RHM Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Vet noen om et sted( om det finnes ) hvor man kan få gravert inn initialene sine på en veske? Ser at noen har dette, men jeg klarer ikke søke opp noenting på nettet:)
chouette Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Louis Vuitton og Tuscany Leather tilbyr i hvertfall dette.
RHM Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2015 Takk for svar:) kan man dra til Louis Vuitton selv om vesken er av et annet merke?
chouette Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Takk for svar:) kan man dra til Louis Vuitton selv om vesken er av et annet merke? Absolutt ikke:) det er en ekstraservice de tilbyr for kundene sine. Men hør med en skomaker som Florence foreslår, godt mulig de gjør det.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Absolutt ikke:) det er en ekstraservice de tilbyr for kundene sine. Men hør med en skomaker som Florence foreslår, godt mulig de gjør det. Skomakeren gjør det garantert ikke. Dette er risikosport, med fare for dem som gjør det å måtte erstatte vesken, om den blir ødelagt. Derfro vil neppe noen gjøre det. Anonymous poster hash: c7358...426 1
RHM Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2015 søren, fant en nydelig veske jeg gjerne skulle hatt initialene mine på..
nattsvermer Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Tok et kjapt googlesøk, og fant flere som skriver at de graverer på skinn. Virker som om de fleste i hovedsak graverer på firmagaver og sånt, men det går jo an å høre? Google-søk
RHM Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2015 åh, jeg søkte bare på gravering av initialer og gravering veske! Tusen takk, skal sjekke ut om jeg finner noe :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå