AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #101 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg var ikke klar over denne loven, men jeg respekterer selvfølgelig den. Han blir 18 snart, og da faller den bort. Men igjen - det er ikke det seksuelle som er det viktigste. Jeg hadde gått med på et aseksuelt kjæresteforhold, om det var det han ville. ts Anonymous poster hash: 1086d...c2f Jeg ville ikke vært så sikker på det. Det står ingenting om myndighet, men omsorg. Hvis han lever under deres omsorg etter fylte 18 kan du nok fortsatt bli straffet for forholdet.Anonymous poster hash: 5ad2c...3f3 6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #102 Skrevet 13. oktober 2015 Ok. Du vil ikke gjøre noe som helst fra eller til virker det som. Du bare går rundt å fantaserer. Som om det skulle bedre sinnet ditt? not.. Ha sex med han og bli ferdig med det. Et lite eventyr som kjæresten din ikke vet om (dere kommer til å slå opp en gang i fremtiden uansett) tar ikke noe skade. Anonymous poster hash: 94065...ffc Jeg prøver jo å gjøre noe fra eller til. Jeg prøver å finne ut hva som er den riktige og langsiktige veien videre. Føler det roter til situasjonen enda mer om jeg har sex med ham. Dessuten var det visst en lov som forbyr det fram til han er 18. ts Anonymous poster hash: 1086d...c2f 2
Pinto2013 Skrevet 13. oktober 2015 #103 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du er sammen med faren hans enda, når du har bestemt deg for at du uansett har lyst på sønnen hans. Hvis du har fantasi nok til at du ser for deg at du og guttungen kan bli lykkelige sammen mot alle odds, så er det veldig rart at du fortsatt holder fast i det forholdet du er i nå. Uansett om du kommer til å gjennomføre planene dine med stesønnen din eller ikke, så fortjener vel faren hans noe bedre? Du kommer vel aldri til å bli forelsket i han uansett? 3
Gjest Skrevet 13. oktober 2015 #104 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er enig i at det er stor sjanse for at ting ikke går som planlagt. Men jeg er ikke enig i at alle omstendighetene er feil. Ja, jeg er litt sta på dette og synes rådene deres er vonde. Det er fordi jeg er så forelsket som jeg er, og i så stor tvil. Det hjelper meg å sortere tankene litt når 98% her inne har vært negative, men jeg er fortsatt ikke sikker på om jeg er i stand til å la denne sjansen gå fra meg. Hadde det vært min sønn hadde jeg prøvd å forstå. ts Anonymous poster hash: 1086d...c2f Det er ikke tiden for å være sta. Vi er ikke negative, vi er realistiske. Det er leit du ikke klarer å se situasjonen slik den er. Vi når tydeligvis ikke frem til deg, men jeg håper du inderlig du ikke innleder noe forhold til denne gutten. For det er det han er. En gutt, som ikke har opplevd eller erfart nok til å ta en slik beslutning. 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #105 Skrevet 13. oktober 2015 Tråden tok en hel omvending. Den startet i utgangspunktet med denne: " Har dere noen råd for å komme over forelskelsen? " Men det viste seg at TS hadde helt andre planer. Planer om forsørgelse, bolig, kutte ut hvem, når etc. T.o.m hvordan forhold mellom far og sønn skulle utvikle seg over tid. Med andre ord: Vi har alle vært TS sine marionetter. Hun hadde bestemt seg for at det skulle bli de to. Og søker nå, selv om hun er i full kontroll og vet, råd om hvordan. Vi er narrene: Har latt oss lure. For å vende tilbake til utgangspunktet: Du fortjener ikke å være en del av denne familien som så godt har tatt deg imot. Dette vil kun føre til en splittelse av den. En med respekt for seg selv, samt for de involverte ville kommet seg langt vekk. En med god samvittighet ville ikke latt sin sambo ligge, og sove i siderommet mens hun har dype samtaler med hans tenåringssønn som hun er stormforelsket i, for så å gå og ligge ved siden av ham, tenke på hans sønn. En med noe som helst respekt for seg selv,og yrket som lærer ville ikke utnyttet en tenåringsgutt for å få fantasier virkeliggjort, og sagt: Så jeg har " klart det ". Det er mye som mangler. Jeg skal ikke ramse opp alt. Jeg vil derimot nevne: Evnen til å kunne se det som Er. Ja, jeg spurte om råd til å komme over forelskelsen. Men jeg nevnte også at det er en del av meg som ikke har lyst til å komme over forelskelsen og heller vil prøve å få en framtid med ham. Skal være enig i at den siste delen der har kommet mest fram i tråden her, selvom jeg også tenker på rådene deres om hvordan jeg skal komme over ham. Det er klart at jeg har mange fantasier om vår framtid sammen når jeg er så glad i ham. Jeg har jo vært forelsket i ham i nesten to år, så har brukt mye tid på å tenke på ham og det jeg aller helst vil. Det betyr jo ikke at jeg ikke selv vet hvor urealistisk det er. Jeg har jo ikke fantasert om ham med god samvittighet. Jeg har en dårlig følelse for dette og holder meg mye igjen. Jeg gråter mye fordi jeg vet hvor feil det er, men hvor vondt det er å flytte ut. ts Anonymous poster hash: 1086d...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #106 Skrevet 13. oktober 2015 Du har vært forelsket i ham siden han var 15 år? Anonymous poster hash: 805a9...0cb 11
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #107 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du er sammen med faren hans enda, når du har bestemt deg for at du uansett har lyst på sønnen hans. Hvis du har fantasi nok til at du ser for deg at du og guttungen kan bli lykkelige sammen mot alle odds, så er det veldig rart at du fortsatt holder fast i det forholdet du er i nå. Uansett om du kommer til å gjennomføre planene dine med stesønnen din eller ikke, så fortjener vel faren hans noe bedre? Du kommer vel aldri til å bli forelsket i han uansett? Jeg er sammen med faren hans fordi jeg trives med ham og er glad i ham. Vi har et godt og stabilt forhold. Han fortjener kanskje ikke det at jeg er forelsket i sønnen hans, uten å gjøre det slutt. Jeg er ikke perfekt. Anonymous poster hash: 1086d...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #108 Skrevet 13. oktober 2015 Noen gang sett for deg den dagen han kommer hjem med en jevngammel kjæreste? gutten er 17 år. Det er vel bare å forvente at det kommer noen andre inn i bildet snart.Anonymous poster hash: 5ad2c...3f3 8
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #109 Skrevet 13. oktober 2015 Har du prøvd å oppsøke profesjonell hjelp? Du ble forelsket i din 15-årige stesønn. Anonymous poster hash: 53769...8a9 11
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #110 Skrevet 13. oktober 2015 TS, du vet at måten du holder på, med å snakke med ham om dypere ting slik at han føler seg moden og spesiell, er den samme måten mange hebe-/pedofile behandler sine fremtidige ofre? Det kalles grooming, og er en del av å forberede ofre/gjøre dem mer mottakelige for overgrep. Anonymous poster hash: 53f91...d40 23
Maleficenta Skrevet 13. oktober 2015 #111 Skrevet 13. oktober 2015 Littegranne, synes jeg ts Anonymous poster hash: 1086d...c2f Overhode ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #112 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg var ikke klar over denne loven, men jeg respekterer selvfølgelig den. Han blir 18 snart, og da faller den bort. Men igjen - det er ikke det seksuelle som er det viktigste. Jeg hadde gått med på et aseksuelt kjæresteforhold, om det var det han ville. ts Anonymous poster hash: 1086d...c2f Nei, denne faller ikke bort selv om han blir 18. Dette handler om incest, ikke om misbruk av barn. Det er ikke mer lov å ha sex med sønnen eller i dette tilfellet stesønnen din selv om han er over 18.Anonymous poster hash: 9d999...d1f 6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #113 Skrevet 13. oktober 2015 Hva får deg til å tro at en gutt på 17, som kan skaffe seg en deilig kjæreste på 16-18 år med stram kropp og som er på samme sted i livet, ønsker å være sammen med ei på 34? Du lever i en fantasi.Anonymous poster hash: 5ad2c...3f3 5
Gjest Wonder Woman Skrevet 13. oktober 2015 #114 Skrevet 13. oktober 2015 TS, du vet at måten du holder på, med å snakke med ham om dypere ting slik at han føler seg moden og spesiell, er den samme måten mange hebe-/pedofile behandler sine fremtidige ofre? Det kalles grooming, og er en del av å forberede ofre/gjøre dem mer mottakelige for overgrep. Anonymous poster hash: 53f91...d40 Sant. det,
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #115 Skrevet 13. oktober 2015 TS, du vet at måten du holder på, med å snakke med ham om dypere ting slik at han føler seg moden og spesiell, er den samme måten mange hebe-/pedofile behandler sine fremtidige ofre? Det kalles grooming, og er en del av å forberede ofre/gjøre dem mer mottakelige for overgrep. Anonymous poster hash: 53f91...d40 Jeg vet hva grooming er. Men vet du hva? Det er i 70% av tilfellene han som tar kontakt med meg. Tar initativ til å snakke og gjøre ting sammen. ts Anonymous poster hash: 1086d...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #116 Skrevet 13. oktober 2015 Nei, denne faller ikke bort selv om han blir 18. Dette handler om incest, ikke om misbruk av barn. Det er ikke mer lov å ha sex med sønnen eller i dette tilfellet stesønnen din selv om han er over 18.Anonymous poster hash: 9d999...d1f Det er ikke incest når det ikke er same blod. Sjekk fakta før du kommer med påstander. Anonymous poster hash: 1086d...c2f 3
Maleficenta Skrevet 13. oktober 2015 #117 Skrevet 13. oktober 2015 Hadde jeg vært moren til denne 17 åringen og hadde fått greie på dine syke tanker ts så skulle du fått med meg å bestille. Og det hadde blitt stygt. Er ikke lurt å informere hans far om dette her. Han kommer til å klikke. Tro du meg 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #118 Skrevet 13. oktober 2015 Det er ikke incest når det ikke er same blod. Sjekk fakta før du kommer med påstander. Anonymous poster hash: 1086d...c2f Det handler ikke om incest, men å være under andres omsorg.Anonymous poster hash: 5ad2c...3f3 7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #119 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg vet hva grooming er. Men vet du hva? Det er i 70% av tilfellene han som tar kontakt med meg. Tar initativ til å snakke og gjøre ting sammen. ts Anonymous poster hash: 1086d...c2f Fordi han er så "spesiell" og voksen? Det sier både pedofile og hebefile om ofrene sine, også. Kanskje du lar ham ha et for venneaktig forhold til deg, eller kanskje du bare mangler de vanlige sperrene i det at du tolker romantiske og seksuelle følelser inn i forholdet og båndet dere har. Det finnes massevis av modne, introverte tenåringer der ute, jeg var blant dem for bare et par år siden, og dersom han leter litt vil han finne ungdommer som er både like modne og mer voksne enn ham. Slå opp med faren og la gutten være i fred. Anonymous poster hash: 53f91...d40 12
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #120 Skrevet 13. oktober 2015 Hva får deg til å tro at en gutt på 17, som kan skaffe seg en deilig kjæreste på 16-18 år med stram kropp og som er på samme sted i livet, ønsker å være sammen med ei på 34? Du lever i en fantasi.Anonymous poster hash: 5ad2c...3f3 Jeg ser behovet for å komme med stygge kommentarer når det er noe du er uenig i. Det er helt ok for meg at noen velger å ordlegge seg på den måten, jeg tåler mye. Jeg ser ikke bort fra at det kan hende det kommer en annen jente inn i bildet etterhvert. Men han er forelsket i meg nå. Han har heller aldri vist interesse for jenter på sin alder. Kun uttrykt irritasjon over deres væremåte og intellekt. Han er typen til å diskutere filosofi over et glass rødvin (som han har prøvd et par ganger). Jeg blir forøvrig ikke mer lei meg om han blir sammen med en stram 18-åring, enn en dame på 30. Føler meg ikke truet av yngre jenter. ts Anonymous poster hash: 1086d...c2f 2
Anbefalte innlegg