Gå til innhold

Vondt ved samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde samleie idag, ikke hatt på ett år. Det gjorde litt vondt i begynnelsen, det har det gjort før. Gynekolog sier jeg spenner muskler i skjedeinngang veldig lett.

Vet ikke om det kan være en sammenheng med at det er så lenge siden sist?

Noen som har hatt det slik? Hva gjorde dere?

Anonymous poster hash: 3db1b...cfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samleie idag, ikke hatt på ett år. Det gjorde litt vondt i begynnelsen, det har det gjort før. Gynekolog sier jeg spenner muskler i skjedeinngang veldig lett.

Ingen?

Skrevet

Du blir jo trangere igjen når det går for lang tid i mellom ja. Alt gjør jo det... Tror du f.eks de som blir fista i ræva har et hull på 20+ cm omkrets i ræva hele tiden?

Dette med spenninger osv kan jo gi mening på hvorfor det er sårt. Så om du ikke er så erfaren enda (erfarne kvinner slapper av mer under sex en uerfarne) så kan det kanskje være lurt å ikke drive på med ONS, og når du først har sex med en ny gutt blir du kjent med han først. Vent gjerne 2-4uker før dere har sex. Da føler du deg tryggere på han. I tillegg kan det også være enide å være påvirket av alkohol. Drikk f.eks vin før (og drikk noen glass) da blir du visst i tillegg kåtere også :)

Anonymous poster hash: fdc2a...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...