AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har truffet en kar som jeg nå har datet over en kort periode. Merker at jeg begynner å forelske meg i han, men samtidig kommer redselen; jeg går rundt med sommerfugler i magen blandet med en frykt jeg ikke kan forklare; jeg er så sinnsykt livredd for å bli såret at jeg ikke klarer å fungere på skolen. Går konstant rundt og analyserer alt. Tar han ikke kontakt en dag så er jeg redd, skriver han mld til meg så tar jeg meg selv i å analysere den og samtidig tro det verste. Jeg vet ikke om dette her er vanlig, men det er så slitsomt for meg, fordi jeg går rundt og er så sikker på at jeg på en eller annen måte klarer å kløne det til slik at han mister interessen for meg :-( Noen som opplever det slik og har dere noen råd? Hvordan er det vanligvis i begynnelsen av datingsfasen og når vet man at vi er " en greie" ? Vi har startet å ha sex, men jeg vet ikke hva han tenker om det eller oss Anonymous poster hash: ea898...c29
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Ingen som har noe å komme med ?Anonymous poster hash: ea898...c29
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Noen ukers tid Anonymous poster hash: ea898...c29
Gjest gjestvest Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Det er fordi dine følelser er sterke. Og når det er slik er du også redd for et lenger fall. Det er dermed ikke sagt at det er en fare der.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Men er det vanlig å føle sånn ?Anonymous poster hash: ea898...c29
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Ikke gi for mye før du vet mer hvor du står. Høres ut som han gjør deg usikker. Anonymous poster hash: 2c2f7...e75
lillsunshine Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg føler det på samme måte. Jeg er også redd for å bli såret, fordi jeg har blitt det før, og orker ikke tanken på å gå gjennom det samme en gang til. Nå har jeg ikke kommet så langt i datingen, men visst jeg begynner å bli forelsket og samtidig usikker på hva datene vil, så har jeg lyst å trekke meg ut og bare flykte min vei. Tror det er ganske normalt å være redd for å bli såret. Har egentlig ikke noen gode tips til deg. Jeg ville kanskje prøvd å la vere å ha sex egentlig om du føler du er blitt for mye følsesmessig involvert.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 Det er en helt vanlig følelse når man begynner å få sterke følelser for en annen person. Det er vanskelig, men du må bare prøve å slappe av og se hva som skjer. Anonymous poster hash: cbd14...cb6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #10 Skrevet 15. oktober 2015 Vi har ikke pratet med hverandre på 2 dager nå. Føler at jeg til nå har vært den som har tatt mest initiativ.. Hva bør jeg gjøre videre ?Anonymous poster hash: ea898...c29
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #11 Skrevet 15. oktober 2015 Ingen ? Anonymous poster hash: ea898...c29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå