Gå til innhold

annsiktsrens som strammer

Anbefalte innlegg

Gjest lipgloss
Skrevet

Hei

Jeg lurte bare på om noen kan annbefale en annsiktskrem/rens som gjør at huden i annsikt blir skikkelig stram visst dere sjønner hva jeg mener,elsker den renhets og stramhetsfølelsen.Brukt opp den jeg har nå å trenger en ny og har lyst å prøve noe nytt :)

Gode forslag motas med takk :)

Beklager for event skrivefeil jeg sliter med skrive vansker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg lurte bare på om noen kan annbefale en annsiktskrem/rens som gjør at huden i annsikt blir skikkelig stram visst dere sjønner hva jeg mener,elsker den renhets og stramhetsfølelsen.Brukt opp den jeg har nå å trenger en ny og har lyst å prøve noe nytt :)

Hei!

Jeg har ikke navnet på hudvannet, men ingrediens av grapefrukt som det hudvannet som jeg tenker på, hadde, virker oppstrammende og trekker også sammen porer.

Aime eller Yves rocher nettbutikk hadde dette for mange år siden.

Anonymous poster hash: f506a...208

Skrevet

Hei

Hei igjen

Jeg har prøvd å søke, men fant ikke den jeg tenkte på.

Jeg ser at du skrev hudrens, men jeg tenker at det er hudvannet som skal påføres etter hudrensen som bør være oppstrammende.

Jeg ville hørt på et apotek, da de selger mange svært gode produkter og kan gi svært god veiledning og tips om produkter som passer til dine behov

Skrevet

Hei

Hvilken hudtype du har, har betydning for hvilken rens og hudvann som blir best for deg

Se om du finner noe som passer her evt http://www.yves-rocher.no/control/hudpleie/rengjoring-2/

Gjest lipgloss
Skrevet

Hei!Jeg har ikke navnet på hudvannet, men ingrediens av grapefrukt som det hudvannet som jeg tenker på, hadde, virker oppstrammende og trekker også sammen porer.Aime eller Yves rocher nettbutikk hadde dette for mange år siden. Anonymous poster hash: f506a...208

Tusen takk for svar :)

Gjest lipgloss
Skrevet

Hei igjenJeg har prøvd å søke, men fant ikke den jeg tenkte på.Jeg ser at du skrev hudrens, men jeg tenker at det er hudvannet som skal påføres etter hudrensen som bør være oppstrammende.Jeg ville hørt på et apotek, da de selger mange svært gode produkter og kan gi svært god veiledning og tips om produkter som passer til dine behov Anonymous poster hash: f506a...208

Tusen takk for svar,hyggelig at så mange gode forslag kom opp

Skrevet

Dere er så snille,tak for godt forslag :)

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! :blomst:

Skrevet

Hvis toneren gir en veldig stramhetsfølelse betyr det ofte at den har alkohol i seg. Alkohol gjør at porene produserer enda mer sebum fordi huden tørkes ut, og du ender opp med tørre flekker, større porer og enda fetere hud. 

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet

Hvis toneren gir en veldig stramhetsfølelse betyr det ofte at den har alkohol i seg. Alkohol gjør at porene produserer enda mer sebum fordi huden tørkes ut, og du ender opp med tørre flekker, større porer og enda fetere hud.

Så da bør det være uten alkohol tenker jeg,vil ikke ha større porer eller fetere hud er det jeg ønsker å minimere.

Tusen takk for tips,dere er bare supre her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...