Gå til innhold

Alkohol for 18 åringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere nevne forskjellig drikkevarer som 18-åringer kan kjøpe, som er godt?

Som f.eks. Smirnoff North

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er 18 år kan du kjøpe all alkohol 22% eller lavere.

Anonymous poster hash: 62771...f9d
Skrevet

Jeg synes jo vin er veldig godt, da! Men fra mine yngre dager husker jeg at folk drakk mye Koskenkorva med fersken, Frost, de forskjellige sprittypene med 21%, Hot 'n' sweet, Sours.. Er jo ganske mye å velge i, så det kommer helt an på hva man foretrekker.

Skrevet

Når du er 18 år kan du kjøpe all alkohol 22% eller lavere.

Anonymous poster hash: 62771...f9d

Ja, jeg vet, men gi litt eksempler da! Er så mye forskjellig, og jeg vet ikke sikkert hva som er under eller over 22%

Skrevet (endret)

Likører (baileys, kahlua, peachtree osv) sourz apple/red berrys, fisherman/en type hot n' sweet (shots). Rødvin, hvitvin, musserende, champagne, øl, cider, forskjellige typer rent brennevin med under 21,9%. Er som regel en egen "18" års hylle på polet der det meste av likører osv er samlet.

Endret av chremiil
Skrevet

Tek døkk ein øl.

Anonymous poster hash: 3dbed...e3f
  • Liker 2
Skrevet

Som en 18-åring sjæl, snart 19, drikker jeg en del Smirnoff, øl, shaker eller mickey finn :)

Skrevet

Øl passer til det meste, både til mat og alene :-) Du finner også veldig mange forskjellige typer, noe for en hver smak (nesten). Dessuten er alkoholprosenten relativt lav, og det er dermed lettere å beholde kontrollen på inntaket.

Skrevet

Jeg drikker alltid 5 smirnoff ice og så sourz/mikey finn(eple) blanda med sprite eller rein jeger som eg "skyller ned" med burn. 

Anonymous poster hash: 33d28...fc5
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Prøv en øl som heter "cerveza con limon" som da betyr øl med sitron. Den har en grønn glassflaske og kan kjøpes i vanlig matbutikk. Veldig god og spesielt for yngre

Anonymous poster hash: 14572...450

Skrevet

Jeg drikker alltid 5 smirnoff ice og så sourz/mikey finn(eple) blanda med sprite eller rein jeger som eg "skyller ned" med burn.  Anonymous poster hash: 33d28...fc5

Du kan ikke drikke jeger når du er 18

Skrevet

Du kan ikke drikke jeger når du er 18

Kan drikke, bare ikke kjøpe.

Anonymous poster hash: cf0ee...ad3

Skrevet

Jeg drikker alltid 5 smirnoff ice og så sourz/mikey finn(eple) blanda med sprite eller rein jeger som eg "skyller ned" med burn. 

Anonymous poster hash: 33d28...fc5

Dette er oppskriften på fjortissfyll. 

Anonymous poster hash: cd3ab...317

• Liker 2
Skrevet

Kan drikke, bare ikke kjøpe. Anonymous poster hash: cf0ee...ad3

De som gir det til deg er langere. TS spør hva hun selv kan kjøpe.

Skrevet

Foretrekker cider eller vikingfjord med f.eks. fanta i. Ellers er hvitvin veldig godt til spesielle anledninger  :rodmer:

Skrevet

Ja, jeg vet, men gi litt eksempler da! Er så mye forskjellig, og jeg vet ikke sikkert hva som er under eller over 22%

Det står jo på flaska hvor mange prosent det er. Jeg blir gal av sprit så holder meg stort sett unna det, men er ganske svak for captain morgan med cola. Men den er over 22%. Det finnes også captain morgan rusbrus, den er god. Ellers går det i hvitvin, øl og rusbrus :) vikingfjord blåbær er god å blande med brus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...