Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2004 #1 Skrevet 24. september 2004 Hva er deres favorittbalsam og kur kvalitet og lukt. Jeg må ha en kur / balsam av den tunge typen.. for defrizz og mykt hår..( har ihjelbleket hår for øyeblikket) men alle lukter jo helt heslig.. Nå bruker jeg kerastase oleo relax... jeg synes lukten på den er kvalmende..
Gjest Ethereal Skrevet 24. september 2004 #2 Skrevet 24. september 2004 Delt førsteplass: Alterna Hemp Seed for behandlet hår, og Kerastase Resistance. Kurer: Joico K-pak og Moisturizer (to kurer), Kerastase Masquintense og Fudge Dynamite.
Gjest Tristessa Skrevet 25. september 2004 #3 Skrevet 25. september 2004 Redken All Soft Heavy Cream er vel det eneste som har fått mitt hår til å bli noenlunde mykt. Kjøpte dessuten en leave-in balsam fra Joico K-pak her om dagen som virker veldig fin. Lukter intenst banan, da. Redkenkuren lukter godt, vanskelig å beskrive, men ikke en plagsom lukt på noen måte.
Arkana Skrevet 25. september 2004 #4 Skrevet 25. september 2004 Min favorittshampo er Wella SP (frisør), bruker ikke så ofte balsam, men har funnet en fra Nicky Clarke jeg liker. Kur bruker jeg aldri.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2004 #5 Skrevet 25. september 2004 Redken allsoft shampoo, balsam og hårkur er mine definitive favoritter. Kerastase har en leave-in balsam (elasto curl) som jeg er veldig glad i også.
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2004 #6 Skrevet 26. september 2004 Føler ikke at det er SÅ stor forskjell på shampoer egentlig, men liker Loreal Professional og Wella SP. Redken anti-snap er en helt fantastisk kur. Lukter kjempegodt, og håret blir blankt og rett.
Melissa Gioberti Skrevet 26. september 2004 #7 Skrevet 26. september 2004 Kerastase og SP Hydro maske og balsam er ok.
CheapChampagne Skrevet 26. september 2004 #8 Skrevet 26. september 2004 Bed head dum blonde shampo er veldig god, lukter også veldig godt syns jeg. Fudge Dynamite er den beste kuren!
Tusseline Skrevet 26. september 2004 #9 Skrevet 26. september 2004 Jeg er veldig fornøyd med Wella SP shampoo. Bruker ikke balsam. Alt utenom billigprodukter, takk!
-ida- Skrevet 27. september 2004 #10 Skrevet 27. september 2004 Jeg bruker redken express serien og er fornøyd med den.
Midnattsol Skrevet 27. september 2004 #11 Skrevet 27. september 2004 Redken All Soft Shampo og Balsam. Joico K-pak kur og Redken kur. Begge lukter godt med Redken lukter bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå