missfidget Skrevet 24. september 2004 #1 Skrevet 24. september 2004 Noen som vet hvor disse finnes? Har kjøpt en hele antrekk som er veldig "retro" og trenger noen vintage sko. Har ikke Bianco sko noen? Eller har de gått ut? Takk på forhand for tips!!
Catzy Skrevet 25. september 2004 #2 Skrevet 25. september 2004 Bianco har en del som i hvertfall kan passe til 40-tall. Hvilken type retro er antrekket? Ellers kan det lønne seg å tråle div. Fretex rundt omkring. Har du flaks, så finner du noen som er bra. Catzy
missfidget Skrevet 25. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2004 Bianco har en del som i hvertfall kan passe til 40-tall. Hvilken type retro er antrekket? Ellers kan det lønne seg å tråle div. Fretex rundt omkring. Har du flaks, så finner du noen som er bra. Catzy Var der i dag og kjøpte et par i grå semsket (?) Tenk hvor nydelig grå sko med burgundy strømpe....ÅÅÅÅ lekkert! ja jeg er fornøyd...
Catzy Skrevet 25. september 2004 #4 Skrevet 25. september 2004 ÅAåååå! Har siklet så på de der grå semskede skoene.... De blir sikkert kjempefine! Catzy
missfidget Skrevet 26. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2004 På en måte var jeg ganske usikkert, fordi jeg så de i svart og lys rosa, men fant ut til slutt at grå var fineste, selv om man tenker ikke akkurat på å kjøpe grå sko....
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #6 Skrevet 26. september 2004 Ååå, de grå skoene er så fine! Har gått og sett på de jeg også, men vet ikke om jeg ville hatt noe å brukt dem til. (prøver å bli fornuftig i shoppingen min... ).
missfidget Skrevet 26. september 2004 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2004 Ååå' date=' de grå skoene er så fine! Har gått og sett på de jeg også, men vet ikke om jeg ville hatt noe å brukt dem til. (prøver å bli fornuftig i shoppingen min... ).[/quote'] Jeg visste at jeg kunne bruker de mye, til og med med bukser...Men jeg vet at det kan være litt vanskelig å kjøpe sko nå man ikke vet om det finnes anledning... Men ellers var de ikke så dyrt. 600 kr....
Lady Lovelylocks Skrevet 26. september 2004 #8 Skrevet 26. september 2004 Får vi se dem også eller? :-?
missfidget Skrevet 27. september 2004 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2004 Prøv dette linken, vet ikke om du må være medlem å se.... http://img.makeupalley.com/0/8/2/7/223233.jpeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå