Gjest Pet Skrevet 24. september 2004 #1 Del Skrevet 24. september 2004 Har kjøpt Jif våtmopp i dag og synes gulvet ble litt seigt etter at jeg hadde vasket. Moppen var jo VELDIG våt også, da! Man skal vel ikke tørke over etterpå? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. september 2004 #2 Del Skrevet 24. september 2004 Fikk du vridd opp moppen ordentlig da? Min erfaring er at den må vris veldig godt opp, og da har jeg ingen problemer. Golvene blir helt fine hos meg i allefall (parkettgulv) Jeg slipper å tørke over igjen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 24. september 2004 #3 Del Skrevet 24. september 2004 Skal man vri opp engangsmopper? Det var en sånn bruk-og-kast mopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. september 2004 #4 Del Skrevet 24. september 2004 :o Har JIF endelig kommet med våte engangsmopper??? Det har jeg ikke fått med meg. Har bare prøvd Swiffer-engangsvåtmopper jeg. Hmm - da må jeg teste ut JIF sine en dag også Men da kan jeg ikke svare deg, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 24. september 2004 #5 Del Skrevet 24. september 2004 :o Har JIF endelig kommet med våte engangsmopper??? Det har jeg ikke fått med meg. Har bare prøvd Swiffer-engangsvåtmopper jeg. Hmm - da må jeg teste ut JIF sine en dag også Men da kan jeg ikke svare deg, altså Må ha vært det, tror jeg! De var våte og kom i pakke på ti. Dette er helt ukjent territorium for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå