AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har følt meg så ensom i det siste. Det virker ikke som om noen av mine venner er så interesserte i å være sammen med meg. Hører sjelden fra de jeg anser som mine "gode" venner, og nå er det over en uke siden sist jeg var sosial med noen... Jeg trenger å bli kjent med noen nye mennesker, men er ikke så lett når man er midt i 20-årene. Har lest i andre tråder her at folk har fått noen gode venner gjennom frivillig arbeid. Noen steder dere anbefaler å ta kontakt med? Anonymous poster hash: 9613b...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Del Skrevet 13. oktober 2015 Lurer på det samme egentlig. Er selv 21 år og ønsker meg et større sosialt nettverk. Noen som kan fortelle litt om noen organisasjoner de er med i? Anonymous poster hash: 1452a...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Del Skrevet 13. oktober 2015 Røde kors har alltid bruk for folk. Frivillighetssentralen der du bor kan være et godt alternativ. Eller meld deg som besøksvenn f.eks.Anonymous poster hash: 0069f...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 13. oktober 2015 #4 Del Skrevet 13. oktober 2015 Sjekk ut alle frivillighetssentraler og frivillige organisasjoner. Lag deg en hobby, som involverer andre Meld deg inn i grupper på Facebook eller lag en her Engasjer deg Vær generelt åpen og høflig og ta initiativ Dette var bare noen forslag. Håper du finner nye, gode venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå