AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #1 Skrevet 14. oktober 2015 Vi har møttes fem-seks ganger og hatt sex et par ganger. Det er alltid veldig hyggelig når vi sees, men har hele tiden følt at han holder litt igjen. Han sa også da vi møttes først at han ville ta det litt rolig. Sex så raskt var derfor ikke egentlig planen. Etter å ha kjent på at jeg virker litt mer interessert enn han, spurte jeg han rett ut. Og da fikk jeg det svaret, som vel gjerne er typisk hvis man ikke er så interessert. At jeg er en kjempebra dame, men at han er usikker på om han er klar til å involvere seg ordentlig med noen. Da jeg sa at jeg antakelig kom til å trekke meg unna, sa han at han gjerne ville fortsette, men ta det sakte. Er det noe poeng å fortsette å date denne mannen? Det er jo en typisk "unnskyldning" han kommer med. Samtidig har han vært ærlig på fra starten at han vil ta det sakte. Det trenger jo ikke ha noe med meg å gjøre - samtidig tenker jeg vel at hvis han var oppriktig interessert i meg, så hadde han også hatt mer lyst til å være sammen med meg. Hva er deres erfaringer med dette?Anonymous poster hash: 00831...2d7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Skrevet 14. oktober 2015 IKKE ha sex med han på datene !!!!! Se om han fremdeles avtaler nye møter, hvis ikke hadde jeg kuttet han ut. Anonymous poster hash: 55c28...1a9 7
Okapi Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Hadde du synes det vært greit å bare fortsette med sex og/eller vennskap? Isåfall, kjør på. Om du helst vil ha forhold eller ingenting, gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Hadde du synes det vært greit å bare fortsette med sex og/eller vennskap? Isåfall, kjør på. Om du helst vil ha forhold eller ingenting, gå videre. I utgangspunktet tenker jeg at bare dating og sex, uten forhold, kan passe meg i den situasjonen jeg er i nå. Men ikke hvis det er sånn at han gjør det med meg fordi han er på utkikk etter noe bedre å gå over til. Det må i så fall være fordi han oppriktig ikke er interessert i et forhold - med noen. Men det er jo vanskelig å vite...Anonymous poster hash: 08ea4...bfe
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Han vil vel ha en å "kose seg med" frem til han finner en han vil ha et forhold med? Anonymous poster hash: ae05b...25c 6
snippet Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Enkelt og greit. Ikke ha sex med han. Han ser etter noen "bedre". 2
lillsunshine Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 I utgangspunktet tenker jeg at bare dating og sex, uten forhold, kan passe meg i den situasjonen jeg er i nå. Men ikke hvis det er sånn at han gjør det med meg fordi han er på utkikk etter noe bedre å gå over til. Det må i så fall være fordi han oppriktig ikke er interessert i et forhold - med noen. Men det er jo vanskelig å vite...Anonymous poster hash: 08ea4...bfe Min erfaring er at dette som regel er en dårlig unnskyldning. Han er usikker på deg, men har ikke noe bedre inntil videre, selvfølgelig vil han formulere seg på en måte som gjør til at han kan forsette å ha sex med deg, men samtidig ikke love noe. Ja, det kan være at han vil kanskje vurdere deg som kjæreste etter hvert, men det er ganske risky. Jeg vet hva jeg ville ha gjort, hadde trukket meg unna, iallfall ikke hatt mer sex. 1
mykemule Skrevet 14. oktober 2015 #8 Skrevet 14. oktober 2015 "men" er sjelden bra etter en kompliment. 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 Vi har møttes fem-seks ganger og hatt sex et par ganger. Det er alltid veldig hyggelig når vi sees, men har hele tiden følt at han holder litt igjen. Han sa også da vi møttes først at han ville ta det litt rolig. Sex så raskt var derfor ikke egentlig planen.Etter å ha kjent på at jeg virker litt mer interessert enn han, spurte jeg han rett ut. Og da fikk jeg det svaret, som vel gjerne er typisk hvis man ikke er så interessert. At jeg er en kjempebra dame, men at han er usikker på om han er klar til å involvere seg ordentlig med noen. Da jeg sa at jeg antakelig kom til å trekke meg unna, sa han at han gjerne ville fortsette, men ta det sakte. Er det noe poeng å fortsette å date denne mannen? Det er jo en typisk "unnskyldning" han kommer med. Samtidig har han vært ærlig på fra starten at han vil ta det sakte. Det trenger jo ikke ha noe med meg å gjøre - samtidig tenker jeg vel at hvis han var oppriktig interessert i meg, så hadde han også hatt mer lyst til å være sammen med meg. Hva er deres erfaringer med dette?Anonymous poster hash: 00831...2d7 Sier seg selv hva dette opplegget innebærer. Han er ute etter sex og du har gitt han det opptil flere ganger etter kun 5-6 treff? Sorry,men da har du deg selv å takke.Enten må du fortsette å møtes,ha sex og innse at det ikke vil bli noe mer.Eller så kutter du han ut nå. Anonymous poster hash: 32da1...40e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #10 Skrevet 14. oktober 2015 He's just not that into you. Har vært gjennom det der ja, og man tenker alltid at man skal nok klare å trollbinde han bare man får vært litt mere med han. Så fortsetter man å gi han sex i to mnd til og to mnd til. Tro meg, han kommer ikke til å bli typen din. Ville bare sluttet å treffe han om jeg var deg så sparer du deg for mye bortkasta tid og følelser. Anonymous poster hash: ebf0d...ff7 3
guttemann Skrevet 14. oktober 2015 #11 Skrevet 14. oktober 2015 Hva skal man egentlig si som mann, hvis man ønsker å ta det sakte? 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #12 Skrevet 14. oktober 2015 He's just not that into you. Har vært gjennom det der ja, og man tenker alltid at man skal nok klare å trollbinde han bare man får vært litt mere med han. Så fortsetter man å gi han sex i to mnd til og to mnd til. Tro meg, han kommer ikke til å bli typen din. Ville bare sluttet å treffe han om jeg var deg så sparer du deg for mye bortkasta tid og følelser.Anonymous poster hash: ebf0d...ff7 On point. Jeg har akkurat gjort denne tabben og avsluttet det idag. Tok 5 mnd. Det var igrunn 4 mnd for lenge....Anonymous poster hash: 13ad5...e00 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #13 Skrevet 14. oktober 2015 Hva skal man egentlig si som mann, hvis man ønsker å ta det sakte? Da svarer man noe sånt som "ja, jeg er interessert i å fortsette å møte deg og se om vi etterhvert kan bli kjærester, og jeg ønsker å ta det rolig uten å forhaste oss" Da er det fæle "men" borte. Som det ble nevnt over her: "men er sjelden bra etter et kompliment" Anonymous poster hash: 7916a...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå