Gå til innhold

Må man være pen for å lykkes på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne påstår at man må det. Hun er på mange måter attraktiv, men ikke veldig billdeskjønn i ansiktet, og vil dermed ikke ha tinder. Jeg sier at dette ikke stemmer fordi man jo kan skrive en bra tekst? Evt. ha kule situasjonsbilder osv... Hun er litt overvektig, men ikke veldig stor.

Jeg foreslår tinder, men hun VIL ikke. Er det sant at det er håpløst dersom man ikke er godt over snittet pen? 

Anonymous poster hash: f54cd...0cd
Videoannonse
Annonse
Gjest nysgjerrigp
Skrevet

Nei. Ansiktet er ikke så viktig på tinder, men hun bør skrive godt og hun bør ha noe bilder som viser at hun lever ett spennede liv. 

Gjest Overrasket
Skrevet

Er ikke på Tinder selv, men jeg ser for meg at det er super-enkelt!

For damer: 

"Jeg vet hvordan jeg skal suge en mann. Hva mer trenger du å vite"?

For menn: 

"Jeg vet hvor klitoris sitter og hva jeg bør gjøre med den. Hva mer trenger du å vite?"

:kul:

Skrevet

Hei, jeg tror så absolutt man kan lykkes på tinder uten å være fantastisk pen, for det vil alltid være noen som er interessert. Jeg ser helt vanlig ut, men hadde litt spesielle bilder og ingen tekst, fikk match med utrolig mange. Fikk også en kjæreste som jeg synes var forbausende tiltrekkende i forhold til meg, dette forholdet valgte jeg å avslutte pga avstand.

Venninna di vil sikkert klar seg fint på tinder. Det er flere vanlige menn der enn det er utrolig kjekke.

Anonymous poster hash: 65bec...57a

• Liker 1
Skrevet

Min venninne påstår at man må det. Hun er på mange måter attraktiv, men ikke veldig billdeskjønn i ansiktet, og vil dermed ikke ha tinder. Jeg sier at dette ikke stemmer fordi man jo kan skrive en bra tekst? Evt. ha kule situasjonsbilder osv... Hun er litt overvektig, men ikke veldig stor.

Jeg foreslår tinder, men hun VIL ikke. Er det sant at det er håpløst dersom man ikke er godt over snittet pen?

Mm. Ja og nei. Mange sveiper bare etter å ha sett bildet. Om bildet er nono så gidder ikke folk å lese om personen. Da sveiper de bare nei. Men kan jo være noen som syns hun er pen da?

• Liker 2
Skrevet

Er ikke på Tinder selv, men jeg ser for meg at det er super-enkelt!

For damer: 

"Jeg vet hvordan jeg skal suge en mann. Hva mer trenger du å vite"?

For menn: 

"Jeg vet hvor klitoris sitter og hva jeg bør gjøre med den. Hva mer trenger du å vite?"

:kul:

Det er jo akkurat sånn man IKKE skal starte noe såsant man er ute etter noe seriøst. Det der er jo bare for å få tak i en som vil ha sex. Hvis man er ute etter kjæreste er det en særdeles dårlig oppskrift. 

Anonymous poster hash: 1b0b9...2c6

Skrevet

Tinder er ikke en arena for noe seriøst. Jada, mange kjenner noen som fant... Eller vet at noen som gjorde... Det store flertallet på verdensbasis som Tinder resulterer i, er for å møtes for sex. Enten bare en gang, eller flere ganger.

Hun trenger ikke tenke på at hun er for overvektig, osv. Mange menn der er ute etter å ha mest mulig variasjon i sine sexpartnere, det kommer bare an på hvor trygg hun er på sin seksualitet. Om hun kan annse noe sånt som å få sine lyster tilfredstilt og oppleve seksuell variasjon selv. Om ja, flott, da kan hun laste ned Tinder. Om nei, og hun vil føle seg brukt. Ikke bruk Tinder.

Anonymous poster hash: c27db...888
Skrevet

Nei. Jeg er langt fra blendende vakker men jeg datet flere fra tinder og fant kjæresten min der.

Skrevet

Utseende er alfa omega på Tinder. Menn må være kjekke, kvinner litt over gjennomsnittet, men gjerne med en ok kropp. Fyller man ikke kriteriene så er man garantert å mislykkes.

Skrevet

Utseende er alfa omega på Tinder. Menn må være kjekke, kvinner litt over gjennomsnittet, men gjerne med en ok kropp. Fyller man ikke kriteriene så er man garantert å mislykkes.

Hvorfor så bitter??

Anonymous poster hash: c088f...f5d

Skrevet

Nei. Ansiktet er ikke så viktig på tinder, men hun bør skrive godt og hun bør ha noe bilder som viser at hun lever ett spennede liv.

Du har aldri vært på tinder skjønner jeg.

Utseendet er det eneste som betyr noe på tinder.

Anonymous poster hash: 33a11...7cb

• Liker 1
Skrevet

Når det er sagt så skal det godt gjøres å ikke få mange matcher dersom man er jente og ikke ser helt jævlig ut.

Anonymous poster hash: 33a11...7cb

Skrevet

Hun kunne vært meg... Normalt pen, noen kilo ekstra, men aktiv og har en tekst som sier litt om meg. Og har forskjellige bilder.

Jeg har ingen suksess på tinder. Det har derimot ødelagt ganske mye av selvtilliten min. Så hun gjør rett i å være litt skeptisk. Noen matcher får man jo, men skriver man en mld blir ofte matchen slettet. Mange gutter sweiper ja på alle og sorterer etter de har fått match.

Har hun bra med selvtillit kan hun vel prøve tinder, men er hun som meg vet jeg ikke om det er så lurt...

Anonymous poster hash: 8b1aa...81e

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor så bitter??

Anonymous poster hash: c088f...f5d

Hvorfor så anonym? Hvorfor er man bitter så snart man uttaler seg negativt om Tinder, dating, eller det motsatte kjønn? Er bitterhet utelukkende negativt, og hvorfor bruker du det som et skjellsord?

Skrevet

Spørs vel hva du legger i lykkes. Stort sett alle kvinner kan lykkes i å få seg et ligg, men for noen er det vel vanskeligere å finne seg en kjæreste. Personlig kan jeg lykkes i å få matcher og meldinger, men ikke i å få til noe med dem. :P

Skrevet

Spørs vel hva du legger i lykkes. Stort sett alle kvinner kan lykkes i å få seg et ligg, men for noen er det vel vanskeligere å finne seg en kjæreste. Personlig kan jeg lykkes i å få matcher og meldinger, men ikke i å få til noe med dem. :P

Godt poeng. Virker som guttene her tolker suksess på tinder som sex, mens jentene vil ha noe seriøst.

Det er forresten ikke så lett for normale jenter å "få seg" noe heller. Vi blir jo nærmest ignorert både på byen og på tinder.

• Liker 1
Skrevet

Det er forresten ikke så lett for normale jenter å "få seg" noe heller. Vi blir jo nærmest ignorert både på byen og på tinder.

Virkelig? Når du prøver deg på noen, og er tydelig på at du vil ha sex, på Tinder eller på byen, så sier de "næh"?

Skrevet

Virkelig? Når du prøver deg på noen, og er tydelig på at du vil ha sex, på Tinder eller på byen, så sier de "næh"?

Er jo den som sjekker så veldig selv, for aner ikke hvordan det skal gjøres. Men de to gangene jeg er blitt sjekket opp er det endt med ONS. Det er bare så få som viser interesse for meg... De fleste sirkler rundt de samme to venninnene mine, og glemmer oss andre. Så tror gutter ofte gjør det vanskelig for seg selv ved å jakte på de peneste/tynneste/laveste. For de to høye, småsjenerte, sjarmerende og normalt søte jentene vil de ikke ha...

Skrevet

Når jeg ser gjennom bilder av nygifte osv så ser jeg at det er håp for ALLE. Så burde ikke ha noe å si hvor pen man er.

Anonymous poster hash: e3518...648
  • Liker 2
Skrevet

Jeg antar at som gjennomsnittlig kvinne burde du ha svært gode muligheter på Tinder.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...