AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Okei! Da er tiden snart inne for å møte en fyr jeg har snakket med i snart 3 (!) måneder. Sykt. Vi begynte å snakke på tinder og har hatt jevn kontakt siden vi første hei. Og nå har han altså tatt motet til seg (høhø) og spurt om jeg vil finne på noe en dag. Hehe. Hurra! Sa selvsagt ja til det, så mye som vi snakker må vi nesten møtes nå. Problemet er bare at vi bor et godt stykke unna hverandre, og pga jobb og skole er det litt vanskelig å finne ut av hvor vi skal møtes. For min del passer det best å dra til en by ca en time unna der han bor, møtes der, gå ut og spise eller noe, og så da ha valget om å kjøre han hjem og sove der (hvis det går bra) eller bare kjøre hjem/sove over hos noen jeg kjenner der (hvis det går dritt). Problemet er at det går veldig dårlig med buss/tog fra den byen og hjem til han, og da blir det veldig liten tid vi antakelig får vært sammen før han evt må dra. Har jo lyst å si at vi kan kjøre hjem til han etterpå - men da ligger det jo veldig i kortene at jeg tenker "hvis det går dritt drar jeg bare, og du må ta toget, hvis det går bra drar vi til deg". - Da kan vi jo på en måte like så greit bare møtes i byen han bor, så alt det stresset med buss/tog ikke er noe problem. Men det som er ulempen med det, er at det blir totalt minst to timer ekstra kjøring for min del, og dermed lenger å kjøre hjem hvis det skulle gått skeis. Han har også sagt at jeg kan komme til han og sove over så vi får litt mere tid. Dette er jo også en mulighet, men hjelp!?! Vet ikke hvor komfortabel jeg er med å dra hjem til han med en gang og vite at jeg skal sove over. Kjenner heller ingen i byen han bor, så har ingen backup plan egentlig, bortsett fra å finne på en grunn til at jeg bare må dra - hvis det skulle gått dritt. Hjelpe meg, skal ikke være lett. haha. Noen som har noen gode tips? Del gjerne erfaringer fra første dates med overnatting også! Anonymous poster hash: 46f8c...f33
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Ikke sov over, møt hverandre tidligere på dagen så det korresponderer med buss/tog, eventuelt forsikre deg om at du får eget rom. Det kan bli kleint eller ubehagelig om det ikke er avklart på forhånd, så kan du eventuelt snike deg inn til han senere om du føler det har gått bra. Anonymous poster hash: 7135a...309
Inwe Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg ville dratt til han, du har jo bil og muligheten til å dra om ting ikke klaffer. Jeg kjørte her om dagen i halvannen time for å møte en fyr (han møtte dog ikke opp og er sletta fra livet mitt for godt, hadde ei venninne i denne byen da, så fikk møtt henne) der planen var at jeg skulle sove der om vi begge var komfortable med det. Han visst før jeg kom at er var en sjanse for at jeg kunne dra igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg kjørte her om dagen i halvannen time for å møte en fyr (han møtte dog ikke opp og er sletta fra livet mitt for godt, hadde ei venninne i denne byen da, så fikk møtt henne) Fy søren det er så slemt. Det samme skjedde meg, dro til en annen by med fly og fullt styr liksom og mannen møter ikke opp......Hadde heldigvis ei venninde i den byen jeg også Anonymous poster hash: 7135a...309
Inwe Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Fy søren det er så slemt. Det samme skjedde meg, dro til en annen by med fly og fullt styr liksom og mannen møter ikke opp......Hadde heldigvis ei venninde i den byen jeg ogsåAnonymous poster hash: 7135a...309 Jeg vet! Gjør nok ikke det en gang til for å si det sånn.
Inwe Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Dobbelpost Endret 14. oktober 2015 av Inwe
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #7 Skrevet 14. oktober 2015 Oi, håper virkelig ikke det skjer med meg. haha. men nå har vi snakket sammen sykt lenge og har jo omtrent daglig kontakt, i tillegg til at det var han som spurte om vi skulle møtes, så tviler litt på at han backer off da. Vi fant foressten et sted å møtes - blir i en by like ved der han bor, også "ser vi hva vi gjør" etter det - ts Anonymous poster hash: 46f8c...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå