AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er ei jente som nettopp har fylt 20 ( 95 mod). Jeg har truffet en mann som er fantastisk på alle måter. Omsorgsfull, kjekk og god. Jeg føler meg så bra med han og han passer på meg og hr ikke bare brukt meg for sex sånn som andre gutter har gjort. Han er 41 og har en sønn som er like gammel som meg. Vi har ikke røpet enda at vi dater, men er dette veldig dumt eller kommer kjærlighet foran alder? Jeg og sønnen er ikke oppvokst på samme sted, så vi har ingen felles bekjente. Anonymous poster hash: 55c34...08b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 For en flørt? Ja. For et langvarig og seriøst forhold? Nei. Dette blir vanskelig. Rollene her blir helt snudd på hodet. Hva hadde du tenkt om faren din involverte seg med noen på din alder? Jeg mener absolutt ikke å rakke ned på verken deg eller mannen du dater (selv om en del her garantert kommer til å gjøre det). Dere er nok flotte mennesker begge to, men det at han har en sønn som er like gammel som deg vil garantert by på problemer. Anonymous poster hash: ec637...91b 2
peppermyntete Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Nei det hadde jeg styrt unna. Ufattelig kleint å møte sønnen når han er like gammel synes jeg. Men hver sin smak. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er i nesten samme situasjon som deg, vi dater ikke da. Han har en sønn som er like gammel som meg. Alltid han som tar initiativ til å ta kontak. Som person er jeg rasjonelt, så jeg prøver meg ikke på han fordi jeg liker ikke aldersforskjellen. Jeg setter ikke kjærlighet høyt på listen, men sånn er jeg. Han er fantastisk på mange måter, derfor har jeg ikke avvist han...ennå. Anonymous poster hash: 04463...68e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Det kommer an på dere det, og på sønnen. Jeg og min samboer har vært sammen i 13 år hvor barna hans er like gamle som meg og det har gått helt strålende og overhode ikke bydd på problemer. Barna hans er inkluderende og rause og har tatt meg i mot uten noe som helst problem. Hadde aldri vært dette forholdet foruten Anonymous poster hash: 36491...81c
Gjest Rose11 Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Hadde pappa (som er 31 år eldre enn meg) begynt å date en på min alder, så hadde ikke likt det. Hadde blitt utrolig rart å fått en "stemor" som var like gammel.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Hihi, minner meg om Modern Family Anonymous poster hash: b440f...5a0
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er ei jente som nettopp har fylt 20 ( 95 mod). Jeg har truffet en mann som er fantastisk på alle måter. Omsorgsfull, kjekk og god. Jeg føler meg så bra med han og han passer på meg og hr ikke bare brukt meg for sex sånn som andre gutter har gjort. Han er 41 og har en sønn som er like gammel som meg. Vi har ikke røpet enda at vi dater, men er dette veldig dumt eller kommer kjærlighet foran alder? Jeg og sønnen er ikke oppvokst på samme sted, så vi har ingen felles bekjente. Anonymous poster hash: 55c34...08b Ta alltid folk som går etter folk som er mer en dobbelt så unge som deg med en klype salt. Man vet jo aldri, men personlig syntes jeg det er noe som skurrer hos begge parter når noe sånt blir innledet. Anonymous poster hash: 035a6...a57 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #9 Skrevet 13. oktober 2015 Ta alltid folk som går etter folk som er mer en dobbelt så unge som deg med en klype salt. Man vet jo aldri, men personlig syntes jeg det er noe som skurrer hos begge parter når noe sånt blir innledet. Anonymous poster hash: 035a6...a57 Fordommer heter det. Anonymous poster hash: ec637...91b 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #10 Skrevet 13. oktober 2015 Fordommer heter det. Anonymous poster hash: ec637...91b Sunn og berettiget skepsis vil jeg kalle det. Anonymous poster hash: ca7b3...a12 8
