Gå til innhold

Presidenten i Syria er så kjekk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og NEI dette er ikke tull. I det siste så har jeg hatt helt ville seksuelle drømmer om presidenten i Syria, syns han er så utrolig kjekk. Klarer nesten ikke konsentrere meg på jobb. Litt pinlig at jeg reagerer sånn, i en alder av 33. Ser for meg at han søker asyl i Norge, og bor hos meg i leiligheten på Bøler. 

Er det normalt å ha slike fantasier om kjente menn lurer jeg vel egentlig på.. 

Anonymous poster hash: d9873...2dd
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...

Anonymous poster hash: 80928...437
  • Liker 2
Skrevet

Nei...

Ingen som er enig? Dette går utover konsentrasjonen på jobb og alt mulig. Jeg er helt obsessed med mannen, og føler meg teit for har jo aldri møtt han en gang. 

Og ikke kom med slike troll-beskyldninger. Det her er faktisk pinlig og begynner å bli slitsomt. Tror dere sjansen for å møte han er reell? At han søker asyl i Europa liksom? 

Skrevet

Tror dere sjansen for å møte han er reell? At han søker asyl i Europa liksom? 

Jeg får bare gjenta meg selv: Nei...

• Liker 3
Skrevet

Hvis han kommer til Europa blir han sannsynligvis stilt for den internasjonale krigsforbryterdomsstolen i Haag. Han er en brutal diktator som har begått uhyggelige forbrytelser mot sitt eget folk. At kvinner har fantasier om slike menn er forsåvidt ikke noe nytt; Lars Grønnerød fikk drøssevis med brev fra kvinner etter at han ble dømt i Orderud-saken.

Jeg synes imidlertid det er ikke så reint lite besynderlig at det er så vanlig blant kvinner med slike fantasier. Det får meg til å lure på hva som er galt med dere kvinner.

Anonymous poster hash: 8beb1...d97
Skrevet

Jeg synes du bør finne ut om han kan vifte med ørene, når dere er blitt sammen er det jo litt for seint liksom. "Nei jeg kan ikke ørevifte", sier han, på språket sitt, mens han kikker sjenert ned i gulvet der sola tegner langsomme skygger i teppefrynsene. Hva gjør du da?

Skrevet

Herrefaen, gubben er jo 90 år! Tror neppe kuken virker mer. Sikkert derfor han er så sint. :P

Anonymous poster hash: 229a2...88c

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Frk.K, mod.

Skrevet

Var jo en tråd her engang om ei som var dødskeen på Gadaffi og kjolene han gikk i :hoho: så forundrer meg ikke.

Anonymous poster hash: d3988...c5b

Skrevet

https://img.4plebs.org/boards/pol/image/1385/76/1385768941110.jpg

Assad er en ekte 10/10, i hvertfall i henhold til araber-standard. Bare se på bildet ovenfor hvor mye kjekkere, mer utstrålende og bedre stil Assad har i forhold til de USA-støttede terroristene. At noen kan støtte uvaskede og illeluktende terrorister, fremfor et slikt utsøkt menneskelig eksemplar som Bashar, er for meg en gåte.

Anonymous poster hash: a0e45...56d
Skrevet

https://img.4plebs.org/boards/pol/image/1385/76/1385768941110.jpg

Assad er en ekte 10/10, i hvertfall i henhold til araber-standard. Bare se på bildet ovenfor hvor mye kjekkere, mer utstrålende og bedre stil Assad har i forhold til de USA-støttede terroristene. At noen kan støtte uvaskede og illeluktende terrorister, fremfor et slikt utsøkt menneskelig eksemplar som Bashar, er for meg en gåte.

Anonymous poster hash: a0e45...56d

Det er vel ingen som har sagt noe her om å støtte uvaskede og lurvete terrorister framfor diktatoren og tyrannen Bashar el-Assad, det er snakk om hvordan man i det hele tatt kunne ha noen positive følelser mot en tyrann som ham.

Amnesty beskriver hvordan det syriske regimet har satt inn stridsvogner mot boligområder, hvordan fredelige demonstranter er skutt og drept, hvordan tusenvis er pågrepet, og hvordan fanger holdes isolert og utsettes for tortur.

Fra denne artikkelen.

Anonymous poster hash: 8beb1...d97

Skrevet

Ingen som er enig? Dette går utover konsentrasjonen på jobb og alt mulig. Jeg er helt obsessed med mannen, og føler meg teit for har jo aldri møtt han en gang.

Og ikke kom med slike troll-beskyldninger. Det her er faktisk pinlig og begynner å bli slitsomt. Tror dere sjansen for å møte han er reell? At han søker asyl i Europa liksom?

Han er vel fortsatt gift så vidt jeg vet.

Anonymous poster hash: 7f107...507

Skrevet

Herrefaen, gubben er jo 90 år! Tror neppe kuken virker mer. Sikkert derfor han er så sint. :P

Du følger med i tiden, skjønner jeg...

Anonymous poster hash: 109ba...9e6

Skrevet

Jeg synes Assad er ganske kjekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...