Gå til innhold

Har du kjøpt en ny vinterjakke i år?  

1. 1. Har du kjøpt en ny vinterjakke i år?

• Nei
      23
    • Ja
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja...Poenget å dra til byen var nemlig å finne en vinterjakke men det var ikke noe jeg lyktes med...

Det var for det første ikke mye å velge fra....Også var de jammen små! Så tenkte jeg at egentlig var det ganske tidlig å kjøpe vinterjakke...eller?

Så vil jeg høre fra dere, i tillegg til dette avstemning, om du gidde svarer:

*Hva er maks du vil betale for vinterjakke?

*Kjøpe du en ny vinterjakke hvert år? (Selv om du bruker de gamle også)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt, men skal kjøpe. Pleier ikke å kjøpe hvert år nei, i gjennomsnitt bruker jeg vel samme vinterjakke 2-3 år. Vanskelig å sette noen maksgrense, men håper det skal være rundt 1000 kroner.

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Kjøpte meg en jakke i London. Men kan ikke kalle den vinterjakke kanskje, en blanding mellom høstjakke og vinterjakke. Den er foret, men jeg fryser lett. Men kan sikkert kalles vinterjakke.

Skrevet

Har kjøpt tre stykker. Kjøper meg noen nye hvert år. Ny kåpe (rød hm) 700-800 kr, allværsjakke (jean paul, blå)

og enda en svart kåpe (for det kjøper jeg jo ikke hvert år :oops: )

Ser som oftest ikke på pris når jeg handler jakke, men tror ikke jeg ville betalt over 3000 for en jakke. Da skulle den vært skikkelig fin! Ser på kvalitet og utseende (er egentlig ikke fornøyd med hm kvalitet på jakker, men fargen var så fin!

Skrevet
Har kjøpt tre stykker. Kjøper meg noen nye hvert år. Ny kåpe (rød hm) 700-800 kr, allværsjakke (jean paul, blå)

og enda en svart kåpe (for det kjøper jeg jo ikke hvert år :oops: )

Ser som oftest ikke på pris når jeg handler jakke, men tror ikke jeg ville betalt over 3000 for en jakke. Da skulle den vært skikkelig fin! Ser på kvalitet og utseende (er egentlig ikke fornøyd med hm kvalitet på jakker, men fargen var så fin!

Den rød kåpe, var det sånn tweed/fiskebensmønstret? Lurer på det siden jeg kjøpt en slik på H&M i går!! :-)

Gjest lilletroll
Skrevet

Ikke har jeg vinterjakke, og ikke tror jeg at jeg kommer til å kjøpe en heller...jeg bruker min ull kåpe til alt.....den kjøpte jeg for to eller tre år siden, og den kostet da 2500 tror jeg.....det er vel også MAKS av hva jeg vil bruke, og da måte det være nettopp på et sånt plagg som jeg skulle ha i mange år!

Skrevet

Jeg tror jeg må kjøpe ny vinterjakke. Kjøpte en i fjor som jeg egentlig liker ganske godt, men kvaliteten var heller dårlig, slik at den ser ganske medtatt ut. Jeg vil gjerne ha en svart jakke som er litt lang, og som har hette. I tillegg må den tåle litt vær og vind. Jeg har kåpe og Goretex, men mangler mellomtingen. Vil helst ikke betale altfor mye, kanskje rundt tusenlappen?

Skrevet

De siste årene så har jeg kjøpt ny vinterjakke hvert år. prisene har variert fra 400-700 kroner. jeg har bestilt jakke i år også, men det kan kanskje ikke defineres som vinterjakke, i og med at det er en skinnfrakk. den kostet bare 35 euro.

Skrevet

Har kjøpt meg en jakke og skal kjøpe meg en til forhåpemtligvis!!!

Skrevet

Har lyst på ny, men klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil ha. Vurderte en kremhvit ullkåpe fra Vero Moda, men fant ut at jeg ville bli litt blass i hvitt. (det blir vel svart i år også... :ler: )

Skrevet

Har ikke fått surret meg til det de siste årene, så nå BLIR det ny jakke! Max. 2.000,-

Men aner ikke hvilken enda...

Skrevet

Kjøper minst en hvert år.

Bruker helst ikke over 2000, men tenker alltid at jeg kan rettferdiggjøre å bruke litt penger på jakke - det er jo tross alt det plagget som de aller fleste ser meg i!

Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe ny (kjøpte to i fjor), men ikke funnet en jeg liker ennå. Litt usikker på stilen, om jeg skal kjøpe kåpe med fint snitt eller en litt kortere type med pelskant.

Skrevet

Kjøpte vel en tre-fire i fjor..

Men det blir nok til at jeg kjøper et par nye i år også. Har bare ikke hatt tid til å dra på shopping på en stund. Dessuten er jeg usikker på hva jeg ønsker meg.

Pleier å gi de jeg er lei av til andre i familien.

(Jeg er nok litt mer opptatt av klær enn de andre. Dessuten syns jeg ikke det er vits å oppbevare klær som jeg ikke bruker.)

Skrevet

Kjøpte ei halvsid mørk dongeri "kåpe" med pels på alle kantar frå Replay i Amsterdam for 2 år sidan, kosta ca 2000 kr. Denne kan eg ha i maaange år framover :) kjempegod!!

Kjøpte også ei mørkblå boblejakke med pels på hetta på slag på bikbok etter jul i år, og denne skal eg også gå med, kjempevarm og god når det er midt på kalde vinteren:)

Skrevet

Er fortsatt litt i tvil og jeg skal gå til innkjøp av en vinterjakke, ettersom jeg i grunnen ikke har behov for en. Har lenge siklet på et par, og dersom økonomien strekker til skal jeg unne meg en ny en. :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en rød ull kåpe med hette fra hennes. Den kostet 800kr. Etter det fant jeg en rød tweed jakke også fra hennes. Den måtte jeg bare ha. Den kostet rundt 600 kr. I tilegg har jeg kjøpt en svart bobblejakke fra B-young til 200 kr.

I fjor kjøpte jeg en svart kåpe fra Vero moda. Den kan fortsatt brukes , i tilegg til at jeg har en brun i semsk skinn med hvitt for (også kjøpt i fjor ). Har også en rød bobblejakke og en brun bobblejakke. Kjøtpe vell også de i fjor så de er fult bruktbare enda.

Det vil si at jeg har 7 vinterjakker som jeg kan kose meg med dette året.

:wink:

Regner med at jeg kjøper minst en ny jakke i året og kan bruke ca 2000 kr på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...