AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Har funnet ut at jeg personlig foretrekker menn uten skjegg. Til nød kan jeg finne noen attraktive med type "tredagers-skjegg", men selv disse anser jeg å være kjekkere uten. Er det bare meg som misliker dagens trend med skjegg på gutta? Og hvorfor i all verden må dette være trendy akkurat nå som jeg er singel for første gang dette milleniet. Kunne sikkert vært flere kjekkaser der ute hadde det ikke vært for den bedritne skjeggmoten - jeg får helt avsmak Anonymous poster hash: 4a183...525
annebanane Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
lillsunshine Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Helt enig! Jeg har det helt som deg. 3-dagers er ok, mye tiltrekkes jeg ikke av. Så jeg liker denne trenden svært dårlig. Jeg sveiper til venstre på Tinder grunnet det. Og da har jeg i mange tilfeller tenkt at jeg hadde sveipet ja om ikke Endret 14. oktober 2015 av lillsunshine 1
OhLydia Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg liker begge deler. Noen kler det og er sykt sexy ,mens andre er bedre uten og er sykt sexy sånn .
Gjest Bergtekjen Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Eg synes og at begge deler kan vere fint, men foretrekker nok med skjegg, så lenge det ikkje er "villmannsskjegg". Dette er eit vanskeleg begrep å definere. Ikkje alle kler det heller.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 3 dagers er supersexy syntes jeg, men ordentlig skjegg er rett og slett helt forferdelig uansett hvem det sitter på Det er rett og slett en enorm turn - off for min del. Grøsser av tanken på å kysse/kline med en mann med skikkelig skjegg (uansett hvor "stelt" det er) og blir uvel av å tenke på matrester i skjegget o.l.. Men 3-dagersen er topp Anonymous poster hash: 2815e...bb3
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 Det er faktisk uviktig hva kvinner mener om skjegg. Det som betyr noe er at vi menn som har det trives med det.
lillsunshine Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 Det er faktisk uviktig hva kvinner mener om skjegg. Det som betyr noe er at vi menn som har det trives med det. Hva om du møter drømmedama og hun ikke vil date deg fordi du har skjegg? Hadde du tatt skjegget?
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 14. oktober 2015 #10 Skrevet 14. oktober 2015 Hva om du møter drømmedama og hun ikke vil date deg fordi du har skjegg? Hadde du tatt skjegget? Nei skjegget kommer jeg aldri til å ta.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #11 Skrevet 14. oktober 2015 Hva om du møter drømmedama og hun ikke vil date deg fordi du har skjegg? Hadde du tatt skjegget? Denne damen hadde ikke passet med min definisjon av drømmedame. Snarere tvert imot. Anonymous poster hash: f1eda...c38
lillsunshine Skrevet 14. oktober 2015 #12 Skrevet 14. oktober 2015 Denne damen hadde ikke passet med min definisjon av drømmedame. Snarere tvert imot. Anonymous poster hash: f1eda...c38 Fordi hun ikke liker skjegg? Selv om hun er fantastisk på alle andre måter? Jeg respekterer at menn velger å ha skjegg og synest forsåvidt at det er kult, men det er ikke noe jeg klarer å bli tiltrukket av. Jeg har virkelig prøvd, men det er rett og slett en fysisk greie. Det er liksom ikke det at jeg ikke liker menn med masse skjegg av prinsipp, men det er det at det blir direkte avtennende for meg.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #13 Skrevet 14. oktober 2015 Smaken er som baken, delt i to. Anonymous poster hash: 61db6...d34