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #11 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er ei jente som nettopp har fylt 20 ( 95 mod). Jeg har truffet en mann som er fantastisk på alle måter. Omsorgsfull, kjekk og god. Jeg føler meg så bra med han og han passer på meg og hr ikke bare brukt meg for sex sånn som andre gutter har gjort. Han er 41 og har en sønn som er like gammel som meg. Vi har ikke røpet enda at vi dater, men er dette veldig dumt eller kommer kjærlighet foran alder? Jeg og sønnen er ikke oppvokst på samme sted, så vi har ingen felles bekjente. Anonymous poster hash: 55c34...08b Dette kommer til å ende med at du blir stemora hannes, og dere har sex. Best å styre unna tror jeg.Anonymous poster hash: 86ff2...367
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #12 Skrevet 13. oktober 2015 Det kommer an på dere det, og på sønnen. Jeg og min samboer har vært sammen i 13 år hvor barna hans er like gamle som meg og det har gått helt strålende og overhode ikke bydd på problemer. Barna hans er inkluderende og rause og har tatt meg i mot uten noe som helst problem. Hadde aldri vært dette forholdet foruten Anonymous poster hash: 36491...81c Bestemmer du noe over de?Anonymous poster hash: 86ff2...367
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #13 Skrevet 13. oktober 2015 For å sette ting i perspektiv, han var 21 år gammel da du ble født. *grøss* Anonymous poster hash: ae71a...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #14 Skrevet 13. oktober 2015 Bestemmer du noe over de?Anonymous poster hash: 86ff2...367 De er voksne som meg, så jeg ser ikke helt hva jeg skulle bestemt? Ingen bestemmer over meg nå som jeg er voksen, selv ikke mine foreldre eller steforeldre samme med de. De styrer sine egne liv slik deres far og jeg sturer vårt. Men er selvsagt på familie middager og er en av familien.Anonymous poster hash: 36491...81c
minister-mio Skrevet 13. oktober 2015 #15 Skrevet 13. oktober 2015 JEg er nærmere min stesønn i alder enn jeg er min mann. Det har ikke bydd på så mange problemer
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #16 Skrevet 13. oktober 2015 Uff nei det hadde ikke jeg klart..! Jeg møtte en som hadde barn på 15, jeg var 19 og jeg syntes det var øyeblikkelig turnoff selvom vi hadde god kjemi og tipptopp ellers.... Kunne ikke treffe han mer. Anonymous poster hash: 5cd45...7f7
Salka Skrevet 13. oktober 2015 #17 Skrevet 13. oktober 2015 Ta alltid folk som går etter folk som er mer en dobbelt så unge som deg med en klype salt. Man vet jo aldri, men personlig syntes jeg det er noe som skurrer hos begge parter når noe sånt blir innledet. Anonymous poster hash: 035a6...a57 Dobbelt så unge? :hoho:
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #18 Skrevet 13. oktober 2015 Høres ut som en mann jeg kjenner. Forhåpentligvis ikke samme, da han er poly. Fornavnet er engelsk og begynner på Ja.. Anonymous poster hash: 85160...082
Arabella Skrevet 13. oktober 2015 #19 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er ei jente som nettopp har fylt 20 ( 95 mod). Jeg har truffet en mann som er fantastisk på alle måter. Omsorgsfull, kjekk og god. Jeg føler meg så bra med han og han passer på meg og hr ikke bare brukt meg for sex sånn som andre gutter har gjort. Han er 41 og har en sønn som er like gammel som meg. Vi har ikke røpet enda at vi dater, men er dette veldig dumt eller kommer kjærlighet foran alder? Jeg og sønnen er ikke oppvokst på samme sted, så vi har ingen felles bekjente. Anonymous poster hash: 55c34...08b Er du den samme som i en annen tråd er 34 år, lærerinne og samboer med en mann på 41 og forelsket i hans sønn som er 17 år?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #20 Skrevet 13. oktober 2015 dette synes jeg blir for drøyt. hadde klikka hadde faren min datet en på min alder. Anonymous poster hash: a2fdf...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå