Gå til innhold

Hvordan friendzone gutter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, det kommer jo an på hva slags friendzoning du er ute etter. Konseptet er nok ikke så enkelt som du legger det fram.

Er det en gutt i livet ditt som er interessert i deg, og som du ønsker å beholde som venn?

Eller...

Ønsker du å skaffe deg beta orbiters som du kan ha som emosjonell støtte, som kjøper ting til deg og gjør ting for deg når de guttene du egentlig vil date ikke behandler deg så bra?

Anonymous poster hash: 0b6b5...aef
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hvordan jeg kjenner han. Om det er en jeg møter i festesetting så gir jeg ikke ut nummeret mitt, men sier at jeg pleier å henge på den og den baren om jeg virkelig vil henge med han - gjør det klart med å si rett ut at kun for å henge som venner fordi du virker kul, Eller lignende.

Om det er en jeg kjenner litt gradvis og ofte har kontakt med, så sørger jeg for å bruke "bro" eller lignende i meldinger eller kommentarer For eksempel om vi står foran andre og jeg skal introdusere han, "hils på KOMPISEN min" "han er så snill, som en bror for meg/god kompis altså". Eller lignende.

Er det cafe treff eller litt mer profesjonelle sammenhenger, sørger jeg for å skyte inn "tilfeldig" at "nå ringer kjærsten" "en kar jeg dater fortalte meg at " osv.

Anonymous poster hash: 859c1...f5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men beste er å si rett ut som i første eksempelet mitt om man begynner å merke han prøver å bli søt mot deg ^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Åh, jeg er så heldig som har deg, du er som en BROR for meg!"

Anonymous poster hash: ae6ad...0a7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

"Jeg er så glad jeg ikke trengte å bruke masse krefter på å sette deg i vennesonen. Vi ble liksom bare venner sånn med en gang, vi!". 

Det skal nok fungere sånn rimelig greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevde at en kompis sletta meg på snap osv etter jeg sa "du er friendzonet for resten av livet!!"

Anonymous poster hash: c9c6f...1a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde at en kompis sletta meg på snap osv etter jeg sa "du er friendzonet for resten av livet!!"

Da var han åpenbart ikke en kompis men en beiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal han ha deg på snap da, rare kvinne?

Anonymous poster hash: f888e...65c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det for en ting å si til noen da? Innbilsk much?

Anonymous poster hash: f1ca0...c75

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det beste er å faktisk være snill, og si at man ikke er interessert tidlig. Å gi blandende signaler for å holde på interessen til mannen gjør bare at man blir irritert når man forstår hva damen holder på med. Jeg har latt meg friendzone av kun en dame, og den eneste grunnen er at hun har vært veldig snill med meg. Hun har aldri gitt meg blandende signaler. Kun vært hyggelig og ellers sagt hvor hun står. Jeg har veldig stor respekt for henne så derfor ville jeg gjerne være venner :)

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "rare" kvinne var sammen med hans bestekompis. Syns hele settinga var ganske rar.

Og ja, har masse venner på snap av begge kjønn, er det så rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si at du vil ha en kjæreste men ikke har funnet noen aktuelle. 

Endret av 20052014
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal han ha deg på snap da, rare kvinne?

Anonymous poster hash: f888e...65c

Pleier ikke venner å ha hverandre på snap da?

Men skjønner at han ikke gadd det når han ikke gadd å være vennen hennes, meen menn bør lære seg å finne en mer voksen midtvei enn ENTEN sexpartner eller fiende. Går fint an å være venner liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det for en ting å si til noen da? Innbilsk much?

Hva er innbilsk med å gjøre det tydelig at man ikke kan se for seg å gifte seg eller ha sex med den personen?

Man kjenner som regel sine egne preferanser ganske godt til å kunne vite om det er en minste mulighet der, eller ikke.

Er du innbilsk om du sier til en sjiraff som vil ha sex med deg, at du ikke kommer til å ha sex med den? Nei, så ikke prøv å gjør kvinnen til den "slue og innbilske" her fordi hun er ærlig, bare fordi du selv blir skuffet og forbanna når du blir avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er innbilsk med å gjøre det tydelig at man ikke kan se for seg å gifte seg eller ha sex med den personen?

Man kjenner som regel sine egne preferanser ganske godt til å kunne vite om det er en minste mulighet der, eller ikke.

Er du innbilsk om du sier til en sjiraff som vil ha sex med deg, at du ikke kommer til å ha sex med den? Nei, så ikke prøv å gjør kvinnen til den "slue og innbilske" her fordi hun er ærlig, bare fordi du selv blir skuffet og forbanna når du blir avvist.

Hadde han spurt om sex da? Sto ikke noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han spurt om sex da? Sto ikke noe om det.

Når man vil ut av friendzonen er det for å gå over i den seksuelle, din fjott.

Med mindre begge da er aseksuelle såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man vil ut av friendzonen er det for å gå over i den seksuelle, din fjott.

Med mindre begge da er aseksuelle såklart.

Men han spurte ikke om det. Det var hun som bare fortalte ham at han var der. Vær så snill å les før du kommenterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...