AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #21 Del Skrevet 15. oktober 2015 Men det kan du jo ikke svare på. Jeg vet jo at han ved flere anledninger snakket om hva han likte. Og det er jo litt sprøtt at han var koselig frem til det. Og det ble sagt med humor. Man måtte nok vært der og må nok kjenne meg. Anonymous poster hash: c9c6f...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #22 Del Skrevet 15. oktober 2015 Opplevde at en kompis sletta meg på snap osv etter jeg sa "du er friendzonet for resten av livet!!"Anonymous poster hash: c9c6f...1a0 Og hva hadde du forventet fra denne "kompisen" som åpenbart ikke var en kompis? Anonymous poster hash: cc5e9...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #23 Del Skrevet 15. oktober 2015 Pleier ikke venner å ha hverandre på snap da? Men skjønner at han ikke gadd det når han ikke gadd å være vennen hennes, meen menn bør lære seg å finne en mer voksen midtvei enn ENTEN sexpartner eller fiende. Går fint an å være venner liksom. Anonymous poster hash: 859c1...f5b Hva med "totalt nøytrale bekjente". Det er en voksen midtvei. Hvorfor skal menn kaste bort tid på deg når du ikke gir noe tilbake, lille prinsessen? Anonymous poster hash: cc5e9...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #24 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hvorfor skal du ha råd til å friendzone egentlig? Merkelig spørsmål. Hva med å si at du ikke er interessert? Anonymous poster hash: cc5e9...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #25 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hvorfor skal du ha råd til å friendzone egentlig? Merkelig spørsmål. Hva med å si at du ikke er interessert? Anonymous poster hash: cc5e9...cd6 Som jeg prøvde å forklare tidligere så er det i hvert fall to gruner til friendzoning. Den ene grunnen er at man liker noe veldig godt, men som en venn. Gutten vil da derimot ha mer, og man må friendzone han for å beholde ham der. Den andre grunnen er at det er en kilde til å få ting, ha emosjonell støtte til enhver tid (gutter som slipper alt de har i hendene sine fordi de håper på at de skal komme ut av friendzonen), lyttere, og oppmerksomhet. Et tilfelle kan være hvor man har en alfa kjæreste som ikke er så interessert i å høre på følelser osv, da kan man ha en beta orbiter som man beholder i friendzonen som kan lytte på problemer og følelser, og spandere turer på restaurant, ta deg med på konserten som alfa kjæresten synes er homo, osv. Men man må passe seg så de ikke gjennomskuer deg og faller for noen andre, derfor kan det lønne seg å innfri litt noen ganger, si sånne ting som at man skulle ønske det var oss to, eller hvorfor kunne jeg ikke forelsket meg i noen som deg. Anonymous poster hash: 0b6b5...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #26 Del Skrevet 16. oktober 2015 Som jeg prøvde å forklare tidligere så er det i hvert fall to gruner til friendzoning. Den ene grunnen er at man liker noe veldig godt, men som en venn. Gutten vil da derimot ha mer, og man må friendzone han for å beholde ham der. Den andre grunnen er at det er en kilde til å få ting, ha emosjonell støtte til enhver tid (gutter som slipper alt de har i hendene sine fordi de håper på at de skal komme ut av friendzonen), lyttere, og oppmerksomhet. Et tilfelle kan være hvor man har en alfa kjæreste som ikke er så interessert i å høre på følelser osv, da kan man ha en beta orbiter som man beholder i friendzonen som kan lytte på problemer og følelser, og spandere turer på restaurant, ta deg med på konserten som alfa kjæresten synes er homo, osv. Men man må passe seg så de ikke gjennomskuer deg og faller for noen andre, derfor kan det lønne seg å innfri litt noen ganger, si sånne ting som at man skulle ønske det var oss to, eller hvorfor kunne jeg ikke forelsket meg i noen som deg.Anonymous poster hash: 0b6b5...aef Så du mener menn og kvinner ikke kan være venner? Jeg har en mannlig venn jeg spiser middag med, går på kino med osv. Mens jeg har kjæreste hjemme. Har likevel aldri aktivt friendzonet vennen min.Anonymous poster hash: f1ca0...c75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #27 Del Skrevet 16. oktober 2015 Så du mener menn og kvinner ikke kan være venner? Jeg har en mannlig venn jeg spiser middag med, går på kino med osv. Mens jeg har kjæreste hjemme. Har likevel aldri aktivt friendzonet vennen min.Anonymous poster hash: f1ca0...c75 Legger til: og snakker om følelser med.Anonymous poster hash: f1ca0...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #28 Del Skrevet 16. oktober 2015 Så du mener menn og kvinner ikke kan være venner? Jeg har en mannlig venn jeg spiser middag med, går på kino med osv. Mens jeg har kjæreste hjemme. Har likevel aldri aktivt friendzonet vennen min.Anonymous poster hash: f1ca0...c75 ...nei, det var ikke det jeg mente i det hele tatt, så enten kommuniserte jeg dårlig, eller så fikk ikke du med deg hva jeg skrev ordentlig. Menn og kvinner kan fint være venner. Noen ganger ønsker en mannlig venn av en kvinne noe mer enn bare vennskap. Da har man minst to måter å gå fram på. Den ene måten er å tydelig kommunisere at man bare ønsker å være venner, altså at man putter mannen i vennezonen. Den andre måten er å benytte den muligheten til sin egen nytte, som jeg forklarte ovenfor. Anonymous poster hash: 0b6b5...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #29 Del Skrevet 16. oktober 2015 ...nei, det var ikke det jeg mente i det hele tatt, så enten kommuniserte jeg dårlig, eller så fikk ikke du med deg hva jeg skrev ordentlig. Menn og kvinner kan fint være venner. Noen ganger ønsker en mannlig venn av en kvinne noe mer enn bare vennskap. Da har man minst to måter å gå fram på. Den ene måten er å tydelig kommunisere at man bare ønsker å være venner, altså at man putter mannen i vennezonen. Den andre måten er å benytte den muligheten til sin egen nytte, som jeg forklarte ovenfor.Anonymous poster hash: 0b6b5...aef Jo, men det du skrev om denne friendzonede mannen som liksom var utnytting, det er jo sånn venner gjør! Så hva er forskjellen?Anonymous poster hash: f1ca0...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 16. oktober 2015 #30 Del Skrevet 16. oktober 2015 Ikke kyss dem på munnen eller tissen. He he.. Den var god:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #31 Del Skrevet 17. oktober 2015 Så du mener menn og kvinner ikke kan være venner? Jeg har en mannlig venn jeg spiser middag med, går på kino med osv. Mens jeg har kjæreste hjemme. Har likevel aldri aktivt friendzonet vennen min.Anonymous poster hash: f1ca0...c75 Joda, det har du. Men du er kanskje ikke klar over det selv. Anonymous poster hash: cc5e9...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #32 Del Skrevet 18. oktober 2015 Joda, det har du. Men du er kanskje ikke klar over det selv. Anonymous poster hash: cc5e9...cd6 Nei, jeg har ikke det. Vet ikke hva som kunne skjedd om jeg ikke var opptatt.Anonymous poster hash: f1ca0...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #33 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hvis han tar deg på rumpen og sånt, og spør deg om ting, så må du presisere at dere ALDRI kommer til å bli sammen. Det er eneste måten å unngå det på. Shit! Det må jo være ganske kjipt å høre det. Anonymous poster hash: 835fc...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 27. oktober 2015 #34 Del Skrevet 27. oktober 2015 Si at han er broren du aldri fikk, eller gå for den litt mer tullete varianten og kall han bro, brodern eller brur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #35 Del Skrevet 27. oktober 2015 Ja, noen forslag?Anonymous poster hash: 4570d...276 Du trenger: - 1 stk uskyldig gutt - 1 stk anledning - Skuespillerevner 1) Når dere er alene inviter han inn på et passende rom, legg deg i sengen/sofaen/på gulvet. 2) Begyn å kose og hint til noe mer. 3) Når han begynner å kle av deg så velger du hvor langt det vil gå. Jeg anbefaler et sted mellom der første plagg er tatt av deg til før siste plagg er av, der du hyler høyt en gang for å så si at dette går ikke, begynn å fake litt gråting eller at du er trist, si at det ikke er hans feil, kle på deg og gå uten å diskutere eller rasjonalisere med vedkomne. 4) Ta kontakt dagen etterpå og lat som alt er bra, når du møter han face to face så bringer du etterhvert opp temaet at du følte at han presset deg og spør han hvordan han kunne gjøre noe sånt, generelt prøv å gi han dårlig samvittighet uten å virke altfor virkelighetsfjern for å så deretter tilgi han for noe han egentlig aldri har gjort galt. Hvis alt går som det skal ender du opp med en gutt som antageligvis aldri vil tørre å prøve seg på deg igjen, men som fortsatt har dårlig samvittighet, som klandrer seg selv og kanskje til og med føler seg skyldig. Og dette kan du bruke/misbruke til din fordel, helt til han skjønner tegninga. Anonymous poster hash: f4e17...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #36 Del Skrevet 3. november 2015 Setningen ''Aw, du er så søt'' virker å funke faktisk! Har friendzonet noen gutter med dette. Typ. hadde en som plutselig begynte veldig ''glad i deg'' hver kveld -> da svarte jeg ikke, ellers skrev jeg ''aw, søt du'' og han tok hintet Ellers er jeg veldig guttete (typ. utdannet annleggsmaskinreparatør, går på jakt osv), så de fleste gutter finner seg friendzonet automatisk. :-P Anonymkode: 1de9a...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå