Gå til innhold

Jeg er venn med en mann - deal with it!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er sååå lei. Har hatt en god kollega som jeg har holdt kontakt med etter at han sluttet i firmaet for litt over et år siden. Vi er blitt gode venner. Vi jobber ikke så langt fra hverandre, og spiser av og til lunsj sammen. Vi har også vært på ishockey kamper, for det synes mannen min er kjedelig og bare lettet over å slippe å dra. Og konserter, for jeg har mer lik musikksmak med han enn mannen min. Mannen min har null problem med at jeg har en kompis, en av hans beste venner er ei jente han skrev masteroppgave med for en tid siden (noe jeg har null problem med). Men alle andre skal lage problem av det! Kollegaer kommer med massevis av kommentarer fordi jeg skal spise lunsj med han, venner maser konstant om jeg egentlig er forelska og mange advarer mot å ha han som venn. Jeg har bare vennskapelige følelser for han, og er kun forelska i mannen min. Så slutt å bland dere, og la meg velge vennene mine selv!!

Anonymous poster hash: 82696...803

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sååå lei. Har hatt en god kollega som jeg har holdt kontakt med etter at han sluttet i firmaet for litt over et år siden. Vi er blitt gode venner. Vi jobber ikke så langt fra hverandre, og spiser av og til lunsj sammen. Vi har også vært på ishockey kamper, for det synes mannen min er kjedelig og bare lettet over å slippe å dra. Og konserter, for jeg har mer lik musikksmak med han enn mannen min. Mannen min har null problem med at jeg har en kompis, en av hans beste venner er ei jente han skrev masteroppgave med for en tid siden (noe jeg har null problem med). Men alle andre skal lage problem av det! Kollegaer kommer med massevis av kommentarer fordi jeg skal spise lunsj med han, venner maser konstant om jeg egentlig er forelska og mange advarer mot å ha han som venn. Jeg har bare vennskapelige følelser for han, og er kun forelska i mannen min. Så slutt å bland dere, og la meg velge vennene mine selv!!

WORD

Anonymous poster hash: 11ac1...d25

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Dette burde du jo si til kollegaene og vennene dine.... ikke oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da regner jeg med disse vennene ikke er så nære deg, siden de ikke kjenner deg godt nok til å vite hvordan du er mot de du er venn med og hvordan du er mot de du flørter med - eller så er det du som fortrenger at du viser fascinasjon for han. Uansett er det klart at kvinner og menn kan være venner, jeg har selv mange kamerater og flere av mine bekjente tror at jeg dater alle, selv de i forhold. Jaja nei jeg gjør ikke det det men tro hva du vil sier jeg da.

Anonymous poster hash: 47b43...443
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Nei, nei du har nok en liten crush på han og han på deg. Så du laget denne tråden for å prøve å overbevise deg selv.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Slutt å bry deg med hva andre mener,hvorfor bryr du deg egentlig?

Hvis det går inn på deg,hva er grunnen da? Har andre makt på den måten over livskvaliteten din? Det burde de ikke ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kamerater siden jeg var barn, men ble bra mobbet ja... Ble ropt kjærestepar etter og slike ting.

Men har mange kamerater i dag og de er de beste <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, jeg tror kollegaene er hovedsaklig snurt fordi du ikke spiser hos dem i pausen. Jeg hadde en periode der jeg spiste lunsj alene fordi jeg var utslitt, og sjefen tok meg til side og sa at det måtte jeg slutte med, folk hadde kommet til han og spurt om det var noe galt med meg. Og slik kan man jo ikke ha det på arbeidsplassen, gud bedre!

Så tenker at det er slik for dine kollegaer. De tenker at du tenker at de ikke er bra nok for deg, at du er uhøflig som ikke sosialiserer med dem. Så da erter de deg i stedet.

Anonymous poster hash: 97459...e44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden man ser menn skrive slike tråder egentlig.

Spanderer din kollega når dere er ute og eller? 😉

Anonymous poster hash: 161d1...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at han sitter hjemme å runker til dine FB og Instagram feriebilder av deg i lite klær?

Anonymous poster hash: d67fa...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du har en crush på han så kan jeg love at han har en crush på deg. 

Så enkelt er det. 

Anonymous poster hash: b8d03...46a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles mine mistanker om at de som ikke har hatt nære vennskap med det motsatte kjønn selv, er de som har mest problemer med dette. Evt. selv har hatt en mannlig venn de selv har vært forelsket i men som ikke ble gjengjelt på den måten. Men at det finnes vennepar som sier de er venner men egentlig ikke er det, å ja, absolutt. Men det er ikke det samme som å utelukke at vennskap på tvers av kjønn ikke eksisterer. Det er jo ikke logisk i det hele tatt. Jeg fatter ikke at folk er så himla opptatt av kjønn når det kommer til vennskap? Vi nordmenn klager om kjønnssegregering hos muslimer, men vi segregerer nå for helvete oss selv også.

Anonymous poster hash: 511ab...655
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ikke du har en crush på han så kan jeg love at han har en crush på deg.

Så enkelt er det.

Anonymous poster hash: b8d03...46a

Hvorfor sier du det?

Anonymous poster hash: 0deda...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere gode venner som er menn,og ser vitterlig ikke problemet i det. Han jeg dater har også jentevenner,det er heller ikke noe problem. Men har venner som ikke skjønner hvordan det går an... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...