AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 I lang tid har jeg tatt solarium, men nå vil jeg ikke mer. Hvilken selvbruning ville du anbefalt? Bruker du det og er du fornøyd?Anonymous poster hash: d9750...2df
secret1509 Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 St Tropez ultra dark, er veldig fornøyd. Smører meg en gang i uken som oftest, ikke i ansiktet, kunn kroppen. Skrubber meg alltid først.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #3 Skrevet 14. oktober 2015 St Tropez ultra dark, er veldig fornøyd. Smører meg en gang i uken som oftest, ikke i ansiktet, kunn kroppen. Skrubber meg alltid først.p Så i ansiktet er du hvit i forhold til resten av kroppen? Takk for tips, skal sjekkes ut.Anonymous poster hash: c3414...93f
secret1509 Skrevet 14. oktober 2015 #4 Skrevet 14. oktober 2015 p Så i ansiktet er du hvit i forhold til resten av kroppen? Takk for tips, skal sjekkes ut.Anonymous poster hash: c3414...93f Ja er faktisk likblek i ansiktet. Men bruker mørk sminke som matcher selvbruningen.
Calleia Skrevet 14. oktober 2015 #5 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg bruker ansiktsspray. Har ikke behov for å brune hele kroppen, men syntes absolutt jeg ser litt friskere ut med litt farge i fjeset. Tror det er Garnier sin jeg bruker. Ambre Solaire
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #6 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg bruker ansiktsspray. Har ikke behov for å brune hele kroppen, men syntes absolutt jeg ser litt friskere ut med litt farge i fjeset. Tror det er Garnier sin jeg bruker. Ambre Solaire Tusen takk for tips!Anonymous poster hash: c3414...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå