Gå til innhold

Selge brukte klær Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe sted jeg kan selge mine brukte klær i Bergen? Gir bort noen poser i året til Fretex, men trenger litt desperat penger selv, og tenkte å selge unna en del pene ting jeg jo aldri bruker. Forslag?

Anonymous poster hash: d8b23...38c

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

Hei hva str er det på klærne og hva klær snakker vi om,du kan jo selge klær på finn.no

Skrevet

Hei hva str er det på klærne og hva klær snakker vi om,du kan jo selge klær på finn.no

Strength 36/38/40 stort sett, og tenker det får bli litt selskapskjoler, ubrukte jobbkjoler og ubrukte sko. Finn.No er nok ingen dum idé, takk :)

Anonymous poster hash: d8b23...38c

Skrevet

Syns det er litt feil å selge brukte klær nå som norske myndigheter og frivillige etterspør klær til de krigsrammede flyktningene.

Anonymous poster hash: 7aaa9...d38
Skrevet

Finn, som nevnt, og også FB-gruppene for salg, for eksempel kjøpe, selge, bytte, gis bort Bergen.

Gjest lipgloss
Skrevet

Strength 36/38/40 stort sett, og tenker det får bli litt selskapskjoler, ubrukte jobbkjoler og ubrukte sko. Finn.No er nok ingen dum idé, takk :)Anonymous poster hash: d8b23...38c

Prøv finn :) jeg har veldig lyst på noen nye kjoler men de blir nok litt for små til meg,selv har jeg kjøpt mye fint på finn både av sko og klær så tenker nok du vil få solgt dem der

Lykke til :)

Skrevet

Syns det er litt feil å selge brukte klær nå som norske myndigheter og frivillige etterspør klær til de krigsrammede flyktningene.

Anonymous poster hash: 7aaa9...d38

Er ikke alle som har kjempe god råd :/ Synes ikke det er feil å selge klær for å tjene litt ekstra hvis økonomien er stram.

Anonymous poster hash: 4643f...468

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...