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #14 Skrevet 14. oktober 2015 Fordi hun ikke liker skjegg? Selv om hun er fantastisk på alle andre måter? Jeg respekterer at menn velger å ha skjegg og synest forsåvidt at det er kult, men det er ikke noe jeg klarer å bli tiltrukket av. Jeg har virkelig prøvd, men det er rett og slett en fysisk greie. Det er liksom ikke det at jeg ikke liker menn med masse skjegg av prinsipp, men det er det at det blir direkte avtennende for meg. Nei, da misforstod jeg deg kanskje. Ikke fordi hun ikke liker skjegg, men dersom hun pga skjegg ikke en gang er villig til å gå på en eventuell førstedate så synes jeg det blir for dumt. Sett at det var aktuelt å ta en date pga god kjemi på fest, men så er skjegget allerede der en dealbreaker - det var mer slik jeg tenkte. Anonymous poster hash: f1eda...c38
lillsunshine Skrevet 14. oktober 2015 #16 Skrevet 14. oktober 2015 Nei, da misforstod jeg deg kanskje. Ikke fordi hun ikke liker skjegg, men dersom hun pga skjegg ikke en gang er villig til å gå på en eventuell førstedate så synes jeg det blir for dumt. Sett at det var aktuelt å ta en date pga god kjemi på fest, men så er skjegget allerede der en dealbreaker - det var mer slik jeg tenkte. Anonymous poster hash: f1eda...c38 Tja, men det er jo gjerne en sammenheng der. Jeg vet at jo at jeg på sikt ikke vil kunne være med en med mye skjegg, og da tenker jeg det er litt dødt løp fra starten. Jeg synest nemlig det ville være veldig urimelig å be daten ta skjegget. Si at jeg går på date, det går bra, men så er jeg usikker på grunn av skjegget. Skal jeg da si "Det var hyggelig å date deg og jeg liker deg, men jeg tiltrekkes dessverre ikke av skjegget, så då kan vi ikke date mer". Hadde jeg vært mannen med skjegg, så hadde jeg blitt ganske sur, for da hadde jeg jo lurt på hvorfor vedkommende gikk på date med meg i det hele tatt.
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 14. oktober 2015 #17 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg synes de fleste menn er kjekkere med tre-dagers enn glattbarbert, og mange er også veldig flotte med skjegg. Det kommer selvsagt an på skjeggveksten, trimmingen og stilen for øvrig – og det er ikke til å komme bort fra at det er en del vandrende klisjeer i gatene nå om dagen.
AnonymBruker 42 Skrevet 14. oktober 2015 #18 Skrevet 14. oktober 2015 Tror jeg ser ut som en barnerumpe uten 3-7-dagers eller.no, for alle damene jeg har kjent har satt seg på bakbeina og protestert villt de gangene jeg har våget meg på gattbarbering. Helskjegg har jeg aldri hatt, og kommer heller aldri til å ha, mm. jeg ble strandet på en øde øy. Sikkert individuelt, men jeg har definitivt mer "sex-appeal" med litt bust, så jeg svarer ; HOT.
lillsunshine Skrevet 14. oktober 2015 #19 Skrevet 14. oktober 2015 Tror jeg ser ut som en barnerumpe uten 3-7-dagers eller.no, for alle damene jeg har kjent har satt seg på bakbeina og protestert villt de gangene jeg har våget meg på gattbarbering. Helskjegg har jeg aldri hatt, og kommer heller aldri til å ha, mm. jeg ble strandet på en øde øy. Sikkert individuelt, men jeg har definitivt mer "sex-appeal" med litt bust, så jeg svarer ; HOT. 3-dagers er jo bare et uttrykk da for en viss lengde på skjegget. Eller stubber/bust som en også kaller det. Det er når det begynner å bli langt at jeg virkelig tenker skjegg.
AnonymBruker 42 Skrevet 14. oktober 2015 #20 Skrevet 14. oktober 2015 3-dagers er jo bare et uttrykk da for en viss lengde på skjegget. Eller stubber/bust som en også kaller det. Det er når det begynner å bli langt at jeg virkelig tenker skjegg. Jo du. Derfor skriver jeg 3-7-dagers, fordi på den 7. så er det langt og ubehaglig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå