missfidget Skrevet 24. september 2004 #1 Skrevet 24. september 2004 Tok den turen som planlagt til Stavanger i dag...Herlig! (Skal si at bankortet virkelig røyke nå.... ) Så var jeg innom Body Shop og så på det nyeste. Nå har de en hele ny duft serie. Kan lese om det her: http://www.thebodyshop.com/bodyshop/browse...#anchorcat20012 Jeg har kjøpt 2 stk siden de hadde tilbud: 1 til 99-, og 2 til 160-, Du kan nemlig mix og match for å får en helt unik lukt...Litt gøy spesielt siden det er så billig!
Kelsey Skrevet 24. september 2004 #2 Skrevet 24. september 2004 De har jeg også kjøpt! Her i USA kunne jeg kjøpe et sett med små flasker av alle de ni forskjellige duftene. Fulgte også med et lite hefte hvor det står tips til blandinger. Gleder meg til å finne noen gode duftkombinasjoner. Har også kjøpt krem i en serie som heter "Bajik Spa". Lukter helt fantastisk og føles god på huden.
Gjest Virvel Skrevet 26. september 2004 #3 Skrevet 26. september 2004 De har det settet med småflasker her også. Jeg var innom og sniffet på dem i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå