helt passer sammen:P Men jeg hadde nettopp persille på da, det var nå godt i alle fall:) Jeg finner også stort sett bare de vanlige med bacon, reker, skinke, osv., men butikken jeg har her er ikke så stor da. Ok Jeg synes også det er godt med røbeter og sylteagurk hvis du liker det. Men hvis du skulle finne noen andre kan jeg i hvert fall anbefale kavli smørost med karve eller magerost med soltørket tomat og basilikum. Andre gode er philadelphia og snøfrisk. Og snøfrisk er veldig god sammen laks(hvis du liker det) på lompe. Anonymous poster hash: 47593...24a
Munchlax Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 Baconost og avokado er en veldig god kombinasjon. Det er også godt med bacon- eller skinkeost på toasten under osteskiven i toastjernet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå