Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg fikk i oppgave om å skrive et leserinnlegg. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal skrive om, så kan noen av dere liste opp noen forslag?

Takk på forhånd!  :blomst:

Skrevet

Ønske om endringer av kriteriene for hvilke tunneler som skal få nødnett!

Skrevet

Ønske om endringer av kriteriene for hvilke tunneler som skal få nødnett!

Kan du utdype dette mer? Det virker interessant!

Skrevet

Vanligvis skriver en leserinnlegg fordi en har meninger en ønsker å uttrykke, så skriv om noe du kan reflektere rundt/har sterke meninger om.

Anonymous poster hash: 63489...e65
  • Liker 2
Skrevet

Kan du utdype dette mer? Det virker interessant!

I følge tunnelsikkerhetsforskiften er det bare krav til nødnett i tunneler som er lengre enn 1000 meter og med en døgntrafikk på over 4000 kjøretøy. Dette fører til at mange tunneler står uten nødnett, noe som vil være potensielt livsfarlig ved f.eks brann. På fylkestinget er politikerene redd for å skape presedens ved å gi nødnett til enkelte tunneler som ikke oppfyller kravene. De tenker at om en får, vil alle ha. Gå f.eks inn på nrk.no/sfj og les sakene som har vært om en tunnel på over 7 km i Sogn. Etter flere runder sa et samlet fylkesting ja til nødnett i den tunnelen i dag. 

Skrevet

Om du velger den vinklingen ville jeg forresten tatt med tunnelbrannene i Gudvangatunnelen og Skatestraumtunnelen, for å understreke viktigheten av nødnett. 

Skrevet

Jeg er ganske engasjert i politikk sånn generelt, men vet du/noen om noe eksakt i politikken jeg kan skrive om?

Skrevet

Det virket veldig kult å skrive om! Tusen, tusen takk!  ;)  :smilbla:

Skrevet

Hei! Jeg fikk i oppgave om å skrive et leserinnlegg. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal skrive om, så kan noen av dere liste opp noen forslag?

Takk på forhånd!  :blomst:

Litt avhengig av hvem du fikk det i oppgave av og i hvilken sammenheng så vil jeg anbefale at du holder deg langt unna politisk ukorrekte temaer og føringer. I Norge kan det koste deg skjorta fortere enn du aner.

Skrevet

Litt avhengig av hvem du fikk det i oppgave av og i hvilken sammenheng så vil jeg anbefale at du holder deg langt unna politisk ukorrekte temaer og føringer. I Norge kan det koste deg skjorta fortere enn du aner.

Okei, hehe  :fnise:

Skrevet

Du kan skrive om Hardangerviddatunnelen. At det er viktig at de planene blir en realitet.

Anonymous poster hash: 450e4...dab

Skrevet

Takk på forhånd! :blomst:

Hvorfor Høyre og FrP taper valg på valg - ikke fordi de tar feil eller ikke gjør jobben sin - men fordi de ikke har sosiale antenner.

De vet ikke hvordan de skal prate med folk og nå frem til hjertet/følelsene.

Anonymous poster hash: f8424...9b3

Skrevet

Du kan skrive om kunder, og deres manglende evne til å benytte skillepinnen. Som kunde nr 2 hadde det vært så jævlig mye enklere om kunden bare la den pinnen bak sine varer. Men nei...

Anonymous poster hash: 20450...479
  • Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Du har allerede fått et godt forslag som du vil skrive om. Men kan bare nevne det jeg brenner for akkurat nå, og som jeg laget en tråd om: at butikkene i Frankrike ikke kaster usolgt mat som er spisbar rett i søpla, men gir det til veldedige organisasjoner. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=976857

Du kan skrive om hvorfor det er viktig i Norge, hvem som kunne fått hjelp med mat og litt om hvor mye mat som kastes.

Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av sssss
Skrevet

Du kan skrive om kunder, og deres manglende evne til å benytte skillepinnen. Som kunde nr 2 hadde det vært så jævlig mye enklere om kunden bare la den pinnen bak sine varer. Men nei...

Anonymous poster hash: 20450...479

Du har allerede fått et godt forslag som du vil skrive om. Men kan bare nevne det jeg brenner for akkurat nå, og som jeg laget en tråd om: at butikkene i Frankrike ikke kaster usolgt mat som er spisbar rett i søpla, men gir det til veldedige organisasjoner. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=976857

Du kan skrive om hvorfor det er viktig i Norge, hvem som kunne fått hjelp med mat og litt om hvor mye mat som kastes.

Tusen takk for gode forslag! Nå er det jo slik at jeg vet hva jeg skal skrive om, men dette er gode forslag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...