Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Når jeg tørket meg etter sex i dag så fikk en del blod på papiret. Det svidde også under sex.

Jeg legger ved bildet. Kan noen fortelle meg om det er mye blod eller om det er normalt? Jeg tok bind for å se om jeg blør mer. Men det kom ikke mere blod.

Anonymous poster hash: bd2c2...3da

post-37809-0-82011400-1444814513_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vene. 

Du trenger ikke poste slike bilder for å stille spørsmål.

Anonymous poster hash: 26d0b...128
  • Liker 4
Skrevet

Kjære vene.  Du trenger ikke poste slike bilder for å stille spørsmål. Anonymous poster hash: 26d0b...128

Fordi jeg syntes at det er for mye blod. Ser ikke ut som det er normalt.

Skrevet

Det var voldsomt mye blod, er det snakk om voldtekt?

Skrevet

Nei!

Skrevet

Veldig konstruktive svar her må jeg si.

Er du gravid, ts? Slimhinnene kan bli ganske skjøre og begynne fort å blø når man er gravid.

Skrevet

Veldig konstruktive svar her må jeg si.

Er du gravid, ts? Slimhinnene kan bli ganske skjøre og begynne fort å blø når man er gravid.

Skulle ønske at jeg var gravid. Har prøvd kjempe lenge.

Fikk ikke ordentlig mensen i september. Fikk primolut av gyn. Venter på blødning nå.

Ts

Skrevet

Dra til legen om du føler dette er skremmende eller om du trenger svar på hva dette er.

Jeg tenker at du kanskje kunne ha hatt litt røff sex/truffet litt feil inni skjeden og dermed så blør du - som et sår.

Det kan helt klart finnes andre grunner til dette, siden du forteller at du sliter med å bli gravid.

Hvis jeg var deg så hadde jeg kontaktet legen i dag.

Lykke til

Anonymous poster hash: 0741b...47e

Skrevet

Dra til legen om du føler dette er skremmende eller om du trenger svar på hva dette er.

Jeg tenker at du kanskje kunne ha hatt litt røff sex/truffet litt feil inni skjeden og dermed så blør du - som et sår.

Det kan helt klart finnes andre grunner til dette, siden du forteller at du sliter med å bli gravid.

Hvis jeg var deg så hadde jeg kontaktet legen i dag.

Lykke tilAnonymous poster hash: 0741b...47e

Hei takk for at du svarte.

Jeg tror også at det var veldig røff sex. Fordi jeg kjente det mens jeg hadde sex. Det svidde litt. Har brukt bind i flere timer nå. Men ingen tegn til blod. Bildet som jeg har lagt ut er første gang jeg tørket meg. Etter det kom det ikke noe blod. Jeg burde vel dra til en gynekolog? Fastlegen kan ikke gjøre så mye. Eller hva?

Skrevet

Hei takk for at du svarte.

Jeg tror også at det var veldig røff sex. Fordi jeg kjente det mens jeg hadde sex. Det svidde litt. Har brukt bind i flere timer nå. Men ingen tegn til blod. Bildet som jeg har lagt ut er første gang jeg tørket meg. Etter det kom det ikke noe blod. Jeg burde vel dra til en gynekolog? Fastlegen kan ikke gjøre så mye. Eller hva?

Nei, du trenger ikke å dra til gynekolog eller lege.

Anonymous poster hash: 26d0b...128

Skrevet

Nei, du trenger ikke å dra til gynekolog eller lege. Anonymous poster hash: 26d0b...128

kan jeg spørre hvorfor ikke?

Skrevet

Skjøre slimhinner er jo sånt som går i perioder sammen med syklusen, ofte. Trenger ikke være noen spesiell grunn, og siden du kun har blødd rett etter sex er det vel mest sannsynlig at blødningen kom pga samleiet. Hormonpreparater kan vel også sikkert påvirke dette.... 

Uansett er det vel ikke nødvendig å legge ut sånne bilder? Bruk heller ett minutt ekstra på å SKRIVE beskrivelsen, takk. Og i det minste plukk vekk kjønnshår da.... Hahaha.

Anonymous poster hash: 21a2d...14b
Skrevet

:ler:

Stakkaren, da. Har du noen gang bodd med en kvinne - eller hatt jevnlig sex med en? Enten er du jo helt på viddene, eller så har du helt sykt smakløs humor.

Det er helt normal og ufarlig mengde uansett tilstand, er du gravid så er det også helt normalt - også i større mengder, særskilt etter sex.

Tiltar blødningene og du i tillegg får smerter kan det være SA. 

Fortsetter du å blø kun etter samleie er det snakk om ekstra følsomme slimhinner ifbm graviditet, som er helt ufarlig.

Men om du blør endel dager(som meg) så er det greit å praktisere sexforbud frem til ca uke 13 og teste igjen.

Jeg blødde alltid og lenge samt fikk vondt i magen, så jeg måtte avstå hele graviditeten fra sex. Har lettblødende livmorhals fra før, som ble enda mer utsatt under graviitet.

Anonymous poster hash: 66b96...d8c

Skrevet

Ja eh, om du ikke er gravid så er det 99% sikkert slimhinnene, men blødninger etter sex kan også tyde på livmorhalskreft - så da er det greit å ta en celleprøve.

Anonymous poster hash: 66b96...d8c
Skrevet

Svir det når du tisser?

Anonymous poster hash: a91d8...166

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...