Gå til innhold

Hva feiler meg?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkelig forelska

Jeg har et problem. Har blitt forelska i en som jobber sammen med faren min, han er noen år eldre enn meg. Vel og bra det :) men.. Jeg får ikke kontakt med ham. Har sett han noen ganger når jeg har "tilfeldigvis" :oops: har vært innom jobben til faren min, og han har sett meg. Han har også spurt faren min hva jeg gjør på fritiden og hvordan det går på skolen. De gangene jeg har sett ham, har han sett en stund på meg, sendt meg visse blikk. Men ikke noe mer enn det.

Senest i går så jeg ham, og han så på meg, men sa ikke hei. Er det noe galt med meg? Er han interessert eller er det bare for å være hyggelig at han ser på meg?

Er det ikke pussig hva en forelskelse kan få deg til å gjøre? Jeg har pratet med faren min og han vet at jeg liker ham, men han sier at.. ham jeg liker prater om eksen sin ofte og hva hun gjorde mot ham. Han hadde et ganske stygt brudd med eksen.

Er han ikke klar for å ha et nytt forhold?

Noen som kan hjelpe meg? Er så forelska i ham, vil ha kontakt, og tenker ikke på annet enn ham. Han er mannen i mitt liv, noe foreldrene mine ikke bryr seg om.. :-?

Hadde blitt kjempeglad for alle svar. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden han snakker en del om eksen og bruddet de var igjennom virker det på meg som om han ikke helt er kommet over henne nei.Og har man ikke kommet seg over forrige kjæreste er man som regel ikke klar for en ny.

Og da hadde jeg heller ikke rota meg borti ham,for det kommer det sjeldent noe godt ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...