AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 http://editorial-hub.com/nyheter/apple/deals/?c1=3#comments Fant denne artikkelen i dag, og lurer på om det faktisk er sant. Jeg ser i betingelsene at man må betale 500 kr for noe kreditt-greier, men jeg er søren meg villig til å betale 500 kr for en iphone 6S. Kan noen forklare meg om dette er sant, eller om det er lureri? Dette er IKKE markedsføring på noe som helst måte, men jeg vet jo hvordan slike ting egentlig funker. Det er nesten alltid for godt til å være sant. Anonymous poster hash: 9e72c...b15
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 "Det er nesten alltid for godt til å være sant." Da er det bare svindel!! Lever fra deg kredittopplysninger og du blir tappet fra konto. Anonymous poster hash: 08a0d...d42 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Glem det, det var en konkurranse om å vinne en Iphone. Jesus, så mye folk gjør for å lure andre. Anonymous poster hash: bbcdc...be7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg ringte dem, før jeg ga noe som helst betalingsinformasjon! Så jeg var heldig der. DETTE ER LURERI. Beklager at jeg opprettet tråden før jeg sjekket grundig nok. Ble bare så satt ut av å få "gratis iphone". Anonymous poster hash: bbcdc...be7 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Og den siste idiot er ikke født Anonymous poster hash: d79d5...aca 1
Sugerøret Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 faller virkelig folk for slikt fortsatt? Du får Ingenting gratis.,bortsett fra kjeft da
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg ringte dem, før jeg ga noe som helst betalingsinformasjon! Så jeg var heldig der. DETTE ER LURERI. Beklager at jeg opprettet tråden før jeg sjekket grundig nok. Ble bare så satt ut av å få "gratis iphone". Anonymous poster hash: bbcdc...be7 Seriøst? Er det så viktig for deg? Få deg et liv og andre verdier. Anonymous poster hash: 8cfe8...05f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå