Gå til innhold

Rumpetrening uten utstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på om det finnes et komplett program for trening av diverse skinkemuskler, uten å måtte ha utstyr? Gjerne med så mye guide som mulig, hva man skal gjøre og hvor repetisjoner, hvor mange ganger i uka, osv? :) 

Anonymous poster hash: 3a335...9b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener du hjemme siden du tenker uten utstyr? Kjøp ei matte og mini bands strikk så er du godt i gang. Fitliving.blogg.no la ut et innlegg for ikke så lenge siden om rumpetrening :)

Skrevet

Jeg anbefaler å finne noen trapper å løpe i. Finnes en del stein trapper her jeg bor(ute).

Skrevet

Takker for svar :) Jeg aner dog ikke hvor mange ganger i uka man skal gjøre disse, om man skal variere øvelser, hvor mange repetisjoner osv.. føler meg helt grønn på dette og vil jo helst ikke gjøre noe feil :) 

Anonymous poster hash: 3a335...9b8
Skrevet

Jeg anbefaler å finne noen trapper å løpe i. Finnes en del stein trapper her jeg bor(ute).

Kan også gjøre hoppende knebøy i trapper.

Skrevet

Kan også gjøre hoppende knebøy i trapper.

Det har jeg ikke tenkt på engang,skal gjøre det i dag :) Takk . 

og til ts, varier mellom hvor mange trinn du løper opp av gangen, det har gitt best resultater for meg :)

Skrevet

Gå deg en lang tur hver dag i tillegg til trening.

Anonymous poster hash: bd7d4...57b
Skrevet

Jeg liker The Butt Bible.  Det er en serie med videoer som du finner på YouTube.  Det er treningsprogram som går over 6 uker med trening 4 ganger i uken.  De første to ukene er det 20 minutter hver gang, de neste to ukene er det 30 minutter og de siste to er det 40 minutter (alle inkluderer oppvarming og tøying).  Det anbefales også at man f.eks tar en løpetur eller liknende de dagene man ikke trener styrke.

Videoene krever bruk av vekter, men om du ikke har det kan du f.eks fylle noen vannflasker eller liknende.  Jeg fikk et lite sett med vekter til jul et år, der det er en stang og mange løse vekter, slik at man kan justere etter behov.  Tror du finner dette på XXL til en grei penge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...